بازسازی ساختمان

کاربردهای بسیار پتینه

برخی از کاربردهای اتاق نشیمن عبارت است از پتینه تفریح و سرگرمی، بازی‌های خانوادگی، مطالعه، و تماشای تلویزیون. اگر قرار است خیلی وقت‌ها از این فضا به عنوان مکانی برای تفریح و سرگرمی استفاده کنید، تعداد میانگین مهمانان خود را مشخص کنید تا از این مسئله مطمئن شوید که جای کافی و نشمین‌های کافی وجود دارد. اگر خیلی قرار نیست در اتاق نشیمن خانه خود پذیرای مهمان باشید، این فضا می‌تواند بیش‌تر جایی دنج و راحت برای اعضای خانواده باشد. از این مسئله اطمینان حاصل کنید که فضا و مبلمان کافی برای انجام فعالیت‌های مختلفی که در اتاق نشیمن قرار است انجام شود در اختیار دارید.

امروزه مبلمان دو منظوره متعددی که به صورت بسیار مبتکرانه و هوشمندانه طراحی شده اند در بازار موجود هستند و هر یک به شکلی متنوع دو یا چند کاربرد کاملا متفاوت را با کیفیتی مفید و جالب ارائه می دهند. در میان این مبلمان چند منظوره قطعاتی که تخت خوابشو هستند خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. برای مثال می توان از کمد یا کاناپه ها یا حتی میزهای تخت خوابشو نام برد. از این رو با استفاده از این قطعات در دکوراسیون اتاق نشیمن به راحتی این دو فضا را با هم ادغام می کنید. در طول روز از آن قطعات برای رفع نیاز دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده می نمایید و  پتینه هنگام خواب با تبدیل آن ها به تخت خواب فضایی راحت برای خوابیدن تدارک می بینید.

انتخاب فرش مناسب که که نقش و طرح آن با سایر لوازم و وسایل شما مثل  مبلمان و پرده هماهنگ باشند بسیار مهم است اما مهتر از آن ابعاد و اندازه ی مناسب فرش برای دکوراسیون شماست، فرش و قالیچه ی شما باید به خوبی اطراف میز جلو مبلی شما را بگیرد و همچنین در هنگام نشستن روی مبل ها تماما زیر پای شما را پر کند.

اگر عاشق لوازم دکوری و هنری هستید، از آن ها برای چیدمان نشیمن تان کمک بگیرید. مبل L شکل در این اتاق در میان دیوار ناپدید شده و فرصت جلوه گری را به آثار هنری و دکوری بخشیده است. پوف ها نیز به هیجان اتاق افزوده اند.

رنگ سبز به همراه اشکالی مثل برگ ها و گل ها هر دو ظاهری به شکل نقاشی به اتاق نشیمن می دهند. از این برگ ها می توانید برای رویه مبلمان استفاده کنید. پرده هایی به مدل عثمانی در دیواری به رنگ کرم رنگ با یک ته رنگ زرد مایل به سبز این فضا را کامل تر می کند. اگر رگه های مشکی به این رنگ بندی افزوده شود یک حالت پیچیدگی خاصی به این فضا می دهد.

استفاده از رنگ خردلی در یک یا دو جای این دکور موجب می شود که چشم گیرتر شوند، یکی از جذابیت های آن استفاده از یک رنگ متعادل در دیوار است، همچنین اگر این رنگ با دسته های صندلی یکی باشد فوق العاده است. می تواند مبلمان دیگری را به رنگ بژ خاکی انتخاب کرد تا رنگ های فوق کمتر اشباع شده شوند.

همان‌جایی که می‌توانید در یک روز تعطیل روی مبل‌های راحتی‌تان لم دهید و مطالعه کنید یا یک دوست صمیمی را به خوردن چای و کیک عصرانه دعوت کنید و گپ بزنید. در خانه‌ای با هر متراژ می‌توانید یک اتاق یا فضای نشیمن داشته باشید به شرط پتینه آنکه از مبلمانی راحت و متناسب با متراژ خانه‌تان استفاده کنید و جای یک سری اجزا را در فضای نشیمن خانه‌تان خالی نگذارید.

خیلی‌ها دوست دارند شب‌ها وقتی روی مبل راحتی لم داده‌اند، فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی تماشا کنند. حواس‌تان باشد ابعاد تلویزیون اتاق نشیمن را با توجه به ابعاد مبلمان و اندازه فضای اتاق انتخاب کنید. با توجه به اینکه این روزها تلویزیون‌‌ها معمولا ۴۲ اینچ به بالا هستند، باید مبلمان را در فاصله سه متری از تلویزیون قرار دهید. به ارتفاع تلویزیون هم دقت کنید. ارتفاع میز تلویزیون باید بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی‌متر باشد. اگر تلویزیون را روی دیوار نصب می‌کنید باید حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر از کف خانه فاصله داشته باشد.

همان‌جایی که می‌توانید در یک روز تعطیل روی مبل‌های راحتی‌تان لم دهید و مطالعه کنید یا یک دوست صمیمی را به خوردن چای و کیک عصرانه دعوت کنید و گپ بزنید. در خانه‌ای با هر متراژ می‌توانید یک اتاق یا فضای نشیمن داشته باشید به پتینه شرط آنکه از مبلمانی راحت و متناسب با متراژ خانه‌تان استفاده کنید و جای یک سری اجزا را در فضای نشیمن خانه‌تان خالی نگذارید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com