بازسازی ساختمان

پتینه مورد علاقه بچه ها

فراموش نکنید که بچه ها خیلی دوست دارند برای خودشان جا و مکان مخصوص و شخصی داشته باشند. اگر شما در منزل تان با کمبود جا مواجه هستید و قرار است دو فرزند شما با هم یک اتاق مشترک خواب داشته باشند، می توانید پتینه در همان اتاق مشترک، با حداقل هزینه برای هر کدام از بچه هایتان فضای مخصوص به خودش را درست کنید.

ابعاد میز تحریر با توجه به جثه فرد تعیین می‌شود. بهترین حالت این است که دست‌ها روی میز قرار بگیرند. به صورتی که مچ و آرنج در امتداد هم باشد. اگر ارتفاع میز تحریر کوتاه‌تر از حد استاندارد باشد، دست‌ها آویزان شده و سر و گردن کودک اذیت می‌شود. اگر هم از ابعاد استاندارد بلندتر باشد، باعث می‌شود شانه بالاتر از حد معمول قرار بگیرد که باز هم در درازمدت باعث درد کتف و شانه می‌شود.

هر قدر ساده تر بهتر
میز تحریر را قرار نیست در مدت زمان کوتاهی تعویض کنید. پس چه بهتر که هنگام خرید حواس‌تان به رنگ و مدل آن باشد. میز هر قدر ساده و استانداردتر باشد، سال‌های بیشتری ‌مهمان اتاق فرزند شما خواهد بود. میزهای مختلفی با توجه به ابعاد، کاربری و جنس با قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود است. هر قدر سن کودک شما بالاتر برود، نیاز بیشتری برای نگهداری لوازم‌التحریر، کاغذ، کتاب و … پیدا می‌کند؛ به همین خاطر مدلی را انتخاب کنید که فضاهای مجزایی داشته باشد.

این سن برای بچه‌ها سن رشد خلاقیت آن‌هاست. برای این‌که بتوانید این خلاقیت را تقویت کنید می‌توانید برای اتاق کودک‌تان از طرح‌ها و نقاشی‌ها استفاده کنید. رنگ‌های متنوع، ملایم و شاد به رشد کودکان کمک می‌کند. انواع این طرح‌ها در بازار وجود دارند. فقط باید بدانید فرزند شما با چه طرح و رنگی بیشتر ارتباط برقرار می‌کند. بهتر است از شلوغ کردن اتاق و رنگ‌آمیزی آن با رنگ‌های شاد و تند خودداری کنید. طرح‌هایی مثل سفینه‌های فضایی یا فضاهای زیر اقیانوس بیشتر برای نوجوانان مناسب است. بهتر است برای اتاق کودک نوپا از طرح‌های کارتونی با رنگ‌های ملایم استفاده کنید. شما می‌توانید طرح یا عکس شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک خود را تابلو کنید یا بدهید به شکل کاغذدیواری درآورند تا بتوانید آن را به دیوار بزنید. حتی می‌توانید بخشی از دیوار را کاغذ بچسبانید و به کودک اجازه دهید روی آن قسمت از دیوار نقاشی بکشد. البته بهتر است این را به بعد از ۲ سالگی موکول کنید.

از تخت های فنر دار و بالش های خیلی نرم استفاده نکنید. بالش خیلی نرم گوش پتینه کودک ( یا نوزاد) را بد شکل می کند و علاوه بر آن نوزاد سرش را در آن فرو می برد و ممکن است باعث خفگی اش شود. به جای لحاف از پتو های پشمی و پنبه ای ملافه شده استفاده کنید و هرگز از لحاف های پر قو برای نوزادان استفاده نکنید؛ جرا که ممکن است باعث اختلال تنفسی آنها شود.

• با استفاده از نور، رنگ و آثار هنری مثل نقاشی محیطی شاد برای کودک خود فراهم آورید. اتاق خواب کودک باید به او روحیه ای شاداب ببخشد. اطمینان حاصل کنید که نور اتاق کافی باشد. سعی کنید دیوار اتاق خواب کودک خود را رنگ آبی نزنید چرا که این رنگ موجب افسردگی در کودک شما می‌شود و انرژی او را تحلیل می‌برد. رنگ‌های روشن همچون زرد، صورتی کمرنگ و سبز روشن می‌تواند انتخاب خوبی برای رنگ دیوار اتاق کودک باشد. یکی از نکات مهم در مورد تزئین اتاق خواب کودک این است که از قرار دادن تصاویر حیوانات وحشی و درنده کاملا بپرهیزید. در عوض عکس‌هایی را انتخاب کنید که حس خلاقیت و آرامش را در او تقویت کند.

سینت انج ابتدا سروقت دیوارها رفت. یک رنگ خاکی ثابت انتخاب کرد که مناسب سن پسرها باشد. او از رنگ آبی که مورد علاقه ی آنها بود در بالای سر تخت ها و طرح راه راه برای روتختی استفاده کرد. برای تکمیل رنگ آبی، نارنجی را نیز اضافه کرد؛ مثلاً در قاب پنجره ها و بالش ها. همجنین رنگ های دیگری را نیز به کار برد.

شلف هایی بر سینه دیوار برای عروسک های زیبا
اگر اتاق کودک تان فضایی کوچک دارد و عملا جایی برای گذاشتن قفسه ها نیست، به شلف ها فکر کنید، شلف های دیواری می توانند کاربرد های متفاوت داشته باشند، یکی از آن ها به عنوان کتابخانه استفاده می کند، شما هم می توانید از پتینه آنها به عنوان جایی برای نگه داری عروسک ها بهره ببرید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com