بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان اتاق و نشیمن

درست برخلاف مدل لوکس بالا، اتاق زیر قرار دارد که سعی کرده تزیینات دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن را در حد کم و کافی نگهدارد. تلویزیون بروی دیوار نصب شده و اطراف آن یعنی  کناره ها و زیر توسط کنسول هایی شناور احاطه شده که چهره بسیار جذاب و مدرنی به دکوراسیون کلی نشیمن داده است بین فضاها نیز تابلوهایی نصب شده تا فضای اطراف تلویزیون بیش از حد خالی و خنثی بنظر نرسد. در گوشه و کنار بازسازی ساختمان دیوار نیز طاقچه هایی قرار دارد که مجسمه ها و دکوری ها را در اتاق نشیمن بنمایش می گذارد.

تعداد زیادی از میز تلویزیون ها در بازار ایران از طرح های فلزی و شیشه ای ساده و غیرجذاب استفاده می کنند که از کیفیت و استحکام  بالایی برخوردار نیستند و تاثیری عکس بروی زیبایی و شیکی دکوراسیون خانه خواهند گذاشت.استفاده از میز های سفارشی گزینه دیگری است که مزایای بسیار زیادی دارد.

می توانید مدل میز تلویزیون مورد علاقه خود را از ژورنال ها یا سایت های اینترنتی انتخاب کنید و با دادن طرح با افراد متخصص بهترین میز را داشته باشید. جنس میز هم می تواند از چوب طبیعی یا ام دی اف باشد که بالطبع رابطه مستقیمی با بودجه شما خواهد داشت.

علاوه بر مبلمان چندین جای نشیمن دیگر هم به اتاق اضافه کنید. نشستن روی یک مبل می تواند بسیار کسل کننده باشد پس بهتر است که یک یا چند مبل متنوع دیگر هم داخل اتاق نشیمن بگذارید. با این کار به مهمانتان نیز حق انتخاب داده اید. سلیقه ها متفاوت است. بعضی ها روی صندلی راحتی جمع و جور راحت هستند ولی بعضی ها مبل جادار.

اگر شما از اتاق پذیرایی و غذاخوری به صورت روزمره استفاده کنید بعداز مدتی این مکان تازگی خود را از دست می دهد و کمی خسته کننده بنظر می رسد، همچنین خانواده های دیگر که از اتاق پذیرایی و غذاخوری فقط برای مهمانان به شکلی مناسب استفاده می کنند، به دلیل رفت و آمد کمتر، توجه چندانی به چیدمان تمیز و مناسب دکوراسیون اتاق پذیرایی نمی شود و بعداز مدتی گرد و خاک تمام دکوراسیون اتاق بازسازی ساختمان پذیرایی را می پوشاند. جزو هر دسته ای که باشید باز هم دکوارسیون اتاق پذیرایی شما نیاز به رسیدگی و تزیین و طراحی دوباره دارد.

مدل پرده کتیبه یکی از کاربردی ترین مدل پرده های مورد استفاده در اتاق پذیرایی می باشد. کتیبه ها در مدل ها و قالب های مختلف، با پارچه های طرح دار و ساده طراحی می شوند و نسب آن ها در بالای پرده ها موجب زیبایی بیشتر پرده می شود. این مدل پرده ۲۰۱۶ به ویژه برای پرده سالن پذیرایی های شیک و لوکس، بسیار مناسب بوده و آن را برای پنجره های وسط و کناره می توان اجرا نمود.

با یک طراحی داخلی زیبا و حرفه ای مانند این نمونه، می توانید چشم انداز بیرونی منزل تان را به داخل دعوت کنید. این نشیمن مانند یک اتاق آفتابی برای شما عمل می کند که در روزهای آفتابی می توانید از نور خورشید بهره مند شده و خواب عصرانه ای لذت بخش داشته باشید.

وسایلی که اندازه‌ی متوسط دارند، مثل فرش‌ها و پرده‌ها را دست کم نگیرید. چون هم کاربردی هستند و هم جنبه‌ی تزئینی در طراحی و دکوراسیون دارند. نورپردازی هم دردکوراسیون اتاق‌نشیمنی مدرن نقش مهمی دارد. اگر بخواهید در نورپردازی کمی اغراق بازسازی ساختمان کنید، می‌توانید در میزها و کف اتاق هم لامپ کار بگذارید

از نورپردازی‌های استاندارد می‌توانید برای هنرنمایی و هم برای بهبود امکان مطالعه استفاده کنید. هم‌چنین شما می‌توانید نور فضا را باتوجه به رنگ‌های به‌کار رفته تغییر دهید. در اتاقی که نور طبیعی کمی دارد، باید از رنگ‌های روشن استفاده کرد. اما در اتاقی که نورگیر باشد، تنوع انتخاب رنگ بیشتر است.

از میز می‌توان برای گذاشتن وسایل دکوراتیو و انجام مشق شب کودکان استفاده کرد. صندلی کنار پنجره برای مطالعه و چرت زدن به‌کار می‌رود. می‌توانید از صندلی‌های کوچک گرفته تا مبل‌های بزرگ برای نشستن استفاده کنید. مراقب باشید که در فضای کوچک، مبلمان بزرگ قرار ندهید.

ممکن است برای این کار وسوسه شوید، اما به‌خاطر داشته باشید که در آن صورت فضای راه رفتن و گذاشتن وسایل بسیار کم می‌شود و ارزشش را ندارد. طراحی فضای داخلیبا مبل و صندلی را می‌توانید به تعداد اعضای خانواده و یک یا دو صندلی اضافه بازسازی ساختمان برای مهمانان انجام دهید. قرار دادن یک میز در اتاق ضروری است. اگر فضای کافی دارید، در این اتاق یک زیرپایی هم بگذارید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com