بازسازی ساختمان

احساس راحتی در بازسازی ساختمان

به اتاق های نشیمنی که در آن ها احساس راحتی می کردید فکر کنید. چه چیزی در آن ها این حس راحتی را به شما می داد به طوریکه انگار در خانه خودتان هستید.اولین مسئله ناهماهنگ بودن دکور آن می باشد.سعی کنید خودتان باشید و همه آن چیزهایی که خودتان دلتان می خواهد به آن اتاق اضافه کنید. مقرراتی نباشید و به اینکه حتما باید همه وسایل اتاق به هم بیایند پایبند نباشید.

در بحث آرامش، بافت پارچه های لوازم اتاق نقش بسزایی دارد.مطمئنا هیچ یک از شما دوست ندارید که بالش یا کوسن زمخت پلاستیکی زیر دستتان بگذارید. پس فرش های مخملی و پتوهای گل برجسته فضای اتاق را دلچسب تر می کند. برای جذابیت بازسازی ساختمان و آرامش بیشتر چند کتاب هم روی میز قرار دهید. در چنین اتاقی هیچوقت دلتان نمی خواهد آن را ترک کنید.

برای طراحی پذیرایی منزلتان حتما نباید به سراغ لوازم گران قیمت و لوکس بروید تا دکوراسیونی مجلل و شیک در  پذبرایی داشته باشید. گاهی اوقات اضافه کردن یک فرش یا قالی به محیط پذیرایی و یا رنگ کردن دیواری جدا در منزل (دیوار تاکیدی) می تواند چهره دکوراسیون را کاملا دگرگون کند. بعلاوه این کار بسیار ارزان تر از اضافه کردن مبلمان جدید یا رنگ کردن کل دیوارهای خانه تمام می شود. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از طراحی پذیرایی منزل های شیک و امروزی را مشاهده خواهید کرد.

از دیگر مدل پرده های استفاده شده در اتاق پذیرایی، می توان به مدل پرده های والان دار یا شال دار اشاره کرد. غالبا برای طراحی این مدل پرده ها از تورهای سفید ساده و طرح دار استفاده می شود. سپس برای زیبایی بیشتر پرده، از پارچه های دیگر بازسازی ساختمان به شکل شال دار و تزئینی بر روی تور سفید استفاده می شود و جلوه زیبایی به تور می بخشد.

در بسیاری از خانه ها، فضا کم و به همین خاطر از اهمیت زیادی برخوردار است و تعبیه ی نشیمنها  اضافی می تواند یک چالش باشد. نشیمنها  در پشت پنجره، راه حلی آسان و مؤثر برای ایجاد نشیمن بدون افزایش تعداد صندلی ها و اشغال فضای محدود کف می باشد.

با توجه به مسئله ی حفظ فضا، نشیمن پشت پنجره با کشوها یا حفره ی خالی در زیر آن، فضای ذخیره سازی بزرگی در خارج از دید فراهم می کند. به راحتی می توانید از یک کابینت ساز یا نجار بخواهید چنین نیمکتی برای شما بسازد و تشک و کوسن های روی آن را خودتان تهیه کنید.

ما به شما در طراحی چیدمان دکورسیون داخلی خانه کمک می کنیم از جمله چیدمان های مورد توجه در تمام خانه ها چیدمان و دکوراسیون سالن پذیرایی است، ما ایرانی های مهمان نواز همواره بهترین امکانات خانه را در سالن پذیرایی خود استفاده می کنیم، با این وجود و طبق رسوم گذشته، دکوراسیون سالن پذیرایی بیش از هر جای دیگر در خانه مورد توجه قرار می گیرد، به یاد دشته باشید.

بهترین مهندس و طراح در دکوراسیون داخلی خانه تان، خود شما هستید و ما تنها قصد داریم ایده های نو در سراسر جهان را به شما نشان دهیم تا بهتر بتوانید از سلیقه ی خودتان استفاده کنید، این شما و این چند ایده برای چیدمان و دکوراسیون بازسازی ساختمان سالن پذیرایی.

اصولاً از اتاق‌پذیرایی برای میزبانی مهمانان استفاده می‌شود، اما اتاق‌نشیمن کاربرد روزمره‌تری مثل استراحت کردن و لم دادن روی مبل، بازی و تماشای تلویزیون دارد. با این حال بسیاری از خانه‌های امروز تنها یک اتاق دارد که هم به عنوان اتاق‌پذیرایی و هم به عنوان اتاق‌نشیمن استفاده می‌شود.

اگر منزل شما دو اتاق‌نشیمن دارد، بایدبرای طراحی اتاق‌پذیرایی فضایی را ایجاد کنید که بتوانید در آن احساس آرامش کنید و با مهمانان گفتگو نمایید. نباید در این اتاق تلویزیون بگذارید چون حواس را پرت می‌کند. مبلمان استیل، میزی زیبا، و یک نقطه‌ی کانونی چشم نواز مثل شومینه‌ی زیبا، به ایجاد این حس و ظاهر کمک خواهد کرد.

وقتی فضای کوچکی دارید می توانید از هر نکته ی کوچکی باید برای نتیجه ی مطلوب استفاده کنید، این نکات کوچک شاید قناسی های فضای داخلی شما باشد که به کمک شما می آید، گاهی با شکستن خط و خطوط ممتدد و زوایای قائمه می توانید بازسازی ساختمان فضای منحصر به فردی را به وجود بیاورید که پاسخ گوی نیاز شما هم باشند.

4- استفاده از یک پارتیشن می تواند به سادگی دو فضای شما را از یکدیگر جدا کند اما شاید انتخاب پارتیشن گزینه ی مقرون به صرفه ای نباشد، پرده ها می توانند به سادگی جایگزین پارتیشن ها شوند و اگر از انواع سقفی آن ها استفاده کنید می توانید یک دیوار متحرک داشته باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com