بازسازی ساختمان

کوسنهای ظریف گلدوزی و یا قلاب بافی شده، فضای نرم و لطیفی ارایه می‌دهند. رنگها یی در تونالیته‌های صورتی ، آبی ، سبز ، زرد بسیار با این فضاها تلفیق می‌شوند.درست روبروی فضای نشیمن ، فضای خیاطی است ، که با کابینتهای رنگ روشن و بزرگی برای کار درست شده است. رنگ جلایی که به کابینت زده شده ، فضا را بسیار روشن و مناسب کار کرده است و آن قفسه ی آلبالویی رنگ ، کنتراست خوبی ایجاد کرده و صندلی کار براحتی بر روی زیرانداز مناسب جا به جا می‌شود.

در قسمتی از اتاق خوابتان می‌توانید یک میز بلند قراردهید تا از زیر آن براحتی استفاده کنید و دیوار کناری هم از قفسه‌های متعدد بپوشانید تا انبار بزرگی داشته باشید و با پارچه ای که با اتاق هماهنگ باشد همچون پرده‌ای بپوشانید تا منظره اتاق خوابتان را نازیبا نکند.

12. فضای کار همراه با دید عالی:
شما می‌توانید در کنار پنجره بزرگ خانه‌تان یک میز کار همراه با کمدهای مختلف قرار دهید بازسازی ساختمان تا همراه با کار روزانه از منظره بیرون هم لذت ببرید. در زیر پنجره می‌توانید از صندلی که در زیر آن فضای انبار دارد استفاده کنید.

قفسه ای انتخاب کنید که علاوه بر در نظر گرفتن کاربردی فراخور نیازتان، زیبا هم باشد. این قفسه ی سیمی کرم رنگ ساختاری شکیل و در عین حال بی نمود دارد که می تواند برای به نمایش گذاشتن پاره ای لوازم خوش آب و رنگ مناسب باشد. مزیت چنین طرحی، اشغال نکردن فضای اتاق است، ضمن آن که آسیبی به طرح کلی اتاق غذاخوری وارد نمی کند.

ما پیشنهاد می کنیم که برای طراحی اتاق کودک خود، به مانند دیگر محیط های خانه، ابتدا اتاق را کاملا بررسی و تصمیمی مناسب بگیرید. طراحی شما باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوانید این اتاق را به شکلی دیگر تبدیل کنید. دلیل آن هم همانطور که گفته شد، بر اساس رشد سریع کودک است. شما باید بتوانید با بزرگ شدن کودک به راحتی فضای اتاق را برای سن جدید کودک تغییر دهید. در این بین به این موضوع توجه کنید که در سنین ابتدایی کودک، نظافت اتاق به عهده شماست و باید بتوانید به راحتی آن حجم بهم ریختگی و کثیف کردن یک کودک کم سن را مرتب کنید.

نور طبیعی برای رشد کودک لازم است و این فضا باید نورگیر طبیعی مناسبی داشته باشد؛ بنابراین برای حضور نور در داخل اتاق انتخاب پرده مناسب بسیار مهم است. پرده‌های شید انتخاب مناسبی برای این فضاست چون به‌راحتی می‌توانید میزان عبور نور را به داخل اتاق تنظیم کنید. در صورتی هم که انتخاب شما یک پرده پارچه‌ای است، به طبیعی بودن الیاف آن بی‌توجه نباشید تا انعکاس نور از داخل تار و پودش برای‌تان آزاردهنده نباشد. پرده‌های ضخیم بهتر است حتما آستر داشته باشد تا در طول روز بتوانید پرده را کنار بزنید. تشخیص مناسب رنگ‌ها از طریق نور طبیعی روز برای کودک بازسازی ساختمان آسان‌تر است. کودکان برای نقاشی کشیدن، انجام تکالیف و … به نوری مناسب احتیاج دارند. همچنین پنجره اتاق کودک باید توری داشته باشد تا از ورود حشرات جلوگیری کند.

اگر قصد خرید تختخواب‌های دوطبقه را دارید، مدلی را انتخاب کنید که طبقه دوم، لبه مناسبی داشته باشد. طبقه دوم تخت‌های دوطبقه نباید خیلی به سقف نزدیک باشند؛ بنابراین در خانه‌هایی که ارتفاع کف تا سقف کوتاه است، بهتر است از تخت دوطبقه استفاده نکنید. همین‌طور نباید روشنایی مستقیمی مثل مهتابی و هر نوع چراغ دیگری در کنار دیواری که تخت را قرار می دهید، وجود داشته باشد.

چوب، بهترین انتخاب
بهتر است تختی برای کودکان‌تان انتخاب کنید که زیر آن فضای خالی یا کشویی وجود داشته باشد. این فضا باید مرتب نظافت شود تا محل تجمع حشرات نشود. تختی از جنس چوب، MDF یا نئوپان انتخاب مناسبی است. تخت‌های فرفوژه برای کودکان مناسب نیست و حتی بزرگسالان هم بهتر است تختی که لبه‌هایی تیزی دارد، انتخاب نکنند. مصالحی مثل چوب راحت‌تر با دکوراسیون اتاق هماهنگ می‌شود؛ چراکه چوب متریالی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد ولی اگر نمی‌خواهید جنس غالب تخت کودک شما چوبی باشد، ترکیب‌های زیبایی از تخت‌های فلزی و چوبی در بازار موجود است.

والدین گرامی خوب می دانند که تمام کودکان به جنب و جوش و بازی نیاز دارند. گذشته از این که پدران و مادران عزیز شرایط تفریح و گردش بیرون از منزل و دویدن در فضای باز را برای کودک و نوجوان شان فراهم می کنند، لازم است در محیط منزل نیز به این نیاز بچه ها توجه نشان دهند. کودکان بازی کردن در خانه و از این اتاق به آن اتاق رفتن را دوست دارند. بنابراین اگر در خانه کوچکی زندگی می کنید که به تعداد کافی اتاق ندارد، باید به فکر چاره باشید. فضای اتاق ها را پر از اسباب و اثاثیه کردن، زیاد مطلوب نیست و همیشه هم نتیجه خوبی در پی ندارد؛ چون پس از مدت کوتاهی، بازسازی ساختمان احساس کسالت و افسردگی به سراغ افراد خانواده می آید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com