بازسازی ساختمان

جداسازی نشیمن در بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان داتیک

در این فضا برای جداسازی نشیمن از آشپزخانه و جزیره، مبلمان را در جهتی قرار داده تا بخش نشیمن از سایر قسمت ها جدا شود، قرار دادن تلویزیون در مقابل پنجره به دلیل تابش مستقیم نور، چیدمان مناسبی نیست پس بهتر است تلویزیون در مرکز دیوار مجاور خود قرار گیرد و مبلمان در جلوی آن قرار داده شوند، در این صورت تفکیک فضای نشیمن از آشپزخانه به صورتی کامل تر انجام می پذیرد.

برای شروع این لیست با مدل بسیار زیبای زیر آشنا می شویم. کوسن هایی که برای مبلمان راحتی زیر استفاده شده هر کدام طرح متفاوتی دارد اما جالب اینجاست که با قرار گیری این همه طرح متنوع و رنگارنگ، محیط بازهم شلوغ و بهم ریخته دیده نمی شود و به بیان ساده تر همه چیز در تعادل است. شکل دوم نمونه دیگری است که نشان می دهد تعداد کم کوسن بروی مبل چقدر می تواند تاثیر گذار باشد. رنگ قرمز بازسازی ساختمان و سفید یکی از بهترین ترکیب های رنگی دنیاست و چه چیزی بهتر و راحت تر از کوسن برای آوردن این ترکیب رنگی زیبا به دکوراسیون خانه.

به شخصه وقتی خودم به شکل زیر نگاه می کنم حسابی هیجان زده می شوم چرا که واقعا شیک، زیبا، پیچیده، باکلاس و امروزی بنظر می رسد. مدل کوسن برای مبل جزئیاتی در حد مینیمال دارد اما فضای نشیمن را بی نهایت خواستنی نشان می دهد. فک کنم شما هم از این عکس خوشتان آمده باشد. شکل های بعدی نیز بخوبی نشان می دهند که چگونه می توان کوسن های رنگارنگ را به دکوراسیون خانه اضافه کرد طوری که با تم کلی خانه هماهنگ بوده و در عین حال رنگ های جدید به فضا اضافه می کند.

برای ساختن یک اتاق نشیمن دنج و راحت با کمک رنگ‌های زرد و خاکستری می‌توانید در کنار استفاده از این رنگ‌ها در اثاثیه، از الگوهای ترکیبی در دیوارها و کوسن‌ها بهره ببرید. انتخاب یک کاغذدیواری جذاب با طرح‌های آرامبخش و البته حاوی رنگ‌های زرد و طوسی می‌تواند در ایجاد جذابیت برای یک اتاق نشیمن که بافت چوبی نیز در آن نقش مهم ایفا می‌کند موثر باشد.

سالن پذیرایی یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است که نشان دهنده سبک دکوراسیون داخلی سایر بخش های منزل نیز می باشد. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون پذیرایی سلطنتی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

دکوراسیون سلطنتی سالن پذیرایی از انواع دکوراسیون های داخلی با شکوه و جذاب است که در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی این سبک دکوراسیون بیشتر به چشم می خورد و از زمان های گذشته تا به امروزه توانسته است توجه اغلب افراد و طراحان دکوراسیون داخلی را به سوی خود جلب کند.

کوسن ها جو آرام بخشی در سالن ایجاد می کنند. هنگام انتخاب کوسن ها باید بافت و بازسازی ساختمان رنگ آن ها با مبل هایی که دارید متناسب باشد. اگر پارچه مبل ها مخملی باشد پارچه های کتانی و نخی استفاده نکنید. برای مبل های کوچک کوسن های کوچک و برای مبل های بزرگ بالش ها و کوسن های بزرگ استفاده کنید.

مبل ها نیز مثل لباس ها تابع مد هستند. مبل های بزرگ و حجیم دسته دار مدت هاست که از مد افتاده است. اکنون زمان مبل های صاف و گوشه دار است. البته می توانید مبل سنتی نیز استفاده کنید اما از رنگ های مدرن برای آن به کار ببرید.

در قدم دوم باید میزان بازی و بزرگی هر فضا را نسبت به دیگری مشخص کنید. در شکل زیر مبلمان اتاق پذیرایی، طوری قرار گرفته که ارتباطی با فضای اتاق غذاخوری ندارد، زیرا افرادی که در اتاق پذیرایی نشسته اند نمی توانند با افرادی که دور میز ناهارخوری ناهاخوری هستند گفت و گو و صحبت کنند.  با این کار فضاهای خانه مرز مشخصی دارند اما در عین حال به یکدیگر نیز متصل هستند. در خانه ها کوچک این روش توصیه می شود تا از شلوغی بیش از حد فضای خانه جلوگیری شده و در رفت و آمد افراد مشکلی پیش نیاید.

فرش از انواع وسایل مهم و ضروری در دکوراسیون داخلی پذیرایی است و باعث می شود دکوراسیون پذیرایی با شکوه تر به نظر برسد. برای پذیرایی ها با سبک دکوراسیون کلاسیک بهتر است از فرش های ریز بافت و دارای نقشه پرکار تر استفاده کنید. استفاده از فرش های مدرن برای اتاق پذیرایی کلاسیک و سنتی ایده مناسبی نخواهد بود.

در ادامه این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی کلاسیک و سنتی را در بازسازی ساختمان اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با الگوبرداری از این دکوراسیون ها بتوانید به طراحی ایده آل و مورد نظر خود برای اتاق پذیرایی تان دست یابید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com