بازسازی ساختمان

نقاشی کردن ، سریعترین و ارزانترین راه است. برای دوباره زنده کردن دیوارهای خشتی، یک رنگ کرم روشن بر روی دیوار و یک تاقچه ی آلبالویی رنگ در بالای آن، که روی تاقچه می‌توانید وسایل زینتی قرار دهید و حتی ، بالای آن ، روی دیوار یک موزاییک آنتیک زیبا آویزان کنید.

وجود فضای خواب و اتاق کار و استراحت دراتاق خواب باعث می شود که سختتر بتوان اتاق بازسازی ساختمان خواب را ترک کرد. در این اتاق، فضای کار بین حمام و اتاق خواب قرار گرفته است و با تغییر کفپوش در این ناحیه فضاها از هم مجزا شده‌اند.

10. گوشه ای برای کار:
در گوشه‌ای از اتاق یک میز قرار دهید و با قرار دادن یک کابینت در بالای آن می‌توانید از فضای بالای میز به عنوان یک انبار استفاده کنید در ضمن با قرار دادن یک صندلی راحت کار را برای خود لذت بخش کنید.

استفاده از نور مناسب برای این اتاق ها هم از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینگونه اتاق ها پیشنهاد می شود از دیمر یا کنترل کننده نور استفاده شود تا با ● حجم زیاد نور در شب مواجه نشویم.
ابتکارهای دیگری همچون اتصال کتابخانه ای بزرگ به دیوار اتاق و متصل کردن آن به شومینه که بدون گرفتن فضا انجام می شود می تواند به در اختیار داشتن فضا کمک کند. تبدیل کردن اتاق معمولی با یک تلویزیون به اتاقی که این امکان را فراهم می کند تا هر کسی بسته به سلیقه اش فعالیت دلخواه خود را در این اتاق در کنار هم انجام دهند

در طراحی محیط درون منزل، از باغچه و حیاطی با صفا الهام بگیرید و سعی کنید طرح های گل دار، گیاهان خانگی، و بافت های طبیعی را به گونه ای شایسته به کار گیرید. برای نمونه، کفپوش بلوطی روشن برای کف اتاقی که رو به باغچه باز می شود بهترین گزینه است. اگر دوست دارید مکانی امروزی و شاداب برای خود فراهم آورید، پرده های تیره و سنگین را کنار بگذارید و از روشنایی روز بهره بگیرید.

همانطور که در بالا اشاره شد، کودکان بخشی از اتاق را برای قلمرو خود، به صورت خصوصی نیاز دارند. اگر اتاق مشترکی برای کودکان در نظر گرفته اید، حتما شرایطی را ایجاد کنید که بتوان فضاهایی را تفکیک کرد. کودکان برای انتخاب محدوده خود تصمیم می گیرند. بازسازی ساختمان می توانید از رنگ ها برای ایجاد چنین فضای تفکیک شده ای، کمک بگیرید. استفاده از پرده های با رنگ های متفاوت، تختخواب های دو رنگ، اجزای تختخواب با رنگ متفاوت (روتختی، ملافه و پتو)، قالیچه های با طرح و رنگ مختلف و از این دست تفاوت ها کمک زیادی می کند.

برای کودکان با توجه به علاقه ای که دارند، در فضای خصوصی آنها بخش هایی را درنظر بگیرید. از جمله آنها قفسه های کتاب، پارتیشن و یا آویز قاب عکس های مورد علاقه آنهاست. بسته به دختر یا پسر بودن آنها می توانید از عروسک ها و اسباب بازی ها برای تفکیک اتاق استفاده کنید.

حتی اگر مدام دکوراسیون این فضا را تغییر می‌دهید، این نکته‌ را در نظر داشته باشید؛ ‌‌همان‌طور که کودک به‌تدریج رشد می‌کند، باید وسایل اتاقش هم انعطاف لازم را با توجه به رشد او داشته باشد؛ به خصوص اگر کودک شما در سن گذر از کودکی به نوجوانی است. پس برای مبلمان این اتاق دست‌کم عمری دو تا پنج ساله در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید. این روزها مبلمانی در بازار موجود است که مدولار است و به راحتیی مثل یک پازل از هم جدا می شود و مجدد قابل نصب است.

بهتر است فاصله تخت از سطح زمین نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد. درواقع یک تخت استاندارد با طرحی ساده همیشه قابل استفاده است و هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتد! اگر قصد دارید تختی انتخاب کنید که کودکتان چند سال از آن استفاده کند، در انتخاب‌تان دقت بیشتری به خرج دهید. ابعاد تخت براساس وزن، قد و جثه کودک تعیین می‌شود. تختخواب یک نوزاد و شیرخوار باید لبه‌های بلندی داشته باشد. اگر کودک شما شیرخوار نیست، ارتفاع 20، 30 سانتیمتری تخت از سطح زمین مناسب به نظر می رسد. برای کودکان بزرگ تر که قدشان بلند‌تر است، فاصله 40،30 سانتی‌متر بازسازی ساختمان هم استاندارد است. اگر قد کودک بلند‌تر یا کوتاه‌تر از میانگین سنی‌اش باشد، این ارتفاع می‌تواند تغییر کند. این را هم بدانید که بد‌ترین فضا برای قراردادن تخت، زیر پنجره است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com