بازسازی ساختمان

۵) برای تزیین پنجره از وسایل ساده استفاده کنید. سایبان، پرده کرکره و یا پرده های کوتاه که مناسب این کار هستند. مطمئن شوید که پارچه های انتخاب شده دارای جنس مناسب و طرح روی آنها با طرح ملافه ها، روکش چراغ خواب و غیره هماهنگ باشند.

زیر پله‌ها و یا راهرو‌ها عموما فضاهای بلااستفاده‌ای را ایجاد می‌کند که بیشتر به حالت انباری و کمدهای متعدد در می‌آید. شما می‌توانید در انتهای راهرو یک میز قرار دهید و آنجا را به یک فضای کار کوچک تبدیل کنید. پنجره بالای میز یک منظره زیبا را بازسازی ساختمان در روبروی شما ایجاد می‌کند و قرار دادن یک کتابخانه در کنار آن می‌تواند از جابجا شدن زیاد شما جلوگیری کند.

بهترین روش زمانی که ما دو نقطه تمرکز داریم و هر دوی آنها به یک اندازه جلب توجه می کنند و در یک کلام با هم در رقابت هستند این است که ما شرایط یکسان و مساوی برای هر دوی آنها مد نظر قرار دهیم. بسیاری از طراحان داخلی منزل اعتقاد دارند باید شومینه و تلویزیون را از هم جدا کرد و دقیقاً در نقطه مقابل هم قرار داد.
یکی دیگر از طراحان داخلی منزل اعتقاد دارد در این خانه ها برای اینکه بتوان از هر دو نقطه تمرکز استفاده بهتر کرد می توان از صندلی های متحرک و سبک که تغییر جهت آنها آسان است استفاده کرد.

نکته ی بعدی که در خرید فرش کودک باید مورد نظر داشت، انتخاب رنگ فرش با توجه به پسر یا دختر بودن کودک می باشد. به عنوان مثال می توان برای اتاق پسران از فرشی به رنگ های سرد نظیر سرمه ای، آبی و یشمی و برای اتاق دختران از رنگ های گرم نظیر بنفش، قرمز و صورتی استفاده نمود. البته رنگ هایی مانند لیمویی یا فسفری برای هر دو اتاق مناسب می باشند. همچنین بهتر است از رنگ های با طیف تیره تر استفاده شود تا فرش در صورت شستشوی زیاد بی رنگ نشود.

برای راحتی تغییرات طراحی اتاق از تم های کلی و رنگ های خنثی استفاده کنید. سپس می توانید با قرار دادن اجزای جزئی زمینه ای خاص را برای آن به وجود بیاورید. این کار به شما کمک می کند تا برای تغییرات بهدی، تنها جزئیات را جابجا و یا تعویض کنید. بازسازی ساختمان این در حالی است که اگر از زمینه ها و ایده های موضوعی استفاده کنید، در آینده برای تغییر، کار شما سخت می شود و به راحتی نمی توانید تغییراتی را اعمال کنید.

همیشه با نگاهی به آینده و رشد کودکان اجزای اتاق را خریداری کنید. برای مثال در سنین پایین یک میز می تواند برای بازی کودک در نظر گرفته شود، در حالی که در آینده می توانید همان میز را برای انجام تکالیف در اختیار کودک بگذارید. این کار هزینه های دکوراسیون شما را کاهش می دهد. برای تغییرات جدید از گزینه هایی استفاده کنید که نسبتا هزینه های کمتری داشته باشد. می تواند تم رنگ اتاق را عوض کنید و یا به سراغ نورپردازی جدید بروید.

برای دیوارها رنگ‌های ملایم انتخاب کنید؛ چراکه بعضی از رنگ‌ها برای اتاق یک نوزاد یا حتی نوجوان مناسب نیست. رنگ‌هایی مثل لیمویی، سبز ملایم و آبی هم برای مادر و هم برای کودک آرامش‌بخش است. اما برای انتخاب رنگ مبلمان گزینه‌های بیشتری دارید؛ چون اتاق کودک شما در عین داشتن یک هارمونی رنگی مشخص، باید خوش آب و رنگ هم باشد. رنگ‌های شاد و زنده به اتاق کودک جان می‌بخشد. انتخاب طرح‌های کودکانه برای یک دیوار اتاق اولین فکری است که به ذهن می‌رسد اما شما به جای آن می‌توانید یک فوم با ضخامت مناسب تهیه کنید و آن را روی یکی از دیوارهای ساده اتاق نصب کنید تا فرزند شما نقاشی هایش را روی آن نصب کند.

تختخواب؛ از نوزادی تا نوجوانی
در بازار تخت هایی تحت عنوان نوزاد، نوجوان وجود دارد. این تخت‌ها در ابتدا برای سن نوزاد و سپس برای نوجوان قابل استفاده است. تختخواب‌های نوزاد- نوجوان در سن‌های نوزادی و شیرخواری لبه‌های بلندی دارد که کم‌کم و با بالا رفتن سن کودک می‌توانید لبه‌های بلند آن را‌ بردارید. ارتفاع تخت هم با بالا رفتن سن کودک قابل تنظیم است. تخت نوزاد هر روز باید تمیز شود. وجود یک پشه‌بند دور این تخت، نوزاد شما را از گزند بازسازی ساختمان  حشرات دور نگه می‌دارد. لبه های بلند دور این تخت‌ها هم برای جلوگیری از سقوط نوزاد روی زمین در نظر گرفته شده که بهتر است یکی از این لبه‌ها امکان باز شدن داشته باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com