بازسازی ساختمان

تنوع رنگ در ساختمان با غلطک

در تزینات سنتی صندلی‌ها را در کنار میز کنسول عقب تر از مبل‌ها به تقارن می‌گذاشتند. نقاشی ساختمان با غلطک استفان بالش‌های آبی را برای تنوع رنگ روی آن‌ها قرار داده است. این دو صندلی و میز با ظرافت خاصی رنگ سرد آبی را با تیرگی خود گرم کرده اند.
نکته‌های محرمانه طراح: این وسایل در پایین اتاق قرار گرفته اند و برای راه رفت و آمد مانعی ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید آن‌ها را در بالای اتاق نیز قرار دهید.
متعادل کردن با وسایل فصلی
میز ساده با وسایل درجه یک راهی آسان برای تغییر فضای اتاق است. برای تابستان استفان مجسمه خرچنگ و مرجان و عکس‌های کنار دریا قرار می‌دهد. برای زمستان و پاییز نیز از شاخه‌های بدون برگ یا گیاهان گل دار استفاده می‌کند.
خوش نمایی با رنگ صورتی
در طراحی اتاق نشیمن مهار رنگ‌ها یکی از کار‌های مهم است. صورتی و ارغوانی رنگ‌های ضد آبی هستند و قرار گرفتن این رنگ با رنگ قهوه ای میز‌ها به رنگ آبی حمله می‌کنند. وجود این رنگ‌ها در یک رنگ تکراری در یک محیط به چشم تحرک بیشتری می‌دهد.

اگر فضایی که به اتاق نشیمن خود اختصاص داده اید خیلی بزرگ است، می توانید آنرا را به بخش های مختلفی تقسیم کنید و از هر بخش برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید یک طرف را به بخش سرگرمی اختصاص دهید نقاشی ساختمان با غلطک و در آن یک صفحه نمایش LCD بگذارید، یا اگر اهل هنر و موسیقی هستید یک پیانو به عنوان هسته مرکزی قرار دهید. در قسمت دیگر اتاق نشیمن می توانید شومینه داشته باشید و از آن به عنوان هسته مرکزی اتاق بهره بگیرید و صندلی ها را به گونه ای دور آن بچینید که همه رو به شومینه باشند و از گرما و زیبایی شعله های شومینه لذت ببرند. فقط باید دقت داشته باشید که نحوه چیدمان باید از یک انسجام کلی برخوردار باشد. به عبارت دیگر دکوراسیون اتاق به گونه ای نباشد که ارتباط افرادی که در مناطق مختلف نشسته اند با هم قطع بشود و امکان گفتگو با هم را از دست بدهند.

هنگامی که تصمیم به انتخاب وسایلی برای خانه گرفته اید از جمله مهمترین مسائلی که باید در نظر بگیرید، انتخاب رنگ و مدل مناسب، با توجه به کاربرد و جایگاه وسایل در هر گوشه خانه است. مثلاً مبلمان برای اتاق نشیمن با توجه به پارچه، طرح و مدل مبل نسبت به کوچکی یا بزرگی فضا و تعداد نفرات خانواده انتخاب می شود. علاوه بر انتخاب مبلمان مناسب و راحت، پرده نیز فاصله ای بین وسایل داخل اتاق و فضای بیرون است که باید رنگ و طرح آن، مناسب با وسایل خانه و رنگ دیوارها باشد. تمام وسایل یک اتاق نشیمن باید به صورتی بسیار راحت و به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر هماهنگی و تناسب، ترجیحاً از رنگ های آرامش بخش و شادی آفرین و متناسب با روحیات و سلیقه افراد خانه باشد.

در واقع به استناد تمام این شواهد اتاق نشیمن، زنده ترین و فعال ترین فضای خانه است که بیشتر فعالیت های یک خانواده را در درون خود جای می دهد و حیات یک خانواده را می توان در درون آن دید. به دلیل این همه کاربرد های ریز و درشت، برخلاف آنچه به نظر می آید دکوراسیون اتاق نشیمن اهمیت بسیار دارد، این فضا با وسایل مناسب باید روح امنیت و آرامش را در فضای خانه بدمد تا صمیمیت خانوادگی در بستر این فضا شکل بگیرد. اولین خصیصه در انتخاب وسایل اتاق نشیمن و نحوه چیدمان آنها راحتی این فضاست. اتاق نشیمن باید به گونه ای طراحی شود که اعضای خانواده ساعت ها نقاشی ساختمان با غلطک راحت و بدون خستگی از نوع مبلمان، رنگ دکوراسیون، نورپردازی و… کنار یکدیگر بنشینند. مهم ترین عاملی که راحتی فضای اتاق نشیمن را تضمین می کند، مبلمان است که بهتر است از نوع مبلمان های راحتی باشد.

تمام وسایل یک اتاق نشیمن باید به صورتی بسیار راحت و به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر هماهنگی و تناسب، ترجیحاً از رنگ های آرامش بخش و شادی آفرین و متناسب با روحیات و سلیقه افراد خانه باشد. البته بسیاری از مردم تصور می کنند طرح های ساده آرامش بخش تر هستند یا برای یک سرویس مبلمان حتماً باید از یک نقش پارچه استفاده شود یا با انتخاب چند مدل رویه و چند مدل پارچه با طرح های متفاوت، خللی در نوع چینش دکور اتاق ایجاد می شود در حالی که می توان با استفاده از چندین مدل پارچه و رومبلی، با چینشی مناسب هر وسیله را در کنار وسایل دیگر به بهترین شکل جای داد. به این ترتیب با استفاده از طرح های شلوغ با رنگ های هماهنگ، حتی می توان وسایل یک اتاق را با انواع پارچه، اما با رنگ های هم طیف انتخاب کرد. از جمله عوامل مهم دیگر که در چیدمان اتاق نشیمن موثر است، نورپردازی است. اتاق نشیمن محلی است که در تمام ساعات روز برای صرف غذا، پذیرایی میهمان های صمیمی، تماشای تلویزیون و… مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه نورپردازی؛ احساس آرامش یا عدم احساس امنیت، شاد بودن یا دلگیر بودن نقاشی ساختمان با غلطک را به حاضرین القا می کند. همچنین می توان با نورپردازی مناسب، عیب و نقص محیط را پوشاند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com