بازسازی ساختمان

مبلمان راحتی در خانه

اگر علاوه بر مبلمان راحتی به فضای نشستن بیشتری در اتاق نشیمن‌تان نیاز دارید، می‌توانید بازسازی ساختمان متناسب با مبلمان اصلی از صندلی‌های تکی یا نیمکت‌های کوچک استفاده کنید. این صندلی‌ها یا نیمکت‌ها را طوری در نزدیکی مبل اصلی قرار دهید که قوس گفت‌وگوی اتاق نشیمن از بین نرود؛ طوری که اگر ‌مهمانی روی یکی از صندلی‏های تکی نشست، بتوانید راحت از او پذیرایی کنید. در انتخاب رنگ رویه صندلی‌ها و نیمکت‌ها خلاقیت به خرج دهید. عنوان مثال آنها را با رنگ کوسن‌های روی مبل تکی اصلی هماهنگ کنید.

نشیمن های مربع شکل محدودیت هایی را برای انتخاب مبلمان و محل قرارگیری آنها ایجاد می کند. به دلیل نبودن دیوار کشیده ای در این نشیمن ها مشکلاتی برای تعریف فضای گفتگو و یا حتی تعیین مکان تلویزیون به وجود خواهد آمد. این موضوع زمانی تشدید خواهد شد که مساحت این مربع کمتر از حد معمول باشد. اگر نشیمن خانه شما نیز چنین مشخصاتیی دارد نیازی نیست که نگران باشید در این مطلب نکاتی را به شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید بهترین چیدمان برای فضای نشمین خانه را بیابید.

در نمونه ای که در تصویر بالا می بینید طراح با انتخاب کمترین تعداد مبلمان و کم حجم ترین آنها توانسته فضایی را برای قرار دادن یک میز غذاخوری فراهم کند. درست است که یک سمت این میز در کنار دیوار قرار گرفته اما با این حال برای استفاده روزمره بازسازی ساختمان ساکنان آن کافی است. به این روش فضای داخلی این نشیمن بزرگتر نیز به نظر می رسد.

اگر فضای اتاق نشیمن شما بی‌شکل است و یا فرم نامتعارفی دارد، فرقی نمی‌کند بزرگ یا کوچک، ایده‌های طراحی رایج و چیدمان سنتی مبلمان در این فضا کاری از پیش نمی‌برند. در یک اتاق نشیمن کوچک از مبلمانی در ابعاد کوچک استفاده کنید، حتی اگر مجبور شوید مبلمان خود را اصلاح کنید و یا از مبل‌های نامتعارف و غیرمعمولی استفاده کنید. هم‌چنین از مبلمانی در ابعاد بزرگ در اتاق‌های نشیمن بزرگ استفاده کنید. این مبلمان را به گونه‌ای بچینید که اتاق نشیمن شما منظم به نظر برسد و راه رفتن در آن راحت باشد.

خانه‌هایی با طراحی مینیمال یک مشخصه مهم دارند؛ تنوع رنگ‌ها در آنها بسیار اندک است و بیشترشان سفید هستند با ترکیبی از خاکستری، سیاه و مشکی. شاید در خانه‌های امروزی رنگ‌ها کم‌کم وارد شده باشند اما این رنگ ها فقط رنگ‌هایی روشن و ملایم هستند. در اتاق نشیمن یک خانه مینیمالیستی همه اجزا باید ساده و خنثی باشد؛ قاب عکس‌ها ساده و یک‌دست و مبل‌ها به دور از هر تشریفاتی. در این خانه‌ها نباید تجملی به چشم بخورد بلکه سادگی و در عین حال طراحی خاص اشیاست که حرف اول و آخر را می‌زند.

دیوارها در خانه‌های ساده‌گرا به اندازه باقی اجزا اهمیت دارند. خیلی از ما عادت داریم بازسازی ساختمان دیوارهای خانه‌مان را از هر آنچه دوست داریم، می‌پوشانیم؛ لوح‌های تقدیر دوران تحصیل بچه‌ها، عکس‌های پدر و مادر یا لحظات خاص خانواده، بشقاب‌های قدیمی و عتیقه مادربزرگ‌ها و. . . اما در خانه های مینیمالی از این خبرها نیست. دیوارها صاف و ساده‌اند با رنگی سفید یا خنثی؛ حتی بدون هیچ بافت یا نقش اضافه. برای این است که در خانه های مینیمالیستی کاغذدیواری‌ها کمتر پیدای‌شان می‌شود و درنهایت دیوارهای خانه می‌تواند فقط یکی، دو تابلوی نقاشی خاص داشته باشد.

دکورسیون داخلی خانه ما نشان دهنده و معرف ما برای دیگران است و این اهمیت در بعضی از فضاها مانند اتاق پذیرایی نمود بیشتری پیدا میکند، چرا که ما معمولا از مهمانان هایمان در این فضا پذیرایی می کنیم. پس بسیار مهم است تا دکوراسیون داخلی این فضا زیبا، جذاب و منحصر به فرد باشد. در این مطلب تصمیم گرفته است تا به شما بگوید چگونه یک اتاق پذیرایی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

در فضاهای کوچک امروزی، بعضی وقت ها در طراحی دکوراسیون به نظر نمی رسد جایی برای یک تلویزیون ۴۰ اینچی باشد. این مشکل خیلی از کسانی است که نمی دانند تلویزیون های LCD را در کجای منزل شان قرار دهند. اما قرار دادن یک LCD با صفحه نمایش بزرگ می تواند ویژگی های تمیز و بی نقص طراحی دکوراسیون شما را دچار اشکال کند، برای همین به نظرم رسید خوب است ایده های برای هماهنگ کردن LCD با دکوراسیون نشیمن پیشنهاد دهم. خوشبختانه LCDهای امروزی مثل جعبه های سرگرمی قدیمی بزرگ و جاگیر نیستند و مانند آفتاب پرست می توانند در بازسازی ساختمان دکوراسیون خانه شما استتار شوند. با ما همراه شوید تا چند راه حل برای مخفی کردن تلویزیون در دکوراسیون را ببینید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com