بازسازی ساختمان

رنگی انتخاب برای پتینه

رنگ لوسترها باید مطابق رنگ چیدمان دیگر لوازم منزل باشد اما از آن جا که شما لوستر پتینه را مانند پرده یا مبلمان زود به زود تعویض نخواهید کرد، سعی کنید رنگی انتخاب کنید که همیشه شیک و جدید به نظر برسد و با چند نوع دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

لامپ لوستر : علاوه بر رنگ خود لوستر رنگ چراغ ها و نحوه نورپردازی هم اهمیت فراوانی دارد و بهتر است از چراغ های آفتابی و مهتابی با رنگ های متفاوت استفاده کنید تا نور یکرنگ لوستر چشم تان را اذیت نکند و رنگ دکوراسیون منزل تان را هم تحت تاثیر قرار ندهد.

مدل پرده پذیرایی مدرن باید جزئی طبیعی و هماهنگ با دکوراسیون اتاق باشد، یک قاعده ساده که هر کسی با اندکی سلیقه و خلاقیت در طراحی داخلی می تواند آنرا عملی کند. فقط سعی کنید برای اینکه جلوه ای منحصر بفرد به اتاق پذیرایی خانه بدهید، نوع پرده این اتاق را متفاوت با سایر اتاق ها مانند آشپزخانه یا اتاق خواب انتخاب کنید.

بعضی پذیرایی ها به قدری باریک و دراز هستند که وقتی وارد آنها می شوید، یاد مسیر باریک و طویل سالن بولینگ می افتید که در انتها هدف های برای زدن چیده شده اند! بعضی دیگر هم بقدری بد چیده شده اند که حس بودن در یک تونل زیرگذر را در ذهن تداعی می کنند!  اگر پذیرایی خانه شما هم چنین است، توصیه های آورده شده در این پست می تواند راهکار و ایده های مناسبی برای دیزاین شیک و کاربردی پتینه اتاق پذیرایی را پیش رویتان قرار بدهد.

روش دیگر چیدن مبلمان در گوشه انتهایی پذیرایی مستطیلی است. در شکل زیر مشاهده می کنید که مبلمان به گوشه اتاق برده شده و رفت و آمد دقیقا از قطر فرش صورت می گیرد. قرار گرفتن مبلمان در یک سمت و کنسول همراه با آینه در سمت دیگر، راه عبور و مرور را کاملا مشخص کرده است. نکته مهم دیگر پرهیز از قرار دادن صندلی یا مبل اضافه برای نشستن است. اکثر ما عادت داریم با قرار دادن صندلی یا مبل اضافه، فضای نشستن خانه را زیادتر کنیم در صورتی که مهمانان خیلی کم به خانه می آیند اما فضای پذیرایی بیخودی گرفته و شلوغ می شود. بجای این کار سعی کنید از مبلمان چندکاربره استفاده کنید، در چیدمان پذیرایی مستطیل شکل زیر بصورت هوشمندانه میز جلو مبلی را عثمانی انتخاب کرده تا هم نقش میز را بازی کند و هم فضایی برای نشستن فراهم کند.

وقتی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های تان از مبل های ال شکل استفاده می کنید دیگر دغدغه نحوه چیدمان مبل ها را نخواهید داشت، مطمئنا شما هم وقتی می خواهید مبلمان های تان را در یک فضا بچینید مدام جای آن ها را تغییر می دهید، اما مبل های ال شکل خاصیتی دارند که به راحتی جایشان را در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پیدا می کنند.

اما اگر در چیدمان پذیرایی ال شکل فضای بزرگتری در اختیار دارید و از طرفی دوست دارید همه افراد با یکدیگر در ارتباط گفت و گو باشند باید سبک چیدمان خود را مطابق با شکل آورده شده در زیر طراحی کنید. همانطور که مشخص است اتاق پذیرایی پتینه به اتاق غذاخوری راه پیدا می کند و کاملا روبروی یکدیگر قرار گرفته اند. اما حتی در این پلان باز هم باید از لحاظ بصری فضایی را خلق کنید که هر اتاق محدوده مشخص به خود را داشته باشد. پهن کردن فرش با طرح متفاوت، نصب پارتیشنی کوچک، سیستم نورپردازی متفاوت مثل لوسترهای توپی و مستطیلی، بخوبی می توانند این دو فضا را جدا کرده و مرز مشخصی به آنها بدهند.

تقریبا جز جدایی ناپذیر هر تلویزیونی، میز مربوط به این دستگاه هست که حتی بعضی از خانواده ها حساسیت بیشتری بروی مدل میز تلویزیون بخرج می دهند تا خود تلویزیون! میز تلویزیون علاوه بر تاثیری که بر زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن و هال پذیرایی خانه می گذارد کاربرد بسیار مهم دیگری هم دارد.

حتی اگر تلویزیون شما به دیوار متصل شده باشد باز هم به میز تلویزیونی شیک و کاربردی نیاز دارید. باید توجه داشته باشید که هر تلویزیونی به میز مخصوص خود نیاز دارد برای تلویزیون های بزرگ نیاز به میزهای بزرگتر و طویل تر است. گذشته از این مورد پتینه باید میزی که برای تلویزیون خود انتخاب می کنید با سبک دکوارسیون محیط نشیمن و پذیرایی شما هماهنگ باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com