بازسازی ساختمان

عناصر در دکوراسیون و پتینه

کف پوش یکی از تاثیرگذارترین عناصر پتینه در دکوراسیون اتاق نشیمن است. به کف پوش اتاق نشیمن خود نگاه کنید. اگر نیاز به نوسازی و تعمیر دارد این کار را انجام دهید، اما اگر قدیمی و فرسوده شده، بهتر است آن را تعوبض کنید. کف پوش اتاق نشیمن باید راحت و در عین حال بادوام و مقاوم باشد. انواع مناسب سنگ ، سرامیک، پارکت و لمینیت می توانند گزینه های مناسبی برای کف پوش اتاق نشیمن باشند.

پرس وجو و صحبت با افرادی که در این زمینه تجربه دارند نیز، ایده ای خوب است. از انتخاب سبک برای دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک خود نترسید! توجه داشته باشید که این فضا، فضایی است که مدتی طولانی از روز خود را در کنار خانواده و در آن سپری می کنید.

پس، چیدمان آن باید به گونه ای شود که برای شما دوست داشتنی و خوشایند باشد. فراموش نکنید که کوچکی اتاق نشیمن شما به معنی سرکوب علاقه های خود نیست، بلکه با کمی احتیاط و رعایت برخی نکات می توانید اتاق نشیمن خود را به بهترین و زیباترین شکل، چیدمان کنید.

با توجه به رنگ های استفاده شده، اتاق نشیمن می تواند مکانی دلهر ه زا، دلپذیر یا آزاردهنده باشد. سعی کنید در اتاق نشیمن خود از رنگ های ملایم استفاده کنید. همان طور که می دانید رنگ ها تاثیر مهمی در روحیه افراد دارند پس با توجه به رنگ های استفاده شده، اتاق نشیمن می تواند مکانی دلهر ه زا، دلپذیر یا آزاردهنده باشد.
بنابراین با انتخاب رنگ های ملایم و مناسب برای دیوارها، مهم ترین اصل برای پتینه طراحی اتاق نشیمن را به انجام رسانده اید. شما دوست دارید که اتاق نشیمن تان فضایی گرم و دوستانه داشته باشد و باید گفت یکی از رنگ هایی که این خصوصیات را دارد، رنگ سبز است.
با استفاده از سایه های مختلف رنگ سبز می توان اتاق نشیمنی زیبا و دلپذیر ساخت.
استفاده از آینه برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضا بسیار مناسب است. با نصب آینه بزرگ بر روی دیوار می توانید تا حد زیادی فضا را بزرگ تر جلوه دهید البته باید دقت کنید که سمت مقابل آینه شلوغ نباشد.

کف پوش یکی از تاثیرگذارترین عناصر در دکوراسیون اتاق نشیمن است. به کف پوش اتاق نشیمن خود نگاه کنید. اگر نیاز به نوسازی و تعمیر دارد این کار را انجام دهید، اما اگر قدیمی و فرسوده شده، بهتر است آن را تعوبض کنید. کف پوش اتاق نشیمن باید راحت و در عین حال بادوام و مقاوم باشد. انواع مناسب سنگ ، سرامیک، پارکت و لمینیت می توانند گزینه های مناسبی برای کف پوش اتاق نشیمن باشند.
۴) نقطه کانونی
اگر اتاق نشیمن نقطه کانونی ندارد، برای دکوراسیون آن یک نقطه کانونی در نظر بگیرید. وجود نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق نشیمن، به دکوراسیون مرکزیت و انسجام می دهد. عناصری که می توانند به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شوند عبارتند از: شومینه یا سیستم صوتی مجهز و کامل یا حتی یک پنجره زیبا با منظره ای زیبا و خیره کننده. مهم آن است که به عنصری که در جایگاه نقطه کانونی قرار می گیرد به خوبی پرداخته شود.

در این روش استفاده از گوشه های تیز ممنوع است. شما باید وسایل خانه را طوری بچینید که خطوط منحنی و دایره وار تشکیل شود. برای مثال مبل هایی که گوشه اتاق گذاشته می شوند را با زاویه ۴۵ درجه بچینید تا زاویه تیز در خانه نداشته باشید. فضاهای دورهمی را می توانید با یک فرش دایره شکل دکور کنید. این فرش فضای دایره وار اتاق را تقویت می کند و باعث صمیمیت بیشتری در محیط می شود.

▪ از قرمزها استفاده کنید

در دکوراسیون چینی، قرمز رنگ بسیار مهمی است. این رنگ روح اجتماعی را در فضا تقویت می کند، البته فراموش نکنید که باید در استفاده از آن بسیار دقت کنید. استفاده بیش از اندازه از آن باعث ایجاد استرس و آشفتگی می شود. بهتر است پتینه یکی، ۲ وسیله کوچک قرمز رنگ، مانند کوسن یا شمع به اتاق اضافه کنید تا بتوانید از قابلیت فوق العاده این رنگ در شادابی استفاده کنید.

برای تزیین اتاق نشیمن می توانید از وسایل کوچک و زیبا استفاده کنید. مثلاً در کنار کاناپه میز گرد کوتاهی قرار دهید و روی آن چند جلد مجله یا کتاب بگذارید. همچنین سعی کنید در گوشه و کنار از گلدان های گل استفاده کنید تا فضا نشاط انگیز شود.

5- مجسمه های زیبا، نقش مهمی در آراستگی اتاق نشیمن دارند. گوشه های اتاق و روی میزها بهترین مکان برای قراردادن مجسمه ها هستند. البته چنانچه اتاق نشیمن شما کوچک باشد. بهتراست از مجسمه های کوچک به تعداد کم و یا تنها یک مجسمه بزرگ استفاده کنید. دقت کنید که این مجسمه ها حتما نباید گرانقیمت باشند.

6- آباژورها و چراغهای رومیزی، از دیگر لوازمی هستند که در زیبایی محیط تأثیر پتینه بسزایی دارند. بهتر است آنها را در گوشه های اتاق و کنار مجسمه ها قرار دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com