بازسازی ساختمان

دیوار های ساده برای پتینه

استفاده از ایده نقاشی روی دیوار های ساده می تواند انتخاب مناسب و ایده آلی برای کسانی باشد که قصد دارن با هزینه بسیار کم تغییرات اساسی و خاصی بر روی دیوار های منزل ایجاد نمایند. برای این کار می توانید از انواع رنگ های روغنی استفاده پتینه نموده و طرح های دلخواه و متنوع را متناسب با دکور دلخلی و فضای منزل بر روی دیوار ها ایجاد نمایید.

چوب، یکی از مصالحی است که می تواند به هر اتاقی گرما بخشد و روش های متفاوتی برای افزودن آن به اتاق وجود دارد از کف پوش تا مبلمان گرفته تا حتی دیوارها هم می تواند نمای چوبی داشته باشد.

دیوار چوبی می تواند ظاهر جدیدی برای اتاق نشیمن باشد ویکی از سبک های محبوب در بین بسیاری از طراحان داخلی است.

اگر فضای اتاق نشیمن شما کوچک است، بهتر است از لوسترهایی با شاخه ها و چراغ های کمتر استفاده کنید چرا که اگر لوستری با چراغ های زیاد انتخاب کنید در صورت اضافه بودن مجبورهستید برخی لامپ ها را باز کنید که نمای نازیبایی به لوستر شما می دهد.

لوستر مناسب سقف های کوتاه : در صورتی که سقف خانه تان چندان بلند نیست، بهتر است لوستر بلند و آویز انتخاب نکنید چراکه سقف خانه را کوتاه تر نشان می دهد. پس بهتر است مدل های سقفی را انتخاب کنید و در کنار آن یک چراغ دیوارکوب یا یک آباژور هماهنگ با طراحی لوسترتان انتخاب کنید. البته اگر تصمیم گرفتید بالای میز ناهارخوری تان لوستر نصب کنید، حتی در صورت کوتاه بودن سقف می توانید از مدل های پتینه آویز و بلند استفاده کنید تا نور تمام میز را روشن کند.

وقتی در مورد دکوراسیون خانه جدید یا حتی خانه رویاهایمان تصویر سازی می کنیم از آنجایی که دوست داریم همه چیزش کامل باشد، از مبلمان و کفپوش گرفته تا رنگ و مدل کاشی آشپزخانه را از جلوی ذهنمان می گذرانیم اما توجه کمتری به پرده ها می کنیم.

شاید باورش سخت باشد اما پرده ها نقش مهمی در سیستم حرارتی و برودتی خانه ایفا  می کنند. اگر در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنید پرده های عایق حرارتی گزینه بسیار مناسبی برای اتاق پذیرایی هستند. با نصب این پرده ها علاوه بر اینکه فضای پذیرایی همیشه گرم و دلپذیر خواهد ماند، مصرف انرژی نیز کاهش قابل توجهی خواهد داشت. بعلاوه در فصل تابستان هم با کمک این پرده ها می توانید از ورود هوای گرم به درون خانه جلوگیری کرده و اتاقی سرد با هوای مطبوع داشته باشید.

وقتی مجبور به زندگی در فضاهای کوچک هستید باید ترفندهای دکوراسیونی زیادی را به کار ببرید تا بتوانید آن کارآیی لازم را به طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان ببخشید و البته باید برای انجام این کار از مبلمان ها و وسیله های زیادی کمک بگیرید، یکی از این وسیله ها مبل های ال شکل هستند، شاید باورتان نشود که این نوع مبلمان ها تا چه اندازه می توانند به شما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کنند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما معجزه مبل های ال شکل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه را نشان دهیم.

وقتی از مبل ال در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای خانه استفاده می کنید، در واقع پتینه از حداکثر پتانسیل آن فضا استفاده می کنید چرا که مبل های ال شکل دیگر آن فاصله که بین مبل های تکی می افتد را شامل نمی شوند و به همین دلیل شما می توانید از حداکثر فضا استفاده کنید.

در قدم دوم باید میزان بازی و بزرگی هر فضا را نسبت به دیگری مشخص کنید. در شکل زیر مبلمان اتاق پذیرایی، طوری قرار گرفته که ارتباطی با فضای اتاق غذاخوری ندارد، زیرا افرادی که در اتاق پذیرایی نشسته اند نمی توانند با افرادی که دور میز ناهارخوری ناهاخوری هستند گفت و گو و صحبت کنند.  با این کار فضاهای خانه مرز مشخصی دارند اما در عین حال به یکدیگر نیز متصل هستند. در خانه ها کوچک این روش توصیه می شود تا از شلوغی بیش از حد فضای خانه جلوگیری شده و در رفت و آمد افراد مشکلی پیش نیاید.

اما اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید و ناهار و شام خود را در آن میل می کنید، دیگر نیازی به اتاق غذاخوری ندارید. در این صورت پلان و چیدمان پذیرایی ال شکل باید به صورت دیگری تغییر کند. در انتهای قسمت بلندتر پذیرایی L شکل، قرار دادن یک کتابخانه با قفسه های متعدد ایده جالبی است، کنار این کتابخانه هم می توانید میز و صندلی کوچکی برای نشستن بگذارید. در سوی دیگر همین قسمت، می توانید مبلمان پذیرایی را قرار بدهید که هر چه نزدیک شومینه باشند بهتر است. تلویزیون هم در قسمت انتهای هال قرار می گیرد و که در صورت نصب قفسه هایی شناور اطراف آن، پتینه جلوه زیباتری پیدا می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com