بازسازی ساختمان

زمانی که برای خرید تخت و سایر مبلمان به فروشگاه مراجعه می‌کنید، یادتان باشد حتما بازسازی ساختمان چوب و محل‌های اتصال قطعات تخت را بو کنید! اگر بوی تند و زننده‌ای حس کردید، بدانید کودک‌تان هم با خوابیدن روی آن تخت اذیت می‌شود. اکثر بچه‌ها زمینه آلرژی دارند. بوی بیشتر رنگ‌ها و ماده‌های جلادهنده برای کودکان آزار‌دهنده است. همچنین برای انتخاب تخت چوبی دقت کنید که سطح آن صاف بوده و شکاف نداشته باشد؛ چراکه این شکاف‌ها محلی برای تجمع حشرات می‌شوند.

صندلی مهم تر از میز
بهترین راه حل برای پیدا کردن فضایی مناسب برای قرار دادن میز تحریر جا‌ به جا کردن میز است تا زمانی که بهترین زاویه را برای آن پیدا کنید تا نوری که به میز می تابد باعث آزار چشم های کودکتان نشود. صندلی پارامتر مهم تری از میز است. ابعاد صندلی هم متناسب با جثه فرد تعیین می‌شود. اگر بیش از یک فرزند دارید، مدلی را انتخاب کنند که حتما قابلیت تغییر اندازه داشته باشد.

کودک شما در این سن دلش می‌خواهد حرکات مستقلی داشته باشد، می‌خواهد بازی و شیطنت کند و رشد حرکتی او روز به روز بیشتر می‌شود. او در این سن دوست دارد آزادانه حرکت کند و از دیدن استقلال خود لذت می‌برد. شما باید فضایی برای گسترش آزادی او فراهم کنید؛ جایی که بتوانند به راحتی در آن بدوند و جای امنی که بتوانند بالا و پایین رفتن را تمرین کنند. بنابراین باید اتاق را برای تمام این کارهای او آماده کنید، زیرا او در این شرایط ممکن است بارها از وسایل اتاقش آسیب ببیند. تمام این‌ها ثابت می‌کند بعد از این‌که فرزند شما به راه رفتن افتاد لازم است تغییراتی در چیدمان اتاقش بدهید. این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند بهترین و امن‌ترین اتاق را برای فرزند نوپای‌تان فراهم کنید.

بچه‌ها در این سن مقدار زیادی اسباب‌بازی دارند. اسباب‌بازی‌هایی که خودتان برای آن‌ها خریده‌اید با اسباب‌بازی‌هایی که مدام هدیه می‌گیرند، قاطی می‌شود و اتاق فرزند شما را شلوغ می‌کنند. بنابراین اختصاص بخشی از اتاق برای این‌که اسباب‌بازی‌های فرزندتان را در آن بگذارید اجتناب‌ناپذیر است. اگر کودک شما تخت و پارک داشته می‌توانید آن را کنار بگذارید و اسباب‌بازی‌های فرزندتان را در آن بریزید. در غیر این بازسازی ساختمان صورت می‌توانید از چند سبد مخصوص اسباب‌بازی که در بازار وجود دارد استفاده کنید. توجه کنید که رنگ سبدها با رنگ اتاق هماهنگی داشته باشد.

بهتر است برای اتاق نوزاد به جای فرش از کفپوش های قابل شستشو، استاندارد و با رنگ های شاد استفاده کنید. کودک تا مدتی پس از تولد راه رفتن روی را نمی آموزد و پس از آن هم بار ها و بار ها زمین می خورد. پس کفپوشی که انتخاب می کنید، به گونه ای باشد که اگر کودک روی آن سر خورد، خطری او را تهدید نکند. برای دیوار های اتاق نوزاد هم می توانید از رنگ و روغن استفاده کنید؛ اما امروزه استفاده از کاغذ دیواری های مناسب با روحیه کودکان و حتی برچسب های کودکانه بیشتر توصیه می شود.

اتاق خواب کودک را به محیطی سالم تبدیل کنید. تصاویر آب و دریا، آکواریوم یا وجود صدای آب می‌تواند محیط ناسالمی ایجاد کند و در آینده موجب بروز بیماری آسم در کودک شود.

• محیط و فضای اتاق خواب کودک را همواره تمیز و جمع و جور کنید. کمدهای دیواری و کشوهای اتاق خواب کودک را همیشه تمیز و مرتب کنید. هر چه فضای اتاق خواب باز و خالی از به هم ریختگی باشد کودک به همان میزان احساس آرامش بیشتری خواهد داشت و خلاقیت و قدرت تخیل او افزایش می‌یابد. با جمع کردن وسایلی که ممکن است کودکتان تا یک یا دو ماه دیگر از آنها استفاده‌ای نکند به چشم او استراحت بدهید.

صاحب خانه دو پسر دبستانی دارد که سریع رشد کرده اند و این اتاق برای دو نفر آنها کوچک است. این اتاق همه چیز دارد اما نیاز به یک سری تغییرات داشت تا به اتاقی خصوصی و مناسب سن بچه ها تبدیل شود. اولین مشکل آن دیوارهای آبی روشن و بی نشاط بودن آن بود. دو تختخواب داخل اتاق مناسب خواب نبودند. میز پسرها به دراوری که برای لباسهای آنها بزرگ بود، تبدیل شده بود؛ که مناسب آنها نبود.

کودکان دوست دارند اتاق خواب آن ها, زیبا و جذاب باشد. مدل های کاغذ دیواری بسیاری بازسازی ساختمان برای اتاق خواب کودکان طراحی شده است. این طرح ها رنگ های مختلفی دارند و بسته به سلیقه و علاقه کودکان باید انتخاب شوند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین کاغذ دیواری های اتاق کودک با طرح های شیک را نشان می دهد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com