بازسازی ساختمان

طراحی داخلی و اصول پتینه

امروزه سادگی یکی در طراحی داخلی به یک تکنیک تبدیل شده است. اگر میخواهید دکوراسیونی مدرن و جالب داشته باشید از عامل سادگی بعنوان یک المان خلاق استفاده کنید. در نمونه یک قفسه آهنی بسیار ساده باعث شده است دکوراسیون اتاق کاملا متفاوت دیده شود. اکثر ما وقتی صحبت از دکوراسیون و طراحی داخلی میشود به رنگهایی جز مشکی ، سفید ، کرم یا قهوه ای فکر نمی کنیم. ولی در دکوراسیون های جدید از برخی رنگهای شاد مانند آبی ، فیروزه ای، زرد و … بعنوان یک عامل چشم نواز استفاده میکنند.

نصب پرده، یکی از با اهمیت ترین امور در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. از آن جایی که طراحی شیک سالن پذیرایی، یکی از مهمترین مسائلی است که باید در نظر گرفته شود. انتخاب پرده برای پنجره های آن اهمیت ویژه ایی دارد. امروزه پرده سالن پذیرایی در رنگ ها، طرح ها و مدل های جدیدی تولید می شود.

با گسترش کاربرد نشیمن های پشت پنجره، آن ها می توانند به آسانی دومنظوره پتینه طراحی شوند و علاوه بر نشستن امکان خوابیدن را نیز فراهم کنند. این کار سبب می شود هزینه و فضای شما حفظ شود و نیازی به ایجاد یک اتاق خواب اضافی و یا خرید تخت خواب اضافی نباشد.

 

چون این اتاق استفاده‌های زیادی در طول دارد، مسلماً باید از وسایل مختلفی در آنجا استفاده کنید تا نیازهایتان برآورده شود. اگر فضای داخلی منزل شما کوچک است بهتر است کمدها و کشوهای متعددی نصب کنید، تا بتوانید وسایلتان را در آن‌ها بگذارید. اگر چه کمدها وکشوهای پیش‌ساخته گران هستند، اما نسبت به کمد‌ها و کشوهای سفارشی فضای کمتری را اشغال می‌کنند و راحت‌تر نیازهایتان را براورده خواهند کرد. اگر بودجه‌ی کافی برای خرید کمد ندارید، در وسایل بزرگ مثل زیر تلویزیونی، وسایل الکترونیکی کوچک را جا دهید و در کتابخانه، کتاب‌ها، قاب عکس‌ها و خرت و پرت‌ها را بگذارید.

امروزه با توجه به فضاهای آپارتمانی خانه ها, اهمیت دکوراسیون داخلی منزل بیشتر از گذشته شده است. یکی از مهمترین فضاهای داخلی خانه ها, اتاق نشیمن می باشد. از آن جایی که این اتاق یکی از پرکاربردترین فضاهای خانه به شمار می آید, توجه به طراحی شیک و جذاب آن اهمیت فراوانی دارد. با توجه به این موارد در این مطلب به دکوراسیون نشیمن 2016 می پردازیم.

همیشه پس از سپری شدن روزهای ابتدایی سال جدید میلادی، بیشتر خانه دارها به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستند تا چیدمانی کاملا مطابق با مد روز در سال جدید داشته باشند. ایجاد یک اتاق نشیمن متفاوت و متمایز نسبت به آنچه که در سال های گذشته مد بوده نیز از اهمیت بسیار زیادی در این موضوع برخوردار است.

همه ما به خوبی از نقش مهم طراحی دکوراسیون داخلی در فضاهای داخلی منزل مان آگاه هستیم. دکورسیون داخلی خانه ما نشان دهنده و معرف ما برای دیگران است و این اهمیت در بعضی از فضاها مانند اتاق پذیرایی نمود بیشتری پیدا میکند، چرا که ما معمولا از مهمانان هایمان در این فضا پذیرایی می کنیم. پس بسیار مهم است تا دکوراسیون داخلی این فضا زیبا، جذاب و منحصر به فرد باشد. در این مطلب تصمیم گرفته است تا به شما بگوید چگونه یک اتاق پذیرایی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

اگر نمی خواهید برای تغییر چهره اتاق پذیرایی تان هزینه زیادی بکنید، می توانید از کوسن ها استفاده کنید. کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی اتاق شما ایجاد می کند. برای انتخاب رنگ کوسن ها حساسیت زیادی به خرج ندهید، فقط سعی کنید تا از رنگ هایی استفاده کنید که نظیر آن را در دیگر قسمت های خانه هم داشته باشید.

وقتی افراد چگونگی طراحی و چیدمان اتاق نشیمن را یاد می‌گیرند، همیشه قانون‌هایی وجود دارند که از آن‌ها پیروی می‌کنند. اگرچه استفاده از این قوانین و دستورالعمل‌های خاص برای طراحی داخلی اتاق نشمین برای رسیدن به نتیجه‌ای که از نظر دیگران جذاب و زیبا باشد لازم است، اما همیشه باید به این نکته توجه کنید که اتاق نشیمن متعلق به شما و اعضای خانواده شما است و به همین دلیل اتاق نشیمن، قبل از مهمانان، باید برای شما جذاب و زیبا باشد. به همین دلیل در فرایند طراحی به سلایق و ایده‌های خود اعتماد کنید و طبق آن‌ها عمل کنید.

پیشنهاد دیگر برای چیدمان نشیمن های ال شکل استفاده از دو نوع مبلمان متفاوت در دو بخش مجزا از خانه است. در چنین شرایطی در نظر گرفتن نقاط کانونی نشیمن یعنی شومینه و تلویزیون به راحت تر شدن کار شما کمک بسیاری خواهد کرد. یک پتینه ست مبلمان رسمی برای پذیرایی از مهمانان و دیگری مبلمان راحتی برای بخشی از خانه است که می خواهید در آنجا به تماشای تلویزیون بپردازید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com