بازسازی ساختمان

اتاق نشیمن کوچک در مدیریت پیمان

برای یک اتاق نشیمن کوچک از کانا‌په‌های تکی استفاده کنید که هم مدرن و راحتند و هم شکل مدیریت پیمان اتاق نشیمن‌تان را منظم می‌کنند. کاناپه یکی از پرمصرف‌ترین وسایل اتاق نشیمن است بنابراین یک کاناپه با کیفیت بالا و در عین حال راحت بخرید؛ کاناپه‌ای که بتوانید روی آن لم دهید و کمی ولو شوید اما بعد از مدتی شکل اولیه‌ آن تغییر نکند. کاناپه تکی راحت می‌تواند حدود ۲۱۳ سانتی‌متر طول و ۹۸ سانتی‌متر عمق داشته باشد. برای آپارتمان‌های کوچک کاناپه‌ای بخرید که حدود ۱۸۰ سانتی‌متر طول داشته باشد تا بتوانید از باقیمانده فضای اتاق استفاده کنید.زیرا به دلیل رنگ تیره ای که دارند موجب کوچک جلوه کردن اتاق می شوند و فضا را تاریک و بسته نشان می دهند.بهترین راه برای جداسازی اتاق نشیمن از پذیرایی در آپارتمان های نقلی، به کار گرفتن ایده های هنرمندانه است.شما می توانید به جای قرار دادن پاراوان های چوبی و شیشه ای که برای خریدشان هزینه گزافی را باید متحمل شوید، یک ویترین چوبی ساده نظیر همان که در تصویر می بینید، سفارش دهید.

در همه اتاق‏های نشیمن یک‌سری وسایل مشترک پیدا می‌شود. یکی از اولین اصول یک اتاق نشیمن خوب، چیدن مبلمان به شکلی است که یک مسیر بدون مانع برای رسیدن به فضاهای دیگر خانه داشته باشید. این مسیر حرکت بهتر است ۷۰ تا ۹۰ سانتی‌متر عرض داشته باشد. دومین اصل هم درست کردن یک قوس گفت‌وگو در اتاق نشیمن است. مبلمان را طوری کنار هم قرار دهید که وقت گپ زدن با اهالی یا ‌مدیریت پیمان مهمان‏تان صدای یکدیگر را راحت بشنوید.

خیلی‌ها دوست دارند شب‌ها وقتی روی مبل راحتی لم داده‌اند، فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی تماشا کنند. حواس‌تان باشد ابعاد تلویزیون اتاق نشیمن را با توجه به ابعاد مبلمان و اندازه فضای اتاق انتخاب کنید. با توجه به اینکه این روزها تلویزیون‌‌ها معمولا ۴۲ اینچ به بالا هستند، باید مبلمان را در فاصله سه متری از تلویزیون قرار دهید. به ارتفاع تلویزیون هم دقت کنید. ارتفاع میز تلویزیون باید بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی‌متر باشد. اگر تلویزیون را روی دیوار نصب می‌کنید باید حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر از کف خانه فاصله داشته باشد.

اگرچه ممکن است عده ای تصور کنند، استفاده از از رنگ بژ در طراحی داخلی کسل کننده و بی روح است ولی ایده های زیادی برای استفاده از این رنگ در طراحی داخلی گرم و جالب وجود دارد.

هنگام دکور کردن فضای داخلی با رنگ بژ باید به طیف های رنگی متفاوت دیگر که می تواند با آن ترکیب شود فکر کنید. ترکیب بافت های متفاوت، طرح های مبلمان و اشیاء تزئینی دیگر می تواند همگی در جالب کردن اتاق نشیمن رنگ بژ کمک کرده و آن را از حالت بی روحی خارج کند.

بزرگترین وسایل خود را در نقطه کانونی قرار دهید. این وسیله احتمالاً مبل شما خواهد بود. مدیریت پیمان جلوی مبل می توانید قالیچه پهن کنید. بین قالیچه و نقطه کانونی کمی فاصله بیاندازید.

* بقیه وسایل خود را به شکل U در اطراف مبل تان بچینید. برای مثال در دو طرف مبل دو صندلی با یک زاویه قرار دهید و میز را جلوی مبل قرار دهید، طوری که در دسترس باشد. سعی کنید شکلU ی متعادلی ایجاد کنید. مدیریت پیمان اگر یک وسیله بزرگ را در یک طرف مبل قرار دهید تعادلش با صندلی کوچکی که در طرف دیگر قرار دارد یا با لبه میز بر هم می خورد.

کاناپه کوچکتر را به موازات ضلع کوتاه تر فرش قرار دهید و مطمئن شوید که دور از دیوار قرار گرفته است. صندلی و مبل های دیگر را در اطراف کاناپه اصلی بچینید و از یک میز پذیرایی برای قرار دادن مجله ها و دستگاه کنترل تلویزیون بهره گیرید. صندلی ها را طوری انتخاب کنید که بتوان آن ها را به راحتی به اطراف جابجا کرد. آن ها را در لبه ی فرش و مشرف به میز پذیرایی قرار دهید. اگر قصد دارید که در کنار ست مبلمان تان ست غذاخوری را نیز مدیریت پیمان نشیمن مربع شکل تان داشته باشید بهتر است به تعداد کم مبلمان اکتفا کنید و از یک میز غذاخوری بسیار کوچک استفاده کنید.

وقتی افراد چگونگی طراحی و چیدمان یک اتاق نشیمن را یاد می‌گیرند، همیشه قانون‌هایی وجود دارند که از آن‌ها پیروی می‌کنند. اگرچه استفاده از این قوانین و دستورالعمل‌های خاص برای طراحی داخلی اتاق نشمین برای رسیدن به نتیجه‌ای که از نظر دیگران جذاب و زیبا باشد لازم است، اما همیشه باید به این نکته توجه کنید که اتاق نشیمن متعلق به شما و اعضای خانواده شما است و به همین دلیل اتاق نشیمن، مدیریت پیمان قبل از مهمانان، باید برای شما جذاب و زیبا باشد. به همین دلیل در فرایند طراحی به سلایق و ایده‌های خود اعتماد کنید و طبق آن‌ها عمل کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com