بازسازی ساختمان

فضای کوچک برای بازسازی ساختمان

گاهی برای نتیجه ی مطلوب تر نیاز است کار را به یک متخصص بسپارید بازسازی ساختمان و از او بخواهید فضای کوچک شما را طراحی کند، شاید یکی از گزینه های طراح شما استفاده از نیم طبقه ها باشد، البته این موضوع رابطه ی مستقیمی با ارتفاع سقف فضای داخلی شما دارد، اما راه حلی بسیار هوشمندانه برای فضای داخلی شماست.

10- گاهی یک طراحی هوشمندانه می تواند تلفیق چند ایده را در کنار هم داشته باشد، به طور مثال در تصویر بالا ایده ی نیم طبقه با تخت های کم جا تلفیق شده است و فضای خاص با کاربرد بالا برای کاربر به وجود آورده است که به خوبی می تواند از دو فضای مورد نظر استفاده و فضای بیشتری نیز به دست آورد.

با آغاز سال 2016 ایده های جدید و زیبایی برای طراحی دکوراسیون نشیمن مطرح شد. اتاق نشیمن علاوه بر زیبایی باید محیط مناسبی برای استراحت افراد باشد. فاکتورهایی مانند نور مناسب, چیدمان مناسب مبلمان ها, کاربرد رنگ ها, استفاده از وسایل تزیینی, استفاده از مدل پرده های مختص سالن پذیرایی و … در دکوراسیون نشیمن 2016 اهمیت ویژه ایی دارند. در ادامه به نمونه هایی از این طراحی ها می پردازیم.

اگر در خانه تان فضای کافی در اختیار قرار دارید، می توانید گوشه ای از خانه را به یک اتاق پذیرایی خصوصی برای میزبانی از یک دوست برای چای عصرانه تبدیل کنید. کافی است تا یک نیم ست زیبا به همراه یک میز جلو مبلی منحصر به فرد تهیه کنید و آن را در آرام ترین گوشه خانه تعبیه کنید.

هنگامی که می‌خواهیم نکاتی را در مورد نحوه چیدمان و طراحی یک اتاق نشیمن بیاموزیم، جنبه‌های مختلفی را در این کار باید در نظر بگیریم. عناصر مربوط به کارایی فضا شامل راحتی و آسایش محیط، چیدمان مبلمان، طرح‌ها و نقش‌های مورد استفاده، و هم‌چنین انتخاب درست فضا و مبلمان برای انجام فعالیت‌های مختلف از جمله تفریح و سرگرمی است. جنبه دکوری و تزئینی طراحی یک اتاق نشیمن تمام این عناصر را به هم گره می‌زند و باعث می‌شود تا فضا جذاب و زیبا به نظر برسد. در این مطلب نکاتی را با شما می‌خواهیم در میان بگذاریم که کمک زیادی به شما در طراحی اتاق بازسازی ساختمان نشیمن خانه‌یتان می‌کنند و باعث می‌شوند تا شما بتوانید گام به گام و با آگاهی کامل دست به طراحی بزنید.

اگر بخواهیم مثالی از سبک بزنیم می‌توانیم به سبک‌های ساحلی، مدرن، آسیایی و رستیک و هم‌چنین در مورد تم می‌توانیم به تم‌هایی مانند طراحی اتاق به گونه‌ای که متعلق به زمان و دوره‌ای خاص و مشخص باشد اشاره کنیم. نوع سبک یا تم کلی که برای طراحی‌های اتاق نشیمن خود انتخاب می‌کنید، نوع رنگ‌ها، پارچه‌ها، مبلمان، و آثار هنری را تعیین می‌کند.

اگر فضای نشیمن خانه شما ال شکل است و در عین حال از مساحت قابل توجهی برخوردار است، پیشنهاد ما به شما ترکیب دو ایده قبل برای دکوراسیون منزل تان است. به این معنی که بتوانید نشیمن خانه را به سه کاربری اختصاص دهید: فضایی برای مبلمان رسمی، فضایی برای مبلمان راحتی و تماشای تلویزیون و در آخر بخشی از خانه برای فضای نشیمن!

اگر در خانه کوچک تان سقفی بلند دارید در کنار استفاده از فضای زمینی به فضای هوایی اتاق نشیمن نیز فکر کنید و بگذارید این بلند بودن سقف به دردتان بخورد. برای این کار می توانید از عناصری همچون کتابخانه های ایستاده که سقف آن ها در حقیقت تخت خواب است استفاده کنید. در این صورت فضای زمینی اتاق نشیمن نیز برای فضای اتاق خواب اشغال نمی شود.

در این نشیمن تک رنگ، شومینه به عنوان یک نقطه ی کانونی جلب توجه می کند. بازسازی ساختمان تقسیم یکسان چیدمان در دو طرف منجر می شود افراد دقیقا روبروی یکدیگر بنشینند. این شیوه یکی از بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل است. چیدمان های قرینه مانند این نمونه معمولا رسمی تر هستند.

رنگ های مکملی مانند نارنجی و آبی نور قوی را ایجاد می کنند، با این حال اگر فقط از این رنگ ها در دکوراسیون استفاده شود می تواند برای چشم زننده باشد. اگر این رنگ ها را به صورت سایه روشن با رنگ سفید ملایم ترکیب کنید می تواند جلوه‎ی رنگی چشم نوازی را ایجاد کند. برای این کار رنگ غالب دکوراسیون تان باید سفید باشد و از ترکیب نارنجی و آبی در آن استفاده کنید.

ترکیب سفید روشن+ پرده های فیروزه ای+ قرمز مرجانی برای دکوراسیون اتاق نشیمن
هر چند سبز و آبی به عنوان رنگ های استاندارد در دکوراسیون خانه می باشد اما قرمز هم جایگاه خاص خود را دارد. استفاده از رگه های قرمز می تواند نمایه هیجان انگیز و غیرمنتظره ای به اتاق نشیمن بدهد . سایه آبی فیروزه ای نمای ساحلی بازسازی ساختمان دلنشینی دارد و این دکور همانطور که از نام آن یعنی Beachside Variation مشخص است حالت ساحلی به فضای اتاق نشیمن می دهد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com