بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و دیوارهای خشتی

بازسازی ساختمان و نقاشی کردن ، سریعترین و ارزانترین راه است. برای دوباره زنده کردن دیوارهای خشتی ، یک رنگ کرم روشن بر روی دیوار و یک تاقچه ی آلبالویی رنگ در بالای آن، که روی تاقچه می‌توانید وسایل زینتی قرار دهید و حتی ، بالای آن ، روی دیوار یک موزاییک آنتیک زیبا آویزان کنید.

با کوسن فضا را بیابید
کوسنهای ظریف گلدوزی و یا قلاب بافی شده، فضای نرم و لطیفی ارایه می‌دهند. رنگها یی در تونالیته‌های صورتی ، آبی ، سبز ، زرد بسیار با این فضاها تلفیق می‌شوند.درست روبروی فضای نشیمن ، فضای خیاطی است ، که با کابینتهای رنگ روشن و بزرگی برای کار درست شده است. رنگ جلایی که به کابینت زده شده ، فضا را بسیار روشن و مناسب کار کرده است و آن قفسه ی آلبالویی رنگ ، کنتراست خوبی ایجاد کرده و صندلی کار براحتی بر روی زیرانداز مناسب جا به جا می‌شود.

هنگامی که تصمیم به انتخاب وسایلی برای خانه گرفته اید از جمله مهمترین مسائلی که باید در نظر بگیرید، انتخاب رنگ و مدل مناسب، با توجه به کاربرد و جایگاه وسایل در هر گوشه خانه است. مثلاً مبلمان برای اتاق نشیمن با توجه به پارچه، طرح و مدل مبل نسبت به کوچکی یا بزرگی فضا و تعداد نفرات خانواده انتخاب می شود. علاوه بر انتخاب مبلمان مناسب و راحت، پرده نیز فاصله ای بین وسایل داخل اتاق و فضای بیرون است که باید رنگ و طرح آن، مناسب با وسایل خانه و رنگ دیوارها باشد. تمام وسایل یک اتاق نشیمن باید به صورتی بسیار راحت و به گونه ای انتخاب شود بازسازی ساختمان که علاوه بر هماهنگی و تناسب، ترجیحاً از رنگ های آرامش بخش و شادی آفرین و متناسب با روحیات و سلیقه افراد خانه باشد.

البته بسیاری از مردم تصور می کنند که طرح های ساده آرامش بخش تر هستند و یا برای یک سرویس مبلمان حتماً باید از یک نقش پارچه استفاده شود و یا با انتخاب چند مدل رویه و چند مدل پارچه با طرح های متفاوت، خللی در نوع چینش دکور اتاق ایجاد می شود. در حالی که می توان با استفاده از چندین مدل پارچه و رومبلی، با چینشی مناسب هر وسیله را در کنار وسایل دیگر به بهترین شکل جای داد. بدین ترتیب با استفاده از طرح های شلوغ با رنگ های هماهنگ، حتی می توان وسایل یک اتاق را با انواع پارچه، اما با رنگ های هم طیف انتخاب کرد. از جمله عوامل مهم دیگر که در چیدمان اتاق نشیمن مؤثر است نورپردازی است.

پاراوان‌های تاشو و پایه‌دار، بهترین وسیله برای تقسیم فضا در یک اتاق هستند و آنها برای جدا کردن میز کار از اتاق نشیمن و به خصوص در فضاهای کوچکتر کاربرد دارند. استفاده از پاراوان‌های کوتاهی که نقش یا تزئین روی آنها از هر دو طرف دیده شود، هم شلوغی میز کار را می‌پوشاند و هم فضای خانگی‌تری به اتاق نشیمن می‌بخشد.

9- اتاق‌های خود را پر از وسایل نکنید. هر چیز خوبی با افراط به سوی بدی متمایل بازسازی ساختمان می‌شود کمی از این و کمی از آن کافی است. مراقب باشید که اتاق را با رنگ یکنواخت، ظروف فلزی کوچک و بزرگ، اشیای چوبی، کاغذ دیواری و برگ‌های طلایی پر نکنید. سعی کنید در یک اتاق ساده و خلوت غافلگیری‌های خلاقانه ترتیب دهید. طراحی خوب شامل انتخاب رنگ صحیح است با چاشنی‌هایی از تزئینات زیبایی که دوستشان دارید.

10- در پایان، مهم‌ترین چیز در خانه پرده است. به این ترتیب که اگر خانه کوچکی دارید سعی نکنید پرده‌هایی که والان دارند را به آن آویزان کنید چون هر چه پرده ضخیم‌تر و پرلایه‌تر باشد خانه را کوچکتر جلوه می‌دهد. بنابراین برای خانه‌های کوچک از پرده‌های تور و یک لایه که از آن چیزی آویزان نیست به عبارتی والان ندارد، استفاده کنید یا در صورت تمایل از والان‌های کوچک و خیلی ظریف استفاده کنید.

در انتخاب لوازم فلزی، به دنبال کیفیت باشید و در صورت لزوم لوازم کهنه را عوض کنید. سینک ظرفشویی، شیرآلات و امثال آن به تدریج به نظر نمی‌آیند اما تعویض آنها تاثیر بسیاری بر نمای کلی خانه می‌گذارد.

7- از آن جایی که آثار هنری موجود در منزل معرف شخصیت شماست، لوازم خانه را طوری انتخاب کنید که بر زیبایی تابلوها و آثار هنری دیگر موجود در خانه بیفزاید. وسایل خانه را طوری نچینید که باعث بی‌توجهی به آثار هنری بشوند.

8- پاراوان‌های تاشو و پایه‌دار، بهترین وسیله برای تقسیم فضا در یک اتاق هستند و آنها برای جدا کردن میز کار از اتاق نشیمن و به خصوص در فضاهای کوچکتر کاربرد دارند. استفاده از پاراوان‌های کوتاهی که نقش یا تزئین روی آنها از هر دو طرف بازسازی ساختمان دیده شود، هم شلوغی میز کار را می‌پوشاند و هم فضای خانگی‌تری به اتاق نشیمن می‌بخشد.

9- اتاق‌های خود را پر از وسایل نکنید. هر چیز خوبی با افراط به سوی بدی متمایل می‌شود کمی از این و کمی از آن کافی است. مراقب باشید که اتاق را با رنگ یکنواخت، ظروف فلزی کوچک و بزرگ، اشیای چوبی، کاغذ دیواری و برگ‌های طلایی پر نکنید. سعی کنید در یک اتاق ساده و خلوت غافلگیری‌های خلاقانه ترتیب دهید. طراحی خوب شامل انتخاب رنگ صحیح است با چاشنی‌هایی از تزئینات زیبایی بازسازی ساختمان که دوستشان دارید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com