بازسازی ساختمان

این نیمکت باریک فرم بسیار جذابی دارد.یک رو انداز دو برابر سایز خود نیمکت که مقداری از آن افتاده شود و یک تکیه گاه پر از کوسنهای رنگین زیبائی آن را دو چندان میکند.نگاه کنید ,شما می‌توانید خیلی سریع و کم خرج قاب زیبائی بر دیوار سفید ساده تان بسازید. به این صورت که : قسمت پایین دیوار را رنگ سفید بزنید و قسمت بالا را از پایین با یک ریل چوبی جدا کنید وشبکه‌های توری و یا ساده ی عمودی قرار دهید.

از یک اتاق خواب فقط به عنوان فضایی برای مهمان نمی‌توان چشم پوشی کرد. بازسازی ساختمان شما می توانید از فضای داخلی کمد موجود در این اتاق برای یک فضای کار کوچک استفاده کنید، به این ترتیب که هنگامی مهمانان آمدند با بستن در کمد اتاق برای پذیرایی از آنها آماده می شود.

8. استفاده از تمام فضا:
در فضای اتاق کار کوچک شما می‌توانید از هر سطحی استفاده کنید. دراین فضا از دربها برای قراردادن مجلات و کارت‌ها استفاده شده است و کشوهای متعدد با سایزهای متفاوت بسیار کاربردی می‌باشد.

یک اتاق با آن شرایط که ما در بالا به آن اشاره کردیم تنها تماشای تلویزیون و یا تماشای شومینه نیست. بسیاری از ما قصد داریم در این مکان کتابی بخوانیم، روزنامه ای ورق بزنیم و یا حتی به حل جدول بپردازیم پس قطعاً در این اتاق باید جایی برای انباشت این وسایل مثل ظرف های نگهداری کتاب و روزنامه وجود داشته باشد.
یک فضای آرام و جمع وجور برای صحبت کردن اعضای خانواده و شاید جایی برای انجام تکالیف مدرسه بچه ها و یا انجام کارهای روزمره در این اتاق لازم است.

بهترین مکان برای قرار گرفتن میز کار، گوشه ی کنار پنجره است تا بدین ترتیب غرق شدن محیط کار در نور طبیعی روز تضمین شود. به منظور نگهداری لوازمی مثل کتاب و دفتر و پوشه هم می توانید قفسه ای فلزی و ظریف به دیوار نصب کنید تا به واسطه ی بازسازی ساختمان گذاشتن یک کمد، فضای مفید اتاق تان بیش از پیش گرفته نشود.

سطوح قابل جمع شدن، یا همان پارتیشن، در انواع مختلف، کارآمدترین راه برای جدا کردن دو فضا از یکدیگر است. در این جا یک پارتیشن چوبی با طرحی مشابه خطوط لانه زنبوری، قسمت مربوط به کار را مخفی کرده و اتاق را به صورت محیطی مناسب پذیرایی و صرف غذا در آورده است.
میزهای تحریر با پایه های چرخان که قابل حمل در اتاق باشند یا میز مخصوص رایانه دارای در، که پس از انجام دادن کار بتوان رایانه را در آن مخفی کرد. هم چنین قفسه های کشویی متحرک که زیر میز یا کنار آن قرار می گیرند، به شما راهکار خوبی ارائه می دهند.

در این ترکیب به جهت آنکه سطح میز تحریر به صورت کشویی به هنگام لزوم از فضای زیر تختخواب بیرون آمده و مورد استفاده قرار می گیرد، ارتفاع زیادی برای تختخواب در نظر گرفته نشده است، زیرا دانش آموز برای انجام کار در پشت میز نیاز به نشستن در فضای زیر تختخواب را ندارد بلکه کافی است سطح میز را بیرون کشیده و به مطالعه مشغول شود و در پایان کار نیز با داخل کردن سطح کشویی در محل معین در زیر تختخواب دیگر اثری از میز تحریر به چشم نمی خورد. تنها مسئله ای که به هنگام انتخاب و یا سفارش ساخت چنین مدلی باید مورد توجه قرار گیرد این است که وجود فضائی خالی حدود 1 الی 5/1 متر در کنار تختخواب برای بیرون آمدن سطح میز کشویی ضروری است.

نکته

انتقال تختخواب به نزدیکی سقف اتاق به طور قطع می تواند فقط با هدف اختصاص فضای زیرین آن به میز تحریر انجام نگیرد، بلکه هنگامی که فضای خالی اتاق برای قرار دادن لوازم و وسائل دیگر و همچنین بازی کردن بچه کافی نباشد، هم می توان از این روش استفاده نمود.اتاق های پروسیله، ظاهری آشفته دارند. یکی از اتاق هایی که وسایل مختلفی از اسباب بازی گرفته تا لوازم‌التحریر دارد، اتاق کودک است. پس در انتخاب جزییات نهایت دقت را داشته باشید؛ مثلا تختخوابی تهیه کنید که کشو داشته باشد یا قفسه‌های مختلفی بخرید که روی دیوار قابل نصب باشد تا بتوانید بعضی  بازسازی ساختمان از وسایل را داخل آن قرار دهید. با توجه به قد فرزند شما این قفسه‌ها باید در ارتفاعی قابل دسترس قرار بگیرد.

ارتفاع مناسب برای تخت
ارتفاع تخت نباید آنقدر زیاد باشد که پا به زمین نرسد و نه آنقدر کوتاه که کودک مجبور به خم کردن زانوهایش شود. کف پای کودک زمانی که روی تخت می‌نشیند باید به سطح زمین برسد؛ بنابراین زاویه زانو و ران باید ۹۰ درجه باشد و همین‌طور زاویه لگن و کمر. این فرم بهترین حالت است به این دلیل که ارتفاع تخت متناسب با قد کودک در حالتی استاندارد قرار می‌گیرد؛ البته برای بچه‌های پرجنب و جوش و کودکانی که در خواب تحرک بالایی دارند، ترجیحا تختی با ارتفاع کوتاه انتخاب کنید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com