بازسازی ساختمان

رنگ نما برای فضاهای کوچک

در فضاهای کوچک امروزی گاهی بهترین جا و حتی تنها جای خانه برای رنگ نما قرار دادن تلویزیون پشت به پنجره است و هیچ کس نمی خواهد نور فضا را به خاطر تلویزیون بگیرد و به علاوه اگر از پشت تلویزیون نور بتابد صفحه تلویزیون تاریک نشان داده می شود. اما ما در این مقاله سعی داریم به شما بگوییم که در طراحی دکوراسیون هیچ قانون قطعی وجود ندارد و همیشه می توان با ایده های خلاقانه محدودیت ها را در هم شکست. در تصویر بالا همان طور که می بینید بدون هیچ مانعی می توان از پنجره استفاده کرد. برای این کار می توانید تلویزیون را روی یک تخته ریلی نصب کنید. با این کار زمان تماشای تلویزیون یک پنل کشویی به آسانی رو به روی پنجره قرار می گیرد و امکان تماشای تلویزیون بدون مزاحمت نور را به شما می دهد. در هر صورت شما باید بین تماشای منظره یا تلویزیون یکی را انتخاب کنید!

اگر بخواهیم مثالی از سبک بزنیم می‌توانیم به سبک‌های ساحلی، مدرن، آسیایی و رستیک و هم‌چنین در مورد تم می‌توانیم به تم‌هایی مانند طراحی اتاق به گونه‌ای که متعلق به زمان و دوره‌ای خاص و مشخص باشد اشاره کنیم. نوع سبک یا تم کلی که برای طراحی‌های اتاق نشیمن خود انتخاب می‌کنید، نوع رنگ‌ها، پارچه‌ها، مبلمان، و آثار هنری را تعیین می‌کند.

برای کاهش شلوغی و تراکم در دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن فضای خواب رنگ نما را در امتداد دیوار و در دل آن تعبیه کنید. اگر قسمت فرو رفته ای در دیوار دارید و عمقش به اندازه کافی هست که تخت خواب توکار در آن بگذارید تا شب ها از آن برای خوابیدن و هنگام روز به عنوان فضای نشیمن استفاده شود. اگر چنین قسمتی در دیوار وجود ندارد می توانید آن را با استفاده از کمدهای دیواری و نصب بر دیوار ایجاد کنید.

۲) در اتاق نشیمین خود، از رنگ های ملایم استفاده کنید. همان طور که می دانید، رنگ ها تأثیر مهمی در روحیه افراد دارند؛ پس با توجه به رنگ های استفاده شده، اتاق نشیمن می تواند مکانی دلهره زا، دلپذیر یا آزاردهنده باشد؛ بنابر این با انتخاب رنگ های ملایم و مناسب برای دیوارها، مهمترین اصل برای تعیین دکوراسیون اتاق نشیمن را به انجام رسانده اید. شما دوست دارید که اتاق نشیمنتان فضایی گرم و دوستانه داشته باشد و باید گفت یکی از رنگ هایی که این خصوصیات را دارد، رنگ سبز است. با استفاده از سایه های مختلف رنگ سبز می توان اتاق نشیمنی زیبا و دلپذیر ساخت.

اتاق پذیرایی به دلایلی احتیاج به بالشتک دارد که اول از همه راحتی آن است. حتی نرم و راحت ترین مبل ها و صندلی ها نیز به بالشتک احتیاج دارند. ممکن است گاهی کمر شما به پشتی بیشتری احتیاج داشته باشد یا شاید بخواهید روی رنگ نما مبل چرتی بزنید و احتیاج برای بالشی برای سرتان داشته باشید. در هر صورت هر مبل و صندلی به حداقل دو تا بالشتک نیاز دارد.

برای شیک تر کردن اتاق پیشنهاد می شود یک آواژور پایه بلند، یک میز عسلی، یک قالیچه و یک کاناپه راحت به اتاق بیافزایید. چیزی که سبک اتاق نشیمن اسکاندیناوی را از بقیه جدا می کند، به گزارش پرشین وی طرح های هندسی و انتزاعی است که احساس هیجان و سرزندگی را برمی انگیزد. می توانید چند بالش را روی کاناپه بیافزایید تا رنگ را نیز به این اتاق بیاورید.

در ابتدا فضایی را که مورد نظرتان است بررسی و سعی کنید به بهترین شکل ممکن از تمامی ابعاد آن، حتی زاویه های کناری بهره بگیرید. ارتفاع اتاق را که اغلب استاندارد است در نظر داشته باشید و همچنین منابع نوری فضا؛ زیرا که این موارد در چیدمان بسیار حائز اهمیت است هر چند که شاید به نظر نرسد.

منبع نور می تواند طبیعی، مصنوعی یا تلفیقی از هر دو نوع آن باشد. با در نظر گرفتن نکات یاد شده در بالا در مرحله بعدی شما می توانید مبلمان اتاق نشیمن خود را انتخاب کنید و با چیدمانی زیبا و اصولی، فضایی آرامش بخش داشته باشید.

چه چیزهایی در فهرست شما موجود است؟ یک اتاق نشیمن به لوازم مختلفی رنگ نما از جمله مبل، صندلی، میز عسلی و غیره احتیاج دارد اما این مکان تنها با این لوازم کامل نمی شود. اگر می خواهید اتاق نشیمنی زیبا و جذاب داشته باشید، باید چیزهای دیگری نیز به آن بیافزایید. اگر چه سلیقه افراد از هم متفاوت است اما هر خانه ای به این 4 مورد احتیاج دارد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com