بازسازی ساختمان

ترتیب وسایل در پتینه

در تغییر یک اتاق ترتیب وسایل احساس تازه ای به انسان می‌دهد. استفان نشیمن‌ها پتینه را در مقابل هم قرار می‌دهد. این گونه چیدن صندلی‌ها از تعارفات معمولی بین مردم جلو گیری می‌کند. همچنین صندلی‌های کوچک جلوی مبل‌ها در مواقع خاص قابل تغییر اند.
هدف زیبایی است
قاب آینه ای که روی دیوار پشت مبل قرار دارد یک فضای هنری ایجاد کرده. اما به نظر می‌رسد که استفان آینه بزرگ متفاوتی انتخاب کرده است. قاب این آینه هم رنگ مبل فنری است، که ای باعث شیک تر شدن آن می‌شود. قاب آینه ی بزرگ اتاق را عمیق تر نشان می‌دهد، او با این وسیله یک حیله ی کاملا طبیعی زده است.
نکته‌های محرمانه طراح: با این کار او دیگر از تغییر دکور دیوار ترسی ندارد چون به جای آینه می‌توان از یک نقاشی بزرگ یا عکس‌های سیاه سید خانوادگی استفاده کرد.

استفاده از آینه برای بزرگتر به نظر رسیدن فضا بسیار مناسب است. اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، اصلا نگران نباشید؛ زیرا با نصب یک آینه بزرگ بر روی دیوار، می توانید تا حد زیادی فضا را بزرگتر جلوه دهید. البته باید دقت کنید که سمت مقابل آینه شلوغ نباشد.

4- برای تزیین اتاق نشیمن می توانید از وسایل کوچک و زیبا استفاده کنید. مثلاً پتینه در کنار کاناپه میز گرد کوتاهی قرار دهید و روی آن چند جلد مجله یا کتاب بگذارید. همچنین سعی کنید در گوشه و کنار از گلدان های گل استفاده کنید تا فضا نشاط انگیز شود.

5- مجسمه های زیبا، نقش مهمی در آراستگی اتاق نشیمن دارند. گوشه های اتاق و روی میزها بهترین مکان برای قراردادن مجسمه ها هستند. البته چنانچه اتاق نشیمن شما کوچک باشد. بهتراست از مجسمه های کوچک به تعداد کم و یا تنها یک مجسمه بزرگ استفاده کنید. دقت کنید که این مجسمه ها حتما نباید گرانقیمت باشند.

اگرچه در گذشته انتخاب پرده سنگین اهمیت بسیاری داشته است، اما نوع پرده بستگی به نظر شما دارد.
در این تصویر، ترکیب پشت‌دری و پرده، بلندی و انتخاب جنس ضخیم به زیبایی آن افزوده است. ضمن آن که جلو نور را می‌گیرد، حریم خصوصی نیز ایجاد می‌کند.

– اگر از اتاق‌پذیرایی برای دیدن تلویزیون استفاده می‌کنید، چه مدل تلویزیون قدیمی باشد چه جدید، بهتر است از فضای مناسب مثلا بالای شومینه و پوشش کشویی برای استتار آن استفاده کنید.
– با آثار هنری و چیزهای زیبا که دوست دارید، دیوار اتاق پذیرایی را تزیین کنید تا فضا حالت شاد و زنده پیدا نماید. وسایل را با هم هماهنگ کنید و آن‌ها را تا حد امکان پایین نزدیک مبلمان قرار دهید. اشتباه اکثر افراد آن است که تابلوها را خیلی بالا نصب می‌کنند. در این تصویر، تابلوها آن‌قدر پایین هستند که با مبل ارتباط برقرار شده است. در واقع تابلو همسطح چشم و با چراغ کناری در ارتباط است.

قاب آینه ای که روی دیوار پشت مبل قرار دارد یک فضای هنری ایجاد کرده. اما به نظر می‌رسد که استفان آینه بزرگ متفاوتی انتخاب کرده است. قاب این آینه هم رنگ مبل فنری است، که ای باعث شیک تر شدن آن می‌شود. قاب آینه ی بزرگ اتاق را پتینه عمیق تر نشان می‌دهد، او با این وسیله یک حیله ی کاملا طبیعی زده است.
نکته‌های محرمانه طراح: با این کار او دیگر از تغییر دکور دیوار ترسی ندارد چون به جای آینه می‌توان از یک نقاشی بزرگ یا عکس‌های سیاه سید خانوادگی استفاده کرد.
تزیین
وجود صندلی گل دار ترکی جدید در تغییرات این اتاق به طور واقعی محیط سنتی را قابل لمس می‌کند. مبلی که دارای زمینه ای گل دار است که با پیشرفت و امروزی شدن این زمینه کاملا از بین رفته و مبل‌ها به صورت ساده هستند. صندلی‌های تکی قهوه ای رنگ شاید با ضمینه اتاق هم خوانی ندارد اما با بالش‌های موجود روی مبل‌ها مطابقت می‌کند همچنین بالش‌های آبی روی آن با رنگ دیوار مطابقت دارد.


وسایل جذاب
یک میز کنسول خوب با وسایل جذاب از میز‌های کناری بسیار زیبا تر اند. وجود آباژور‌های شیشه ای با کلاهک‌های موج دار سفید به این میز جلوه ی بیشتری می‌دهد. وجود لامپ‌های بالا ی آباژور در بالای آن به درخشان تر شدن آباژور کمک زیادی می‌کند.

هنگامیکه ما می‌خواهیم دکوراسیون خانه‌مان را تغییر دهیم تغییر مبلمان، فرش و … اولین چیزهایی است که به ذهن ما خطور می‌کند. آیا فکر نمی‌کنید این دیوارها هستند که فضای بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. …

هنگامیکه ما می خواهیم دکوراسیون اتاق نشیمن مان را تغییر دهیم اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند تغییر مبلمان، اثاثیه، فرش و یا میز می باشد. آیا فکر نمی کنید که دیوارها از لحاظ متراژ فضای بیشتری را به خود اختصاص داده اند. آیا فکر نمی کنید دیوارها فضاهایی زنده هستند که قابلیت هر فکر و خلاقیتی را به شما می دهند. پس چرا سزاوار توجه نباشند؟!
هنگامیکه چهره دیوار منزل شما تغییر بیابد و ظاهر جدید پیدا کند این تغییر می تواند پتینه منزل شما را دگرگون کند بدون خرج بسیار زیادی که از خرید مبلمان و اثاثیه متحمل می شویم.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com