بازسازی ساختمان

دکوراسیون منزل و پتینه

اگر اتاق نشیمن نقطه کانونی ندارد، برای دکوراسیون آن یک نقطه کانونی در نظر بگیرید. پتینه وجود نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق نشیمن، به دکوراسیون مرکزیت و انسجام می دهد. عناصری که می توانند به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شوند عبارتند از: شومینه یا سیستم صوتی مجهز و کامل یا حتی یک پنجره زیبا با منظره ای زیبا و خیره کننده. مهم آن است که به عنصری که در جایگاه نقطه کانونی قرار می گیرد به خوبی پرداخته شود.

هر اندازه هم که فضای شما محدود باشد، می توانید از فضاهای دیواری موجود استفاده کنید و از آنها برای زیباسازی دکوراسیون، کمک بگیرید. علاوه بر نصب قاب عکس یا تابلوهای هنری، روش های متعدد دیگر نیز برای استفاده از دیوارها وجود دارد.

استفاده از پانل های کاغذ دیواری یا پانل های پارچه ای یکی از انواع پوشش هایی است که می توان با کمک آنها، دیوارها را تزئین و رنگ ها و الگوهای متنوعی را به دکوراسیون وارد کرد. اگر دکوراسیون شما و پارچه های بکار رفته در آن مانند روکش مبل ها و کوسن ها، همگی ساده و با رنگی ملایم هستند،

می توانید از پوشش های طرحدار با رنگ های زنده استفاده کنید و برعکس اگر منسوجات موجود در دکوراسیون شما به اندازه کافی طرح و رنگ دارند، از دیوار پوشی با طرح های ساده و خلوت استفاده کنید و بدین طریق جلوه فضای خود را متعادل کنید.

تا کنون این اتاق نشیمن پر از رنگهای خنثی شده بود، اما حالا آمدن فصل جدید و سال جدید بهانه ای است برای این که اتاق چشم اندازی تازه پیدا کند. با وجود زیبایی مبلها ، همه این فضاها نیاز به رنگ جدید ، طرح هایی از خودتان و روشنایی زیادی دارند تا آن را برای خوشامد گویی به بهار آماده سازد.
بعد : رنگ و روح تازه
ترکیب رنگی و گل های سبز و صورتی سرتاسر اتاق نشیمن فضایی برای جشن بهار ایجاد پتینه می کند. در حالت قبل، قسمتی از مبل ها مقابل شومینه قرار گرفته بودند اما تقسیم آنها به مبل های دو نفره و قرار دادن آنها مقابل هم یک نمای تازه ایجاد کرده و گپ زدن نوروزی را ساده تر می کند. رنگ بخشیدن با طرح های مختلف در روی مبلها و بالای شومینه و دیوارها، طرح دل باز و نشاط آوری که برای اتاق لازم بود، فراهم می آورد.

اتاق ساده را با تزئیناتی ساده و زیبا جذاب کنید. به دنبال تزئیناتی باشید که احساس شادابی را به اتاق بدهد، مانند این مجسمه دیواری خورشید نمای خوبی به بالای شومینه داده است. مبلمان را ساده انتخاب کنید اما سعی کنید با قالی نقش برجسته انتخابی تان همخوانی داشته باشد. رنگ صورتی کمرنگ در زمینه نیازمند تزئینات پررنگ تر است اما سعی کنید این نوع رنگ بندی تزئینات به کار رفته را تحت شعاع قرار ندهد.

در طبیعت باشید
با الهام از طرحهای کلاسیک و رنگ بندی برگرفته از حیوانات، طبیعت را به خانه تان بیاورید. متکاهای گوره خری بامزه و رویه مبل عثمانی همراه با آبی ملایم دیوارها کاملا هارمونی ایجاد می کند. دیگر اثاثیه و تزئینات را با رنگهای خنثی انتخاب کنید تا طراحی ویژه مدنظرتان کاملا جلوه داشته باشد.

اتاق نشیمن یک محیط اجتماعی و عمومی است؛ از این رو باید فضا برای گپ پتینه و گفت وگوهای صمیمی و راحت آماده شود. مبلمان را به صورت گروهی دور هم بچینید، به گونه ای که کسانی که دور آن نشسته اند به آسانی همدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند. در صورت امکان، بیش از یک گروه گفت وگو در دکوراسیون اتاق نشیمن تشکیل دهید تا افراد مختلف بتوانند جدا از گروه دیگر به گفت وگو بپردازند.


۶) پوشش پنجره ها
اگر مدت بسیار زیادی است که از پرده های فعلی در دکوراسیون خانه خود استفاده می کنید، دیگر زمان آن رسیده که آن ها را با پرده ای تازه با مدل و رنگی جدید عوض کنید و حتی اگر مشکل دید و حریم خصوصی را ندارید، می توانید چهارچوب پنجره ها را عوض و نو کنید و هیچ پوششی نیز برای آن قرار ندهید.

در هر خانه ای، اتاق نشیمن پر رفت و آمدترین مکان است؛ بنابر این باید در تعیین دکوراسیون آن توجه بیشتری به خرج داد. اتاق نشیمن باید محیطی گرم و دوستانه و در عین حال زیبا داشته باشد. با به کاربردن اندکی ذوق و سلیقه و استفاده از چند مجسمه ، گلدان و … می توان از هر اتاق نشیمنی محیطی دلپذیر و زیبا ساخت. برای تزیین اتاق نشیمن راههای مختلفی وجود دارد که ما در اینجا چند مورد آن را ذکر می کنیم.

1- محل لوازم موجود در اتاق نشیمن را تغییر دهید. مثلاً می توانید نقطه ای را به عنوان مرکز در نظر بگیرید و مبلها را مقابل آن بچیینید ( مثل شومینه یا تلویزیون). همچنین می توانید به جای این که کاناپه را به دیوار بچسبانید. آن را کمی با فاصله از دیوار پتینه قرار دهید و پشت آن آباژوری زیبا یا گلدانی گل قرار دهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com