بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و سالن

بازسازی ساختمان اگر از صندلی‌های نشیمن و میز ناهارخوری در این سالن زیاد استفاده می‌کنید، ماهی یک بار آنها را با شامپو فرش و در صورت امکان بخار شور بشویید و یا با اتوی بخار به آنها خواب مرتبی بدهید.

۵) این طرز فکر که مبلمان هر چه بزرگ‌تر و کنده‌کاری شده‌تر باشد قشنگ‌تر و چشم‌گیرتر است غلط است. به اندازه سالن و سلیقه و بودجه‌تان توجه کنید. این حسن سلیقه شماست که سالن پذیرایی را زیباتر می‌کند نه یک گل پیچ پر نیم‌تر روی مبل.

۶) نورپردازی کنید. لامپ‌های کم‌مصرف صورتی‌ و نارنجی‌های روح‌بخش و آبی‌ها خاصیت آرامش‌بخش دارند. پشت سقف کاذب‌ها یا بالای کانتر آشپزخانه از این لامپ‌ها استفاده کنید، افتادن نور صورتی شکوفه‌ای روی پرده سالن و یا نارنجی هلویی روی میز ناهارخوری هم فضا را تفکیک می‌کند و هم چشم‌گیر است.

سبک سنتی یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین و از طرفی اصیل ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی و به خصوص در دکوراسیون اتاق نشیمن است. این سبک جزو معدود سبک هاییست که گذر زمان آن را تکراری و کسل کننده نمی کند و در هر شرایطی می تواند ظاهری بسیار شیک و رسمی داشته باشد. عناصری از قبیل اشیا و وسایل سنتی و عتیقه معرف اصلی این سبک چیدمان هستند. رنگ آمیزی در این سبک از رنگ های سنگین و غالبا خنثی تشکیل می شود. برای مثال ترکیب زرشکی و طلایی یکی از مهم ترین ترکیبات رنگی در دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک سنتی است.

بهترین و زیباترین سبک سنتی زمانی در دکوراسیون اتاق نشیمن بوجود می آید که این سبک بازسازی ساختمان در تمام قسمت ها و وسایل موجود در اتاق نشیمن به چشم بخورد و هیچ مورد متضاد و مغایری با این سبک وجود نداشته باشد.

بهترین و زیباترین سبک سنتی زمانی در دکوراسیون اتاق نشیمن بوجود می آید که این سبک در تمام قسمت ها و وسایل موجود در اتاق نشیمن به چشم بخورد و هیچ مورد متضاد و مغایری با این سبک وجود نداشته باشد.

اگر فضایی که به نشیمن خود اختصاص داده اید خیلی کوچک است، اولین کاری که باید بکنید این است که تمام چیزهایی را که نمی خواهید دور بیندازید. این کار فضای کافی برای چیدمان مناسب مبلمان را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این مطمئن باشید که یک اتاق نشیمن در هم و شلوغ برای هیچ کس راحت نیست و هیچ کس در آن احساس آرامش نخواهد کرد.
اگر وسایل زینتی زیادی دارید و نسبت به آنها دلبستگی شدیدی احساس می کنید، با قراردادن آنها در قفسه های دیواری هم به زیباتر شدن محیط کمک کرده اید و هم فضای زمینی بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد. با این روش به نحو احسن پتانسیل های دکوراتیو دیواری را نیز به کار می گیرید.

هنگامی که تصمیم به انتخاب وسایلی برای خانه گرفته اید از جمله مهمترین مسائلی که باید در نظر بگیرید، انتخاب رنگ و مدل مناسب، با توجه به کاربرد و جایگاه وسایل در هر گوشه خانه است. مثلاً مبلمان برای اتاق نشیمن با توجه به پارچه، طرح و مدل مبل نسبت به کوچکی یا بزرگی فضا و تعداد نفرات خانواده انتخاب می شود. علاوه بر انتخاب مبلمان مناسب و راحت، پرده نیز فاصله ای بین وسایل داخل اتاق و فضای بیرون است که باید رنگ و طرح آن، مناسب با وسایل خانه و رنگ دیوارها باشد. تمام وسایل یک اتاق نشیمن باید به صورتی بسیار راحت و به گونه ای انتخاب شود بازسازی ساختمان که علاوه بر هماهنگی و تناسب، ترجیحاً از رنگ های آرامش بخش و شادی آفرین و متناسب با روحیات و سلیقه افراد خانه باشد.

شب های زمستانی را تصور کنید که اعضای خانه در اتاق نشیمن دور هم جمع شده اند، در این اتاق باید فضایی برای بازی کوچکترها و مشق نوشتن مدرسه ای ها وجود داشته باشد. بوفه های بزرگ با انبوهی از وسایل تزئینی مناسب اتاق راحت و پر رفت و آمد خانه نیستند. وسایلی که جنبه تجملی و تزئینی دارند، بهتر است به میهمان خانه منتقل شوند. برای تزئین اتاق نشیمن بهتر است از وسایل فانتزی و ارزان قیمتی استفاده کنید تا تنوع بیشتری به اتاق بدهند. انواع شمع، جاشمعی، گلدان های رنگی و قاب عکس برای تزئین اتاق نشیمن مناسبند؛ به ویژه که چون این وسایل گران قیمت نیستند، می توانید به سرعت آنها را عوض و نمونه های تازه آنها را جایگزین کنید. در طراحی مدرن اتاق نشیمن به جای وسایلی با طرح ها و نقش های اصیل، از رنگ های مختلف و حتی بیشتر رنگ های تند و تیز که فضا را گرم می کنند، استفاده می شود.

اتاق نشیمن محلی است که در تمام ساعات روز برای صرف غذا، پذیرایی میهمان های صمیمی، تماشای تلویزیون و… مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه نورپردازی، احساس آرامش یا عدم احساس امنیت، شاد بودن یا دلگیر بودن را به حاضرین القاء می کند. همچنین می توان با نورپردازی مناسب، عیب و نقص محیط را پوشانید. البته با توجه به این که اتاق نشیمن در منزل محل تجمع خانواده است، نحوه نورپردازی نیز بازسازی ساختمان باید به صورتی باشد که آرامش به حاضران القاء شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com