بازسازی ساختمان

تابلوهای کوچک یا پتینه

بازسازی ساختمان داتیک

اگر اتاق‌تان کوچک است از تابلوهای کوچک پتینه چند تکه که رنگ‌شان با رنگ مبلمان‌تان متناسب است، استفاده کنید و اگر فضای بزرگ‌تری دارید  از یک تابلوی نقاشی بزرگ. گلدان‌های کوچک طبیعی و یادگاری‌های کوچک که روی میز کنار صندلی راحتی قرار می‌گیرند هم گزینه‌های خوبی برای دلپذیر کردن اتاق نشیمن هستند. آباژور را هم فراموش نکنید. می‏توانید با یک آباژور هم پرتی فضای بین مبل‏ها و دیوار را پر کرده و هم با تنظیم نور اتاق، فضای بهتری ایجاد کنید.

اگر اتاق نشیمن بزرگی دارید، می‌توانید از یک کاناپه چند بخشی ال‌شکل به عنوان مبلمان اصلی اتاق استفاده کنید. کاناپه ال‌شکل فضای بیشتری اشغال می‌کند اما اگر در جای درستی قرار بگیرد می‌تواند یک فضای دنج برای اتاق‌تان بسازد؛ فضایی یک‌دست که صمیمیت اتاق نشیمن‌تان را بالا می‌برد و همه اعضای خانواده می‌توانند روی تکه‌های مختلف مبلمان راحت بنشینند. اگر فضای جداگانه‌ای برای اتاق نشیمن ندارید، می‏توانید با انتخاب یک مبلمان ال‌شکل که رنگ تند و متضادی با رنگ دیوارها و کف خانه دارد، کمی بین فضاهای خانه جداسازی انجام دهید و یک اتاق نشیمن برای خانه‌تان بسازید.

نقاط کانونی در فضای نشیمن را بشناسید. تلویزیون و شومینه نقاط کانونی این فضا محسوب می شوند. گروهی از مردم ترجیح می دهند که در فضای نشیمن خانه از تلوزیون استفاده نکنند و در آرامش در کنار شومینه فضایی دلچسب را برای گردهمایی های خانوادگی فراهم کنند. اما هنگامی که در یک اتاق نشیمن مربع قرار است هم تلوزیون و هم نشیمن حضور داشته باشند باید تمهیداتی را بیاندیشید. چراکه دیوار کشیده ای وجود ندارد و ابعاد کوچک فضا به شما اجازه نخواهد داد که با دو ست مبلمان متفاوت فضای هر کدام را تفکیک کنید. راه اول این است که اگر از عایق بندی ( ایزولاسیون) شومینه خود مطمئنید، تلوزیون را نیز بالای آن قرار دهید و با این کار توجه را به یک سمت متمرکز کنید.

جنبه دکوری و تزئینی طراحی یک اتاق نشیمن تمام این عناصر را به هم گره می‌زند و باعث می‌شود تا فضا جذاب و زیبا به نظر برسد. در این مطلب نکاتی را با شما می‌خواهیم در میان بگذاریم که کمک زیادی به شما در طراحی اتاق نشیمن پتینه خانه‌یتان می‌کنند و باعث می‌شوند تا شما بتوانید گام به گام و با آگاهی کامل دست به طراحی بزنید.

طرفداران این سبک با پرده رفاقتی ندارند برای اینکه به نور اهمیت زیادی می‌دهند؛ آن‌قدر که حتی  چراغ‌های این‌جور خانه‌ها خاص و به اشکال خاص هندسی انتخاب می‌شود. در این خانه‌ها معمولا آباژورهای زمینی با شکل و شمایل خاص وجود دارد و نور خانه هم با استفاده از چراغ‌هایی در گوشه‌های اتاق تامین می‌شود. شب این خانه‌ها کم‌نور و آرامش‌بخش است و روزشان پرنور و انرژی‌زا.

در یک خانه مینیمالیستی فقط لوازمی پیدا می‌شود که واقعا به آنها احتیاج است. در این خانه‌ها برخلاف خانه‌های مدرن تجملی امروزی هیچ وسیله‌ای صرفا برای تزیین خانه استفاده نمی‌شود. هر وسیله‌ای برای خودش کارکردی دارد و وسیله‌ای به اسم دکوری تقریبا از فهرست خرید صاحبخانه حذف شده است. برای اینکه زیاد هم سخت نباشد، لازم است فقط یک جواب روشن برای این سوال داشته باشید؛ اینکه آیا وجود این وسیله واقعا به دردتان می‌خورد؟

وسایل تزئینی بسیاری می تواند به اتاق پذیرایی شما جلوه و زیبایی بخشد، اما هیچ کدام از آن ها نمی تواند به اندازه فرش تاثیر گذار باشد. انتخاب فرش مناسب می تواند دکوراسیون داخلی اتاق شما را رنگ و لعاب ببخشد. به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید فرش ها چه قدرتی در ایجاد تغییرات جذاب در دکوراسیون داخلی منزل شما دارند و این زیبایی مطمئنا مهمانان شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

LCD شما می تواند مانند عکس بالا پشت یک اثر هنری مخفی شود و در این صورت شما می توانید از تماشای اثر هنری مورد علاقه تان لذت ببرید و از فضای زیر تلویزیون نیز برای نشستن استفاده کنید. با این روش احتمال اینکه تلویزیون همیشه جلوی پتینه چشم نباشد باعث می شود شما وقت بیشتری برای کارهای مورد علاقه تان و کتاب خواندن داشته باشید و از تماشای برنامه های تکراری و بی محتوا خلاص شوید.

جنبه دکوری و تزئینی طراحی یک اتاق نشیمن تمام این عناصر را به هم گره می‌زند و باعث می‌شود تا فضا جذاب و زیبا به نظر برسد. در این مطلب نکاتی را با شما می‌خواهیم در میان بگذاریم که کمک زیادی به شما در طراحی اتاق نشیمن خانه‌یتان می‌کنند و باعث می‌شوند تا شما بتوانید گام به گام و با آگاهی کامل دست به طراحی بزنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com