بازسازی ساختمان

وسایل خانه در بازسازی ساختمان

وسایل خانه را طوری در کنار هم قرار دهید تا انرژی به آسانی در اتاق جریان پیدا کند، بازسازی ساختمان از انباشتگی و میزهای زیاد پرهیز کنید. اینجا محل اصلی تجمع و مرکز زندگی خانوادگی است، جایی که همه زندگی می‌کنند و باید برای دوستانتان هم کاملا راحت باشد. در این اتاق است که انرژی پیش از آنکه در بقیه نقاط خانه و در میان خانواده پراکنده شود، جمع می‌شود.

از آنجایی که افراد به دلایلی نمی‌توانند در خانه‌های ویلایی و بزرگ زندگی کنند به خانه‌های کوچک رو می‌آورند. این خانه‌ها نیز به دلیل کوچکی، زیبایی چندانی ندارند، پس چگونه می‌توان علیرغم کوچکی خانه‌ها، آنها را بزرگ، زیبا و جذاب جلوه داد و در عین حال از زیبایی آن لذت برد؟ ما برای شما که به محیط خانه اهمیت می‌دهید، چند پیشنهاد داریم که اگر به آنها عمل کنید مطمئنا خانه‌ای زیبا و محیطی دلچسب خواهید داشت. اگر به موارد زیر عمل کنید می‌بینید که حتی در خانه‌های کوچک هم می‌توانید احساس شادی و دلبازی داشته باشید.

پنجره‌ها چشمان خانه‌تان هستند، یک چشم‌انداز خوب نه تنها ارزش خانه را بالا می‌برد بلکه انرژی مثبت زیادی را وارد خانه می‌کند و اگر چشم‌انداز پنجره‌تان خیلی خوب نیست، پرده‌ها و رنگ آنها می‌توانند توجه را از چشم‌انداز بیرون به سمت خود جلب کنند. قرار دادن گلدانی پر گل در لبه پنجره را فراموش نکنید. در ضمن هر چه سریعتر شیشه‌های ترک خورده و شکسته را عوض کنید چرا که باعث خستگی چشم، سردرد و مشکلاتی دیگر می‌شوند.

بهتر است که مبلمان نشیمن را به صورت L و یا به شکل U بچینید تا مهمانها به راحتی قادر به صحبت کردن با یکدیگر باشند.

برای زیباتر شدن این فضا نیز می توانید از آباژورهای دکوراتیو استفاده کنید و مابقی فضای خالی را با یک آباژور زیبا تزئین کنید و سلیقه خود را در نورپردازی نیز به اثبات برسانید. قرار دادن یک میز گرد با احتساب به میزان فضا در پشت کاناپه ها سکوی دیگری برای به نمایش گذاردن وسایل زینتی در اختیار شما قرار می دهد. اگر فضا به شما اجازه می دهد قرار دادن یک میز بازی به همراه دو صندلی کوچک در گوشه هر اتاق مکان مورد نظر را دنج تر و زیباتر جلوه می دهد.

برخی از افراد با توجه به سلیقه فردی برای نشیمن خود کتابخانه و ویترین نیز در نظر می گیرند. وسایل زینتی برای اتاق نشیمن بسیار زیاد است، شما با توجه به میل شخصی خود می توانید گزینه های بیشماری را به نشیمن خود بیفزایید.

به کاربرد اتاق نشیمن توجه کنید و پیش‌بینی کنید که باید چه فضایی داشته باشد تا بازسازی ساختمان هم کاربردی باشد و هم زیبا. یکی از حساس‌ترین قسمت‌ها در مراحل اولیه ی تغییر دکور منزل این است که مراحل مختلف کار را یادداشت کنید و نکات مهم را فهرست‌وار مقابل نظر داشته باشید تا در نهایت، موردی از قلم نیفتد. پاسخ به سوالات زیر ممکن است مسیر درست را به شما نشان دهد:

آیا نورپردازی کافی است؟ در نظر بگیرید آیا هنگامی که دیگران تلویزیون تماشا می‌کنند یا بازی می‌کنند، کسی تمایل به مطالعه کردن دارد؟ ممکن است در جاهای مختلف اتاق احتیاج به انواع متفاوت نورپردازی داشته باشید.

– آیا در اتاق نشیمن کتابخانه دارید؟ شاید برای کتاب‌ها به جای بیشتری نیاز دارید. این موضوع را در نظر بگیرید که دوست دارید کتاب‌هایتان را کجا قرار بدهید. آیا می‌خواهید در دید باشد یا دور از دید؟

– آیا از اتاق نشیمن به عنوان اتاق غذاخوری هم استفاده می‌شود؟ به ایجاد یک فضای خاص ناهارخوری فکر کنید. این فضا می‌تواند پوشش کف و نورپردازی متفاوت داشته باشد و با یک پرده یا پارتیشن از اتاق نشیمن جدا شود. بستگی دارد به این‌گونه که بودجه شما برای عملی کردن این کار چقدر است.

موقعی که به رنگ‌آمیزی سقف می‌رسیم، گویا افراد علاقه خود را به دکوراسیون منزل از دست می‌دهند. بعضی افراد، وقت زیادی صرف تصمیم‌گیری در مورد دیوار، پوشش کف اتاق و اثاثیه می‌کنند، اما سقف را به سادگی دو غاب سفید می‌زنند. شاید این کار هم مناسب باشد؛ ولی رنگ زدن سقف به شما کمک می‌کند آنچه واقعا می‌‌خواهید اجرا کنید، به ترتیبی که ذکر خواهیم کرد.

کوتاه‌تر جلوه دادن سقف:

اتاق نشیمن باید فضایی دنج و راحت باشد. اگر اتاق نشیمن شما نسبتا سرد و غیردوستانه به نظر می‌رسد، شاید علت آن بلند بودن سقف باشد. سعی کنید به طریقی عمل کنید که سقف کوتاه‌تر به نظر آید و حس کنید به شما نزدیک‌تر شده است. بازسازی ساختمان برای این منظور، رنگ سقف را تیره‌تر و گرم‌تر از رنگ دیوارها انتخاب کنید. اگر احساس می‌کنید فضای اتاق خالی است، از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار استفاده کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com