بازسازی ساختمان

سبک های مختلف در بازسازی ساختمان

در چنین سبکی به نوعی دو یا چند سبک مختلف با هم ادغام می شوند و از زیباترین ویژگی ها و قسمت های هر سبکی در آن استفاده شده است. در حقیقت این سبک گلچینی از دو یا چند سبک است.برای مثال از مبلمانی مدرن در کنار کفپوش سنگی استفاده می شود که هر یک نماینده یک سبک هستند و حالت های بی شمار دیگر که می تواند با این سبک بوجود آورد. تنوع این سبک بسیار زیاد است زیرا می توانیم عناصر مختلف سبک های مختلف را به حالت ها متعددی با هم تلفیق کنیم.

اتاق نشیمن محلی است که در تمام ساعات روز برای صرف غذا، پذیرایی میهمان های بازسازی ساختمان صمیمی، تماشای تلویزیون و… مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه نورپردازی، احساس آرامش یا عدم احساس امنیت، شاد بودن یا دلگیر بودن را به حاضرین القاء می کند. همچنین می توان با نورپردازی مناسب، عیب و نقص محیط را پوشانید. البته با توجه به این که اتاق نشیمن در منزل محل تجمع خانواده است، نحوه نورپردازی نیز باید به صورتی باشد که آرامش به حاضران القاء شود.

یک روش بسیار مناسب برای نورپردازی یک اتاق، استفاده از نورهای غیرمستقیم است که مستقیماً روی صورت افراد و اشیاء سایه های تند ایجاد نکند. بدین ترتیب با استفاده از سایه های ملایم، گرمی و صمیمیت خاص به فضا حاکم می شود.

اتاق نشیمن در کنار میز و کاناپه شامل مجموعه ای از وسایل صوتی و تصویری است که خانه های امروزی بی نیاز از حضور آنها در خانه نیستند. مهم ترین وسایل صوتی و تصویری خانه یک تلویزیون و یک دستگاه پخش دی وی دی هستند و نکته قابل توجه تکنولوژی تازه از راه رسیده و جذابی به نام سینمای خانگی است. این تکنولوژی اتاق نشیمن را تبدیل به سالن سینمای خصوصی برای اعضای خانواده می کند. سینمای خانگی را با تلویزیون های پلاسما یا ال سی دی می توان به خانه آورد که پلاسما بزرگتر و ال سی دی، کوچک تر و ارزان تر است. در دنیای لوازم الکترونیک هرروز پدیده تازه ای به بازار عرضه می شود، باید در انتخاب دقت کنید تا وسیله مطمئن و باکیفیتی خریداری کنید که به سرعت کاربری خود را از دست ندهد. در هنگام خرید دستگاه دی وی دی دقت کنید دارای تکنولوژی blu ray باشد.

در اتاق نشیمن خود، از رنگ های ملایم استفاده کنید. همان طور که می دانید، رنگ ها تاثیر مهمی در روحیه افراد دارند، پس با توجه به رنگ های استفاده شده اتاق نشیمن می تواند مکانی دلهره زا، دلپذیر یا آزار دهنده باشد بنابراین با انتخاب رنگ های ملایم و مناسب برای دیوارها، مهم ترین اصل را برای تعیین دکوراسیون اتاق نشیمن به انجام رسانده اید. اگر شما دوست دارید اتاق نشیمن تان فضایی گرم و دوستانه بازسازی ساختمان داشته باشد باید گفت یکی از رنگ هایی که این خصوصیات را دارد، رنگ سبز است. با استفاده از سایه های مختلف رنگ سبز می توان اتاق نشیمنی زیبا و دلپذیر ساخت.

استفاده از آینه برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضا بسیار مناسب است. اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، اصلاً نگران نباشید زیرا با نصب یک آینه بزرگ روی دیوار می توانید تا حد زیادی فضا را بزرگ تر جلوه دهید البته باید دقت کنید که سمت مقابل آینه شلوغ نباشد.

وسایل دکوریتان را در قفسه های باز و بدون در یا بدون شیشه بچینید. از وسایل مختلف در سایزها و اندازه های مختلف استفاده کنید تا زیباتر شود. باوجود اینکه از وسایل سیاه و سفید یا وسایل سفید در قفسه های سیاه استفاده کردید اما درکل یک نظم خاصی را به دکورتان می دهد.

6. جلوه دادن به یک میز کوچک با چیدن وسایل روی آن

نشان دادن سطح روی میز با وسایل در دسترس، تمرینی برای خلق یک اثر هنری است. هدف از این کار هدایت کردن چشم از سطح میز تا نزدیک مبلمان و حتی دیوار است. در اینجا، با استفاده از چند کتاب که روی هم قرار داده شده، به عنوان سکویی برای بازسازی ساختمان گلدان به کار برده شده که با گذاشتن گلدان روی کتابها، روح تازه ای به آنها می بخشد. همچنین شمعدانی بلند، ناخودآگاه چشم را به سمت بالا و به سمت آباژور می کشاند. بسته کوچکی که روی میز قرار دارد و روی آن “Art” نوشته شده حد وسط بین گلدان و بالای میز است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com