بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان های بزرگ

نقاشی ساختمان های سه بعدی برای ایجاد جلوه های بازسازی ساختمان عمق در تصویر ۲ بعدی با استفاده از پرسپکتیو و مشاهده از زاویه خاص است. این نقاشیها معمولا در خیابانها و دیوار ساختمانهای بزرگ و در معابر عمومی طراحی میشود و بعنوان یک هنر خیابانی شناخته شده است. کنیتکس های اکرلیک روغنی سوراخها و ترکهای موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول بر پایه آب(Water Base) و حلالهای مخصوص تولید گردیده و از آب به عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. کنیتکس های اکرلیک بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. کنیتکسهای اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات کنیتکسهای روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد. برتری کنیتکس های اکرلیک روغنی نسبت به کنیتکسهای روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال و نداشتن مضرات استفاده از حلالهای روغنی است به کار گیری از آن را در محیطهای بسته رفع می نماید. انواع کنیتکسهای اکرلیک روغنی به رنگ سفید تولید می گردد  قیمت نقاشی ساختمان و در موقع اجراء محدودیتی در طیف رنگی وجود ندارد کافی است رنگ پلاستیک مورد نظر را با کنیتکس اکرلیک روغنی مخلوط نمایید.
تنفس کنیتکسهای روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها :

در حالی که دیوارها در مقابل نفوذ آب حفاظت می کند به بخار آب موجود در دیوارها اجازه خروج می دهد.
خواص کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها

کنیتکس های روغنی سوراخ ها و ترک های موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی دارد ابن محصول بر پایه حلال های مخصوص تولید گردیده و بار کمی بر روی نمای ساختمان وارد می کند .
گارانتی کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی نقاشی ساختمان ساختمان ها :

کنیتکس های روغنی به علت خواص چسبندگی و انعطاف پذیری که دارد پوسته و طبله نمی شوند و دارای دوام زیاد است. همچنین دارای مقاومت در برابر نفوذ آب، سایش، آلودگیهای قارچی، آلودگیهای میکروبی، اشتعال، و به مدت 7 تا 15 سال تضمین و 100 % قابل شستشو می باشد.
دستورالعمل اجرائی و نگهداری کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها :

لطفاً حلب ها و سطلهای محتوی کنیتکس روغنی را زیر مستقیم تابش نور آفتاب قرار ندهید چون در این حالت
نقاشی ساختمان با غلطک حلالهای موجود در ظروف به سرعت تبخیر می شود و محتوی ظرف بحالت خمیر خیلی سفت وغیر قابل مصرف در می آید لطفاً از قرار دادن ظروف محتوی کنیتکس روغنی زیر مستقیم تابش نور آفتاب خوداری شود. لطفاً قبل از اجرای کنیتکس روغنی به روی نماهای داخلی و خارجی چنانچه سطح مورد نظر هر گونه خلل و فرجی دارد توسط بتونه مخصوص برطرف و همچنین توصیه می گردد قبل نقاشی ساختمان از اجرای کنیتکس روغنی بر روی نماهای داخلی و خارجی آلودگی حاصل از عوامل جوی حتماً پاکسازی شود.

نقاشی ساختمان

زدودن لکه آبرنگ: زدودن لکه آبرنگ ساده است . برای این منظور باید با آب سرد بشویید سپس با آب نیمگرم و پودر رختشویی آنها را تمیز بشویید و آب بکشید و اگر خیلی سمج باشد، پنبه را به گلیسیرین آغشته کنید و روی آن بمالید سپس با آب گرم و پودر رختشویی بشویید و آب بکشید و اگر نتیجه نگرفتید از تربانتین استفاده کنیم.

لکه های رنگ پلاستیک: ابتدا اضافی رنگ را بتراشید سپس نفت خام بمالید و با پنبه پاک کنید و سرانجام با آب گرم و صابون بشویید و آبکشی نمایید.

لکه های رنگی روغنی: اگر کهنه و خشک است پاک کردن آن تقریباً غیر ممکن است اما در صورتی نقاشی ساختمان که هنوز خشک نشده و یا فقط یکی دو روز پیش اتفاق افتاده است باید چنین کرد: از روی هر نوع پارچه اضافه رنگ را لبه ی تیز کار بگیرید بعد پنبه ای را به تربانتین آغشته کنید و روی لکه بمالید سپس با پنبه دیگری پاک کنید این کار را چندین بار تکرار کنید و ته رنگ را نیز با آب گرم و پودر لباسشویی از بین ببرید مسلماً از نتیجه کار راضی خواهید بود.

لکه رنگ روی قالی: لکه زدایی رنگ روی قالی و موکت مشکل تر است برای پاک کردن آنها باید پنبه را با تربانتین خیس کنید و بر روی لکه بمالید و بعداً با پنبه دیگری پاک کنید تا اینکه لکه از میان برود.

 

شاید تا به حال نقاشی های زیبایی که بر دیوار، کف، نقاشی ساختمان پارچه، مبلمان و حتی سقف اجرا شده اند را از نزدیک یا در تصویر دیده اید. برای اشخاصی که در کارهای دستی مهارت دارند کار کردن با استنسیل ها برای آفرینش طرح های زیبا روی دیوار کار ساده ایست. لذت بازسازی ساختمان رنگ و نقاشی کردن با این استنسیل ها کمتر از لذت نقاشی واقعی نیست.

اگر با استنسیل آشنا نیستید در اینجا می خواهیم این لذت را با شما به اشتراک بگذاریم و در کنار هم از یک دیوار خالی و سفید به یک دیوار نقاشی شده ی زیبا برای دکوراسیون داخلی منزل شما برسیم.
ابتدا طرح مورد نظرمان را انتخاب می کنیم، برای مثال در اینجا: شاخه ها و شکوفه های درهم تنیده ی ویستریا (نوعی گیاه)

شما می توانید هر طرحی را که دلتان می خواهد انتخاب کنید و بدهید برایتان قالب استنسیل آن را مانند همین طرح در آورند.

قانون اول برای ماندگاری استنسیل: بعد از فرو بردن قلم مو در رنگ اکریلیکی، بیشتر آن را روی حوله ی کاغذی بمالید. سپس به آرامی آن را بر روی سطح مورد نظرتان بزنید. این حرکت ضربه ای با قلم موی نسبتا خشک باعث تمیزی و ظرافت لبه های طرح شما می شود. برای طرح های آموزش نقاشی ساختمان هندسی که کل دیوار را می پوشانند، شاید بهتر باشد به جای قلم مو از غلتک استنسیل استفاده کنید.

گام اول: استنسیل را با چسب نواری آبی رنگ یا اسپری چسب بر روی سطح مورد نظرتان نگه دارید.
شما می توانید از یک پالت برای قرار دادن رنگ ها استفاده کنید و مقداری از هر رنگی که می خواهید بر روی پالت بریزید، ضمنا می توانید آنها را بر روی پالت ترکیب کنید.
7236
گام دوم: اندکی رنگ بر روی قلم موی خود قرار دهید و مازاد آن را بر روی حوله ی کاغذی بکشید. سپس با یک تماس ملایم شروع به زدن قلم مو بر روی طرح استنسیل تان کنید. هر چه ملایم تر این کار را انجام دهید، پوشش نیز ملایم تر و نیمه شفاف خواهد شد.

شما می توانید حوله ی کاغذی را روی دیوار کنار محل کارتان بچسبانید تا کار را برای شما بسیار آسان تر کند و نیازی به خم و راست شدن شما نباشد.

گام سوم: رنگ زدن را شروع کنید. اگر می خواهید رنگ نقاشی ساختمان جدیدی به طرح تان اضافه کنید، از قلم موی دیگری استفاده کنید و آن را به قسمت هایی که می خواهید به آن رنگ باشد بزنید.

در اینجا مقداری رنگ سبز زیتونی به لبه ی برگ های ویستریا اضافه می کنیم.

فراموش نکنید هر بار که رنگ بر قلم مو می گذارید، مقدار اضافه ی آن را بر حوله ی کاغذی بمالید.

زدن دوباره ی قلم مو با یک رنگ بر روی رنگ دیگر، ترکیب رنگی زیبایی بازسازی ساختمان به استنسیل شما می دهد. مثلا در اینجا می توانیم با زدن رنگ زرد اخرایی و زنگ زده بر روی رنگ سبز برگ ها، یک ترکیب رنگی فوق العاده ایجاد کنیم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com