بازسازی ساختمان

عناصر پیش ساخته در بازسازی ساختمان

در بعضی از اتاق‌ها، نقطه کانونی یک عنصر معمارانه مانند بازسازی ساختمان یک پنجره یا یک شومینه است. در اتاق‌هایی که فاقد عناصر پیش‌ساخته هستند، نقطه کانونی می‌تواند یک مبل، یک اثر هنری، یا یک وسیله دیوارکوب بزرگ باشد. اگر می‌خواهید دستگاه تلویزیون شما نقطه کانونی اتاق نشیمن باشد، آن را در یک فضای مناسب (مانند یک میز تلویزیونی زیبا و چوبی) قرار دهید، و یا در کنار آن از یک اثر هنری یا یک آینه بزرگ استفاده کنید تا جای تلویزیون را در هنگام خاموشی پر کنند. اتاق نشیمن باید به گونه‌ای طراحی و چیده شود که نقطه کانونی به خوبی به چشم بیاید و هیچ عنصر دیگری در فضا با آن از نظر بصری رقابت نکند.

ایده دیگری که اگر در خانه کوچک تان سقفی بلند دارید در کنار استفاده از فضای زمینی به فضای هوایی اتاق نشیمن نیز فکر کنید و بگذارید این بلند بودن سقف به دردتان بخورد. برای این کار می توانید از عناصری همچون کتابخانه های ایستاده که سقف آن ها در حقیقت تخت خواب است استفاده کنید. در این صورت فضای زمینی اتاق نشیمن نیز برای فضای اتاق خواب اشغال نمی شود.

علاوه بر زیبایی و جذابیتی که این مدل چراغ های پایه بلند به دکوراسیون خانه می دهند یک مزیت مهم دیگر هم دارند. بواسطه ارتفاع کمی که بخش روشنایی این چراغ های تزیینی دارند، می توانند نور مناسب و پرقدرتی را در محدوده پیرامون خود پخش کنند. قابلیت جابجایی ساده و راحت آنها  هم مزید بر علت شده تا علاوه بر یک چراغ تزیینی و فانتزی بعنوان یک چراغ مطالعه هم بتوان از آنها بهره برد.

در این نوع طراحی داخلی، رنگ زیادی مشاهده نمی شود و بیشترین رنگ قابل مشاهده رنگ زمینه سفید است. تمام خطوط صاف است که این نکته به مرتب نشان دادن اتاق کمک می کند. اگرچه امکان استفاده از رنگ های مختلف در این سبک بازسازی ساختمان دکوراسیون وجود دارد ولی باید تنها روی جزئیات کوچک باشد. اگر اتاق شما کوچک است می توانید آن را با افزودن یک یا دو آینه بزرگتر نشان دهید.

هیچ چیز نمی تواند مانند شمع به شما آرامش دهد بنابراین لازم است تعدادی شمع تهیه و آنها را به فضای خانه خود بیافزایید. میز جلوی مبل یا میز عسلی مکان خوبی برای قرار دادن آنها است. فقط مراقب باشید زمانی که روشن هستند، کسی روی آنها خم نشود. برای جذابیت و زیبایی بیشتر، مدل آنها را با تغییر فصل عوض کنید.

مهمترین چیزی که شما باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید، لوازمی است که برای شما یا دیگر اعضای خانواده تان اهمیت و معنایی خاص دارد. این لوازم می تواند یک اثر هنری، یک عکس یا مجسمه ای خاص باشد. این لوازم به فضای شما شخصیت می دهند و باعث می شوند خانه ای متفاوت از دیگران داشته باشید.

به مواردی مثل استفاده از دیگر اشیای تزئینی و تابلوهایی که بر دیوارها نصب می شود همچنین فرشی که در اتاق پذیرایی یا نشیمن مورد استفاده قرار می دهید باید توجه  نمایید، زیرا همه این ها در ترکیب با یکدیگر به زیباتر شدن اتاقی که هر روز در آن نشست و برخاست دارید کمک خواهند کرد. با در نظر داشتن تمام نکات ذکر شده در این مقاله اتاق نشیمنی زیبا و راحت خواهید داشت.

امروزه لوسترهای کلاسیک و بزرگ قدیمی جای خود را به لوسترهای فانتزی و بازسازی ساختمان کوچک داده اند. این مدل لوسترها طرح ها و مدل های متنوع تری دارند و حق انتخاب بیشتری به شما می دهند و شما می توانید متناسب با سبک دکوراسیون خانه خود و براساس علاقه خود لوسترهای دلخواه را انتخاب کنید. این لوسترهای کوچک و فانتزی به نسبت ارزان تر و متنوع تر هستند. از این لوسترها در همه اتاقها می توانید استفاده کنید و علاوه بر روشنایی، جنبه زیبایی و دکوری هم دارند.

اگر در ورودی خانه شما مستقیما رو به اتاق نشیمن باز می‌شود، خیلی ساده است که پس از ورود به خانه (به ویژه در پایان یک روز طولانی) از فضای ورودی به سرعت گذر کنید، روی کاناپه لم بدهید، و در این حین کفش، نامه‌ها، و کیف خود را در نقطه‌ای از اتاق نشیمن رها کنید. سرعت ورود خود را با قرار دادن تعدادی سرعت‌گیر در میانه راه خود به اتاق نشیمن کاهش دهید؛ این سرعت‌گیر می‌تواند یک نیمکت بازسازی ساختمان برای نشستن و درآوردن کفش‌ها، قلاب‌ها و قفسه‌هایی معلق بر روی دیوار، یک میز کاناپه با فضاهای نگهدارنده در فضای زیرین خود، و یک سینی برای جمع کردن نامه‌ها باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com