بازسازی ساختمان

هماهنگی و توازن را فراموش نکنید. با قرار دادن دو یا چند شیء کوچک در مقابل اشیای بزرگ بازسازی ساختمان و کنار هم قرار دادن صندلی ها و ساختن مجموعه هایی از لوازم تزیینی می توانید به نتیجه دلخواه برسید.۴) توجه کنید که دور میز غذا خوری فضای کافی برای عقب کشیدن صندلی و نشستن وجود داشته باشد. این فضا از هر طرف باید حداقل ۹۰ سانتی متر باشد.۵) مبل ها باید طوری قرار بگیرد که رسیدن و نشستن روی آن ها به سادگی امکان پذیر باشد و محل عبور و مرور برای مهمانان و میزبان موجود باشد.

برای بسیاری از کودکان و نوجوانان، اتاق، مکانی است که در آن مطالعه می کنند، تکالیفشان را انجام می دهند، بازی می کنند، به موسیقی گوش می دهند و هر آنچه را که برایشان ارزش مند است به نمایش می گذارند و یا مخفی می کنند. چنین اتاقی محلی دنج است برای آنکه به رؤیاهای دوران بچگی بازگردند یا حتی شخصیت واقعی خود را بروز دهند. دکوراسیون اتاق فرزندتان را طوری تنظیم و انتخاب کنید که هم شما و هم او رضایت خاطر داشته باشید.

یک میز چوبی البالوئی رنگ تضاد خوبی با سفیدی دیوار ایجاد میکندو خیلی زیباتر از یک قفسه ی اهنی است.در اینجا فاکتورها و رسید ها در جعبه های ابی رنگ نگهداری شده اند . یک اینهء قاب فلزی به دیوار اویزان شده است که روشنایی فضا را دو چندان می‌کند.

نور و فضا
ترکیب چوب و پارچه های گلدار ،اتاق را راحتتر ولطیفتر می کند.یک پنجرهء تو رفتهرا می توان با گلهای زیبا تزئین کرد و نیز نور بسیار خوبی برای اتاق به ارمغان می آورد

با قرار دادن میز کار در گوشه‌ای از فضای اتاق نشیمن می‌توانید هم در کنار اعضای خانواده باشید و هم تکالیف بچه‌ها را کنترل کنید و در کنار میزتان کتابخانه بزرگ خود را قرار دهید تا در صورت نیاز نخواهید فضای کاریتان را ترک کنید.

14. اتاق کار در کنار درب خروجی خانه به سمت حیاط پشتی:
شما می‌توانید هر فضایی را برای اتاق کارتان انتخاب کنید. با قرار دادن میز و صندلی چرخ‌دار بازسازی ساختمان شما می‌توانید اتاق کار متحرک داشته باشید تا در صورت لزوم جای آن را تغییر دهید.

برای راحت شدن کار در منزل، لوازمی متناسب، با کارآیی بالا تهیه کنید که دارای چند قسمت برای وسایل مختلف باشند. میزهای تحریر با پایه های چرخان که قابل حمل در اتاق باشند یا میز مخصوص رایانه دارای در، که پس از انجام دادن کار بتوان رایانه را در آن مخفی کرد. هم چنین قفسه های کشویی متحرک که زیر میز یا کنار آن قرار می گیرند، به شما راهکار خوبی ارائه می دهند که بسیاری از خرده وسایلتان را به طور مرتب در آن ها بچینید و قفسه را هر جا که تمایل داشتید بگذارید.

کودکان موجودات لطیف و دوست داشتنی ای هستند که گاهی انتخاب های بزرگترها به عنوان مثال اسباب بازی و دکوراسیون اتاق کودک را به اجبار می پذیرند، و حتی گاهی قادر به بازگویی نظرات خود نمی باشند. در بیشتر موارد کودکان با احساس نادیده انگاشته شدن و عدم توجه به نظرات، راحتی و آسایش خود در لباس، تخت خواب و اتاق خود مواجه می شوند که این حالت می تواند بر شخصیت آنان در بزرگسالی اثرات نامناسبی بگذارد.

دیدگاه جامعه بر روی انواع و ترکیب طراحی اتاق کودک بسیار موثر است. در اصل طراحی اتاق کودک نباید تنها بر پایه چیزی که برای کودکان جذاب و ایده آل است، شکل بگیرد؛ باید نکات مهم دیگری را نظر بگیرید و سپس با علایق کودک خود ترکیب کرده و آن را طراحی کنید. برای نمونه، یک کودک به سرعت رشد می کند؛ شرایط تحصیلی و همچنین دکوراسیون اتاق کودک به همان سرعت تغییر می کند. شما باید بتوانید این تغییرات را حدس زده و برای آن آماده باشید. همچنین باید بدانید که دکوراسیون اتاق کدوک شما برای یک کودک است یا دو کودک. در دکوراسیون اتاق کودک ، موارد دیگری به جز نیازهای اولیه، مانند استراحت و خوردن هم اهمیت دارد. کودک خود را بشناسید و با توجه به روحیات او طراحی داخلی را انجام دهید.

شاید همیشه فکر می‌کنید در انتخاب رنگ‌های شاد و متریال‌های مختلف برای اتاق کودک دست‌تان باز است و باید ایده‌های متفاوتی داشته باشید اما مسلما این اتاق هم مثل سایر فضاها، استانداردهای تعریف شده‌ای دارد. اکثر پدر و مادرها برای اتاق فرزند بازسازی ساختمان دلبندشان به فکر انتخاب رنگی خاص، مبلمانی متفاوت و دکوری خیره کننده هستند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com