بازسازی ساختمان

طرح فانتزی در رنگ نما

بهتر است وسایل اتاق خواب بچه گانه نظیر سرویس خواب و پرده و فرش طرح های فانتزی و رنگ نما عروسکی داشته باشند تا فضای اتاق خواب کودک شما شیک و جذاب تر به نظر برسد. نصب کاغذ دیواری پوستری با طرح های فانتزی و عروسی و یا کشیدن نقاشی روی دیوار با طرح های کودکانه از انواع ایده های کاربردی برای تزیین اتاق کودک است همچنین می توانید برای تزیین دیوار و سقف اتاق کودکان عروسک ها را از سقف و یا دیوار آویزان کنید که در این صورت فضای دوست داشتنی در اتاق کودکان ایجاد می شود.

پنجره ها نباید به راحتی توسط کودکان باز شوند؛ قفل کودک بهترین گزینه است. همچنین پنجره ها تنها در حدی باز شوند که برای کودک خطرناک نباشند.

اگر دکوراسیون اتاق کودک را برای نفر طراحی می کنید، توجه داشته باشید که برای کودکان زیر ۸ سال، تخت دوطبقه مناسب نیست؛ هرچند که نکات ایمنی در آنها رعایت شده است.

برای اتاق کودک شومینه در نظر نگیرید. وجود آتش مستقیم برای کودکان خطرناک است. بهترین گزینه شوفاژها هستند. گرمایش از کف ها هستند؛ که ایجاد سوختگی هم نمی کنند.
اگر امکان استفاده از ترموستات برای رادیاتورهای شوفاژ اتاق کودک ندارید، انواع حفاظ ها رنگ نما مخصوص دکوراسیون برای جلوگیری از داغ شدن و سوختگی کودکان به کار ببرید.

ولی بیایید ببینیم چطور این میز اداری تبدیل به تخت خواب میشود. همانطور که در تصویر زیر می بینید این میز همانند خیلی از میزهای کامپیوتر، یک دیواره بزرگ دارد که وقتی کسی روبروی میز می نشیند فضای خالی زیر میز را نمی بیند. در اکثر میزها این دیواره ثابت است و حرکتی ندارد ولی در این میز این دیواره به واسطه لولاهایی که وجود دارد امکان تغییر زاویه 90 درجه ای را دارد و به سمت داخل میز می چرخد. تصویر زیر را ببینید دیواره پس از چرخش از حالت عمودی به افقی، تبدیل به کفی تخت خواب شده و فضایی برای دراز کشیدن با ارتفاعی مناسب از زمین ایجاد کرده است.

صاحب خانه دو پسر دبستانی دارد که سریع رشد کرده اند و این اتاق برای دو نفر آنها کوچک است. این اتاق همه چیز دارد اما نیاز به یک سری تغییرات داشت تا به اتاقی خصوصی و مناسب سن بچه ها تبدیل شود. اولین مشکل آن دیوارهای آبی روشن و بی نشاط بودن آن بود. دو تختخواب داخل اتاق مناسب خواب نبودند. میز پسرها به دراوری که برای لباسهای آنها بزرگ بود، تبدیل شده بود؛ که مناسب آنها نبود.

رنگ های مکملی مانند نارنجی و آبی نور قوی را ایجاد می کنند، با این حال اگر فقط از این رنگ ها در دکوراسیون استفاده شود می تواند برای چشم زننده باشد. اگر این رنگ ها را به صورت سایه روشن با رنگ سفید ملایم ترکیب کنید می تواند جلوه‎ی رنگی رنگ نما چشم نوازی را ایجاد کند. برای این کار رنگ غالب دکوراسیون تان باید سفید باشد و از ترکیب نارنجی و آبی در آن استفاده کنید.

تقریبا همیشه سبز مایل به زرد به رنگ آبی ترجیح داده می شود، این حالت شفاف تر و چشم گیرتر است. رنگ سبز بالنگ می تواند روی رنگ دیوار به کار برده شود، همچنین روی پارچه مبلمان هم می توان آن را به کار گرفت. اگر میز به حالت الوار های آب آورده چوبی باشد و فرش نیز هم رنگ آن به رنگ قهوه ای باشد و پرده ها نیز به رنگ بالنگ های سبز باشند می تواند یک حالت جادویی به پذیرایی بدهد. مبلمان هم اگر دو نوع باشد و به رنگ خاکستری شیک و یا گندمی و همان سبزی که در پرده به کار برده شده است آن وقت دکوراسیون تان یک دکوراسیون دوستانه و صمیمی می شود.

در فضای محل کارتان حتما از یک قاب عکس کوچک با تصویری از خودتان یا خانواده‌تان استفاده کنید. خیلی از ما از گذاشتن تصویر خانواده‌مان در جلوی چشم دیگران ترس داریم. ما فقط این کار را در فیلم‌های خارجی دیده‌ایم؛ تصویری از مادر و پدری خندان در کنار فرزندان‌شان اما هیچ وقت به این فکر نکرده‌ایم که داشتن یک تصویر از خانواده خوشحال برای خوب شدن حال کارمند داستان ما نیست. آنها تصویر فامیل را روی میز می‌گذارند تا با چیدمان خاص عکس‌ها به ارباب‌رجوع حس راحتی و امنیت دهند.

خودتان قضاوت کنید. دیدن تصویر خانواده یک آدم جدی سر کار واقعا یخ رابطه شما را رنگ نما باز نمی‌کند؟ این فقط یک طرف ماجراست. طراحان داخلی معتقدند داشتن یک تصویر خانوادگی خوشحال روی میز کار یا حتی روی دیوار به بیننده از حال و هوای شما خبر می‌دهد؛ اینکه شما یک رئیس مهربان هستید یا مرد خانواده و. . . همه از این عکس‌ها برداشت می‌شود؛ البته یادتان باشد فقط یک عکس و یک قاب. اداره را به آلبوم خانوادگی‌تان تبدیل نکنید!

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com