بازسازی ساختمان

فضایی با طرح های پتینه

توجه کنید که ما نمی گوییم وسایل به درد نخور. هر فضایی دارای وسایل کوچکی است که پتینه نیاز به جا دارند، و یک کشوی منظم و جادار می‌تواند فضای خوبی برای نگهداری از این وسایل باشد. اگر به این وسایل به عنوان وسایل به درد نخور نگاه کنید، قطعا کشوی شما نامنظم خواهد ماند. تا زمانی که از فضاهای نگهدارنده صندلی عثمانی به عنوان فضایی برای نگهداری وسایل به درد نخور استفاده می‌کنید (به شماره 3 نگاه کنید)، فضای دیگری مانند کشوی زیر میز کنسول را برای نگهداری از وسایل کوچک مانند شارژرهای تلفن همراه، خودکارها، مهرها، و قیچی‌ها اختصاص دهید. استفاده از رنگ‌های متعدد و پر زرق و برق، فضای عمومی ‌نشیمن شما را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد و روحیه اعضای خانواده را شاد و پر انرژی می‌کند. برای به کار بردن رنگ می‌توانید از ظرفیت‌های مختلف وسایل خانه استفاده کنید.

انتخاب پادری‌ها، کوسن‌ها، شمعدان‌ها و رومیزی‌های رنگی به شما در ایجاد این تغییر کمک می‌کند. اگر می‌خواهید مبل متفاوتی داشته باشید یا باید کاناپه‌تان را به تعمیرکنندگان مبل بسپارید تا رویه آن را با پارچه‌ای جالب توجه عوض کنند یا اینکه خودتان رویه‌ای چند تکه و رنگی برای آن طراحی کنید و بدوزید.

دکوراسیون یک خانه، کاری زمان بر و خسته کننده است اما لازمه رسیدن به یک نتیجه مطلوب و بدون دردسر این است که هنگام شروع کاملا آمادگی داشته باشید و موارد زیربنایی از قبیل لوله کشی ها، برق کشی ها و … همگی بدون مشکل و در موقعیت خوبی قرار داشته باشند.

در حین کار همیشه از دستکش و عینک های ایمنی استفاده کنید و هنگام راه رفتن روی سطوح لیز و هم چنین بلند کردن اجسام سنگین احتیاط کنید.

برای راحتی بیشتر و زحمت کمتر به ترسیم پلان زمینی اتاق نشیمن بپردازید و تمام پتینه جزئیات ثابت موجود در فضا از قبیل در و پنجره ها، کلید و پریزها و … را روی آن ها مشخص کنید و سپس تغییراتی را که در ذهن دارید روی آن پلان پیاده کنید و حالات مختلف را بیازمایید و بهترین نتیجه را اجرا کنید.

در اتاق نشیمین خود، از رنگ های ملایم استفاده کنید. همان طور که می دانید، رنگ ها تأثیر مهمی در روحیه افراد دارند؛ پس با توجه به رنگ های استفاده شده، اتاق نشیمن می تواند مکانی دلهره زا، دلپذیر یا آزاردهنده باشد؛ بنابر این با انتخاب رنگ های ملایم و مناسب برای دیوارها، مهمترین اصل برای تعیین دکوراسیون اتاق نشیمن را به انجام رسانده اید. شما دوست دارید که اتاق نشیمنتان فضایی گرم و دوستانه داشته باشد و باید گفت یکی از رنگ هایی که این خصوصیات را دارد، رنگ سبز است. با استفاده از سایه های مختلف رنگ سبز می توان اتاق نشیمنی زیبا و دلپذیر ساخت.


۳) استفاده از آینه برای بزرگتر به نظر رسیدن فضا بسیار مناسب است. اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، اصلا نگران نباشید؛ زیرا با نصب یک آینه بزرگ بر روی دیوار، می توانید تا حد زیادی فضا را بزرگتر جلوه دهید. البته باید دقت کنید که سمت مقابل آینه شلوغ نباشد.

کتاب‌ها، نقاشی‌ها و دیگر وسایل تزئینی، به محیط‌های جمعی و خانوادگی گرما و شخصیت می‌بخشند. این‌گونه وسایل نمایش دهنده‌ علایق و ارزش‌های خانواده‌ و برای میهمان‌ها یا تازه واردان به محیط، برانگیزنده افکار، خاطرات، تجربیات و احساس است و موجب گفت‌وگو و تعامل بین افراد خانواده و میهمان می‌شود. البته فلسفه‌های باستانی شرق تاکید دارند که باید این‌گونه عوامل و عناصر تزئینی را با دقت و احتیاط و به دور از افراط‌گرایی به‌کار ببرید.به‌جای آنکه داخل قفسه‌ها و بوفه‌ها را با عناصر تزئینی انباشته کنید، آن دسته را انتخاب کنید که مقبول‌تر هستند و هر چند هفته یک‌بار آنها را با وسایل تزئینی دیگر تعویض و جابه‌جا کنید. برای به حداقل رساندن گردوغبار، کتاب‌ها را درون قفسه‌هایی با درهای شیشه‌ای قرار دهید.

قاب‌های شیشه‌ای مات و کاشی‌هایی از جنس سرامیک با رنگ آبی بر فراز وان آب، طرحی برای یک حمام لوکس است. حوله‌ها را در جعبه‌ای زیر وان قرار داده‌اند تا به راحتی در دسترس باشد، در حالی‌که از آب نیز دور است.
رنگ‌های غنی، روکش تمام پنبه‌ای روی تخت، با گنجینه‌ای از آثار هنری، یک اتاق خواب را به فضایی خاص برای آرامش یافتن و نیروی دوباره گرفتن تبدیل کرده است. اگر وسایل آشپزخانه را به صورتی قابل دسترس از بالا آویزان کنید، فضایی کاربردی و زیبا ایجاد می‌شود. گیاهان تازه در ظرف‌هایی بر روی صفحه گرانیتی کانتر، تزئینی زیبا و کاربردی است. ورود نور از پنجره‌ها و درها به درون این خانه، محیطی دوستانه ایجاد پتینه کرده است. کوسن‌هایی با جنس کتان بر روی مبل‌ها و صندلی‌هایی از جنس طبیعت، با محیط طبیعی بیرون از خانه طبیعت ارتباط برقرار کرده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com