بازسازی ساختمان

رنگ نما تاثیر گذار

طراحی دکوراسیون اتاق خواب های دخترانه می تواند روی روحیه فرزند شما تاثیرگذار رنگ نما باشد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان و بچه گانه توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی جذاب و شیک برای اتاق خواب فرزندتان طراحی کنید.

امروز یک طبقه و بخش  مجزا از یک واحد مسکونی را به تصویر کشیده ایم که تمام امکانات مورد نیاز برای یک فرد کارمند و دانشجو را داراست، البته نه برای زندگانی بلکه برای رتق و فتق کارها و امور اداری و تحصیلی.

برای این اتاقک کوچک از همان تکنیک همیشگی استفاده از رنگ های روشن و سفید بهره برده شده است تا انعکاس نور رنگ سفید باعث شود فضا کمی بزرگتر از آن چه که هست احساس شود. در قسمت های دیگر اتاق هم که شامل میز نهارخوری و کمدها میشود از طرح و رنگ چوبی استفاده شده است و در کنار رنگ سفید یک ترکیب رنگی ساده و شیک را رقم زده است.

برای راحتی تغییرات طراحی اتاق از تم های کلی و رنگ های خنثی استفاده کنید. سپس می توانید با قرار دادن اجزای جزئی زمینه ای خاص را برای آن به وجود بیاورید. این کار به شما کمک می کند تا برای تغییرات بهدی، تنها جزئیات را جابجا و یا تعویض کنید.رنگ نما این در حالی است که اگر از زمینه ها و ایده های موضوعی استفاده کنید، در آینده برای تغییر، کار شما سخت می شود و به راحتی نمی توانید تغییراتی را اعمال کنید.

همیشه با نگاهی به آینده و رشد کودکان اجزای اتاق را خریداری کنید. برای مثال در سنین پایین یک میز می تواند برای بازی کودک در نظر گرفته شود، در حالی که در آینده می توانید همان میز را برای انجام تکالیف در اختیار کودک بگذارید. این کار هزینه های دکوراسیون شما را کاهش می دهد. برای تغییرات جدید از گزینه هایی استفاده کنید که نسبتا هزینه های کمتری داشته باشد. می تواند تم رنگ اتاق را عوض کنید و یا به سراغ نورپردازی جدید بروید.

اگر توانایی و مهارت کافی در نقاشی دارید، می توانید از این مهارت خود برای تزیین دیوارها استفاده کنید، کافی است طرح ساده ای را در نظر بگیرید، طرح های از طبیعت،طرح های بامزه ایست که می توانید به کمک رنگ های رقیق شده روی دیوار خود ایجاد نمایید و از هنر خود لذت ببرید. مطلب دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان! می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

پی بردن صاحب خانه به هوش استفان سینت انج، او را در سالهای اخیر مورد توجه تلویزیون و مجلات قرار داده است. این موضوع با طراحی صمیمانه، قابل دسترسی و خلاقانه همراه بوده و طرح او را قابل دسترس برای همه قرار داده است. مهم نیست که آنها چه کسی باشند؛ اهل کجا هستند یا بودجه ی آنها چقدر است. سینت انج به عنوان یک همسر، پدر و صاحب خانه نیازهای زندگی خانوادگی را می داند. او می گوید : ” من همان چیزهایی را روی یخچالم دارم که هر کسی دارد.

ترکیب رنگ Bluebird یا رنگ پرنده‎ی آبی+ خاکستری تیره+ رنگ برف سفید برای دکوراسیون اتاق نشیمن
دیوارهای خاکستری سرد به همراه رگه هایی از رنگ آبی ملایم در مبلمان و سایر لوازم اتاق نشیمن، یک حالت مدرن و رنگ بندی جذابی محسوب می شود. اگر این دو رنگ با سفید مات به رنگ برف ترکیب شوند، فضای درونی خانه را گرم تر نشان می دهد. رنگ نما همچنین یک میز به رنگ قهوه ای می تواند فضا را طبیعی تر کند.

اصلا خجالت نکشید. به محض اینکه به عنوان کارمند یک اداره انتخاب شدید با خودتان گل و گلدان به سر کار ببرید. اصلا هم به این فکر نکنید که دیگران درباره شما چه قضاوتی می‌کنند. از قضا همین قضاوتی که شما از آن واهمه دارید، جلوی رئیس و بالادستی‌ها پیغام خوبی دارد. شاید به‌نظرتان برسد که دیگران می‌گویند شما دارید بار خودتان را می‌بندید اما رئیس‌تان جور دیگری به این داستان نگاه می‌کند.


دکور چیدن با گل‌ها در محل کار به رئیس اداره این‌طور القا می‌کند که شما از کارتان لذت می‌برید و می‌خواهید برای مدتی طولانی این پست را در اختیار داشته باشید. استفاده از گل‌های آپارتمانی در محل کار نه فقط به شادابی و طراوت محیط کمک می‌کند بلکه می‌تواند فضای خشک و رسمی آنجا را هم کمی صمیمانه‌تر نشان دهد. فقط یادتان باشد گل‌ها باید همیشه شاداب باشند. گلدان خشکیده و پلاسیده گوشه رنگ نما اتاق بیشتر پیامی منفی به بیننده القا می‌کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com