بازسازی ساختمان

طرح کاملا ساده پتینه

برای سبک مدرن می توانید از میز های چوبی، شیشه ای یا فلزی با طرح کاملا ساده پتینه و خطوط صاف استفاده کنید و برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک، میز هایی با پایه های طرح دار و منبت کاری شده قرار بدهید. برای تلویزیون هایی که به دیوار متصل می شوند بهتر است از میز ها و قفسه هایی که بدون پایه بوده و به دیوار متصل می شوند استفاده کنید.

با انتخاب اینگونه میز ها، هارمونی و هماهنگی در دکوراسیون نشیمن خانه را حفظ کرده و فضایی شناور در محیط بوجود آورده اید که به بزرگ تر نشان داده شدن فضا کمک زیادی می کند.

اما دقیقا پشت تلویزیون پنلی چوبی با رنگ تیره نصب شده که سریعا تلویزیون را بنمایش می گذارد. در زمینه تمام  سفید این منطقه وجود طرحی چوبی با رنگ تیره شدیدا موثر واقع شده و علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون محیط،  دید همگان را به سمت تلویزیون هدایت می کند.

رنگ اتاق مهمترین و تاثیرگذارترین عنصره که با به کار بستن ماهرانه آن می تونیم زیبایی های فضا رو بیشتر کنیم و عیب های معماری یا مبلمان رو بپوشونیم. رنگ می تونه احساس نظم یا بی نظمی در فضا رو ایجاد کنه، اتاق رو کوچک تر یا بزرگتر نشون بده و به اتاق هویت و شخصیتی مناسب نیاز شما بده.
از نظر نوع تاثیر، رنگها را می توان به سه گروه تقسیم کرد: فعال و پرجنب و جوش ، پتینه منفعل و ساکن ، خنثی. رنگهای روشن تر سیال و روان هستند و باعث می شوند که اتاق وسیعتر به نظر برسد. رنگهای تیره پخته و گرم هستند، آنها به اتاق بزرگ شما ظاهری دنج تر و صمیمی تر می دهد.

مبلمان به نوعی نقش قلب اتاق نشیمن را بازی می کند.جایی که پس از یک روز خسته کننده می خواهید روی آن لم بدهید و یا راحت روی آن نشسته و بازی تخته ای انجام دهید.مبلی که هم راحت باشد و هم زیبا، باعث می شود که به هیچ وجه ممکن حاضر به ترک آن نباشید. پس ارزش آن را دارد که بابت چنین مبلی هزینه کنید.

طراحی پذیرایی باید بر اساس نیازهای خانواده باشد. برای مثال خانواده هایی که دارای فزرند خردسال هستند باید در چیدمان پذیرایی خانه به مبحث ایمنی بیشتر توجه کنند و از انتخاب مبلمانی با ارتقاع زیاد و یا میزهایی با گوشه های تیز اجتناب کنند. تعدادی از خانوار ها هستند که به صورت روزمره از آن استفاده می کنند اما برخی دیگر فقط در مواقع مهمانی ها و در مجالس از محیط پذیرایی و غذاخوری خانه پتینه استفاده می کنند. بنابراین طراحی پذیرایی برای هر خانواده ای دارای ویژگی های خاص خودش است.

اگر به دنبال زیباترین مدل دکوراسیون پذیرایی برای خانه ی خود هستید، در این بخش قصد داریم شما را با زیباترین دکوراسیون ها شگفت زده کنیم. بسیاری از افراد عاشق دکوراسیون های مدرن هستند. در طراحی این سبک از دکوراسیون (مدرن)، سادگی حرف اول را میزند. پس اگر به دنبال سبکی هستید که در عین زیبایی، هزینه کمتری نیز پرداخت نمایید، حتما این سبک از دکوراسیون داخلی را در نظر داشته باشید. در این بخش 20 مدل دکوراسیون پذیرایی و حال شگفت انگیز  را برای شما آماده کردیم که به توضیح کوتاه هر عکس می پردازیم.

یکی از لوازم تزیین منزل در طراحی دکوراسیون داخلی پرده می باشد. از آن جایی که زیبایی و جذابیت اتاق پذیرایی اهمیت دارد، در انتخاب پرده ای مناسب برای آن باید دقت بسیاری شود. پرده ها در رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. پتینه در این مطلب با مدل پرده ۲۰۱۶ آشنا می شویم.

یکی از ملاک های انتخاب مدل های پرده پذیرایی مناسب و شیک، علاوه بر دکوراسیون داخلی منزل، در نظر گرفتن ارتفاع سقف سالن پذیرایی است. برخی سالن های پذیرایی دارای ارتفاع زیادی می باشند؛ که توصیه می شود از مدل های مناسب پرده برای این سالن های استفاده شود.

نشیمن پشت پنجره یکی از معدود فضاهای مناسب برای لمیدن و استراحت کردن است. ایجاد چنین فضاهایی معمولا در طراحی دکوراسیون خانه بی اهمیت شمرده می شود که با یک نشیمن این چنینی این مشکل حل می شود. برای ایجاد این نشیمن سعی کنید از پارچه های نرم بر روی تشک ها و بالش ها استفاده کنید.

طبق نقشه‌ی منزل شما، طراحی و دکوراسیون اتاق‌نشیمن مدرن می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. اگر در منزلتان دو اتاق‌نشیمن وجود دارد، معمولاً یکی به‌عنوان اتاق‌پذیرایی و دیگری به‌عنوان اتاق‌نشیمن استفاده می‌شود و اتاق‌پذیرایی، مکانی برای مطالعه، استراحت و پذیرایی از مهمانان نزدیک خواهد شد. اگر تنها یک اتاق‌نشیمن دارید از این اتاق برای تماشای تلویزیون، بازی کردن و نشستن با خانواده استفاده می‌شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com