بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان با الگوهای جدید

ترکیب تُن‌های رنگی روشن و کمرنگ از این دو رنگ می‌تواند به روشنایی کلی فضا کمک کند. یک کاغذدیواری با رنگ روشن و الگوهای ظریف می‌تواند در کنار استفاده از رنگ‌هایی همچون لیمویی در اسباب و اثاثیه، قالبی لطیف و دنج و فضایی پرنور را بازسازی ساختمان ایجاد کند و در عین حال در چنین فضایی می‌توان با کمک رنگ‌های تیره‌تر روی نقاطی خاص مثل قفسه کتاب‌ها و میز اتاق نشیمن، مانورهای جالبی داد.

بزرگ ترین اشتباه در چیدمان سالن پذیرایی متناسب نبودن اندازه مبل ها با اندازه اتاق است. وقتی برای سالن کوچک مبل های بزرگ به خصوص کاناپه بزرگ استفاده کنید اندازه اتاق کوچک تر نشان داده می شود. از کاناپه های بزرگ برای سالن های بزرگ استفاده کنید. برای سالن های کوچک یک عدد مبل دو نفره و دو عدد صندلی راحتی قرار دهید.

اما اگر در چیدمان پذیرایی ال شکل فضای بزرگتری در اختیار دارید و از طرفی دوست دارید همه افراد با یکدیگر در ارتباط گفت و گو باشند باید سبک چیدمان خود را مطابق با شکل آورده شده در زیر طراحی کنید. همانطور که مشخص است اتاق پذیرایی به اتاق غذاخوری راه پیدا می کند و کاملا روبروی یکدیگر قرار گرفته اند. اما حتی در این پلان باز هم باید از لحاظ بصری فضایی را خلق کنید که هر اتاق محدوده مشخص به خود را داشته باشد. پهن کردن فرش با طرح متفاوت، نصب پارتیشنی کوچک، سیستم نورپردازی متفاوت مثل لوسترهای توپی و مستطیلی، بخوبی می توانند این دو  بازسازی ساختمان فضا را جدا کرده و مرز مشخصی به آنها بدهند.

دکوراسیون اتاق پذیرایی نشان دهنده ذوق و سلیقه شما است پس بهتر است برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی کلاسیک دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید فضایی متفاوت را در دکوراسیون پذیرایی خود به وجود آورید.

طراحی دکوراسیون در فضای نشیمن بسته به سلیقه طراح و سبک انتخابی افراد خانواده دارای طیف وسیعی از انتخاب هاست در این میان اتخاب رنگ از مسایل بسیار مهم در دکوراسیون محسوب می شود زیرا هارمونی و رنگ های انتخابی تاثیر زیادی در زیبایی و حتی کارایی فضا دارد برای مثال بعضی رنگ ها باعث خستگی و کسل کننده شدن فضا می شوند و انتخاب خوبی برای فضای نشیمن نخواهند بود در صورتیکه شاید انتخاب عاقلانه و کاملی برای اتاق های خواب باشند.با توجه به سلایق مختلف و سبک های مختلفی از دکوراسیون در اینجا نمونه ای از نشیمن های رنگی رنگی که از هارمونی خاصی تبعیت نمی کنند ولی در عین حال سرزندگی فضا و زیبایی را به ارمغان آورده و فضا را به محیطی دلنشین و هیجان انگیز تبدیل کرده اند مشاهده بازسازی ساختمان خواهید کرد اگر شما به تنوع و رنگ های شاد در فضا علاقه مند هستید و یا رنگ های نشیمن بعد از مدتی برایتان تکراری می شوند و یا انتخاب رنگ مناسب برایتان سخت است این نشیمن های رنگی رنگی برایتان بسیار مناسب است فقط کافیست رنگ های مناسبی را در کنار هم قرار دهید و از افراط و زیاده روی در به کار بردن رنگ ها بپرهیزید تا فضایی با دکوراسیونی زیبا و جذاب بیافرینید.

ایده های جدید و زیبا برای تزیین دیوار های منزل با وسایل ساده و در دسترس را در این مطلب معرفی می نماییم که با استفاده از این ایده ها و همچنین الگوبرداری از طرح های ارائه شده می توانید زیباترین دیوار های ساده را به بهترین شکل تزیین نمایید و با به کار گیری خلاقیت و ابتکار بهترین و متنوع ترین تزیینات را داشته باشید. در ادامه با مشاهده این مدل ها و ایده های جدید و خلاقانه همراه ما باشید.

متنوع ترین مدل ها و طرح های تزیین دیوار را مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و شیک بتوانید تزیینات خاص و متفاوتی را انجام دهید. در صورتی که تمایل دارید با دیگر تزیینات و ایده های خلاقانه و متنوع در این زمینه آشنا شوید بازسازی ساختمان پیشنهاد می کنیم از مطالب مطرح شده در بخش تزیین منزل دیدن فرمایید و از مدل ها و آموزش های ارائه شده نهایت استاده را ببرید.

پذیرایی  یکی از بخش های مهم منزل به شمار می رود، چرا که فضایی پرکاربرد برای دورهم جمع شدن خانواده می باشد؛ بنابراین طراحی و دکوراسیون داخلی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. معمولا زیبایی، آرامش و صمیمیت در یک فضا حرف اول را بازسازی ساختمان می زند چرا که باید بر روحیات افراد اثر مثبتی داشته باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com