بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و اتاق مشترک

ممکن است تصور کنید این اتاق ها، اتاق مشترک فرزندان دو قلوست. البته می تواند بازسازی ساختمان چنین باشد؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که دکوراسیون اتاق کودکان یا نوجوانان هم سن و سال تان را به همین شیوه، شبیه به هم از نظر طرح و رنگ، تزیین نمایید. مراقب باشید که با رنگ ها و مبلمان مختلف فضای اتاق بچه ها را از یکدیگر متمایز نسازید؛ چون این کار باعث دلخوری آنها می شود؛ حتی اگر این نکته را به زبان نیاورند. هنگامی که اتاق مشترک را با مبلمان و تخت خواب مناسب، شبیه یکدیگر و هم رنگ تزیین کنید، یا به عبارت دیگر اتاق خواب را به صورت قرینه بچینید، مانع از بگو مگو و رنجش کودکان تان می شوید. بهتر است از تصاویر و لوازم مانند هم با یک رنگ و طرح استفاده کنید، بدون این که وسایل زیادی یا بی مصرف در آن قرار دهید. از سوی دیگر، بسیار خوب است که در چیدمان اتاق مشترک ، نظر فرزندان تان را نیز بپرسید و خواسته های آن ها را در نظر بگیرید. بسیاری از مواقع، کودکان مسائلی را مطرح می کنند که شاید ما بزرگ ترها اصلا به آن فکر نکرده باشیم؛ یا موضوع از نظر ما اهمیتی نداشته باشد.
شما برای این سن کودک دیگر نمی‌توانید از تخت و پارک استفاده کنید. اما همچنان استفاده از تخت چوبی نوزاد بهتر از تخت نوجوان است. تخت‌های میله‌دار باعث می‌شوند کودک شما که هنوز به طور کامل توانایی کنترل خود را ندارد، موقع غلتیدن یا بیدار شدن از تخت نیفتد. استفاده از تحت‌های نوجوان که کنارشان نرده محافظ دارند هم برای این سن کودک مناسب است. کودک شما در ۲ سالگی می‌تواند انتخاب کند. سعی کنید ملحفه یا لحاف او را از طرح‌هایی انتخاب کنید که دوست دارد. با این روش می‌توانید او را به خواب ترغیب کنید.

جایی برای بازی
بهتر است بعد از این‌که فرزندتان راه رفتن را شروع کرد، وسایلش را متراکم‌تر بچینید و بخشی از اتاق فرزند خود را برای بازی او خالی کنید. کودک شما دوست دارد اسباب‌بازی‌هایش را دورش پخش کند و با آن‌ها سرگرم باشد. خیلی از خانواده‌ها از موکت بازسازی ساختمان خوش‌شان نمی‌آید اما برای بچه‌ها کفپوشی مناسب‌تر است که نرم‌تر باشد تا در اثر زمین خوردن به بچه آسیب نزند. بهتر است کف بخش بازی اتاق فرزندتان یک فرش نرم یا کفپوش پهن کنید. این فرش بهتر است رنگی باشد و پرز نداشته باشد تا برای سلامت فرزندتان مشکل آفرین نباشد. می‌توانید چند روز یک بار کف محل بازی اتاق فرزندتان را بخارشو بکشید تا از سلامت آن مطمئن شوید و دیگر نگران اسباب‌بازی‌هایی که او از زمین برمی‌دارد و به دهان می‌گذارد، نباشید.

ماهیت کودک این است که شیطان و بازیگوش باشد و این نگرانی که ممکن است به کودک عزیزم در هنگام بازی و فعالیت آسیب وارد شود، هیچ وقت یک مادر را رها نمی کند. اما دکوراسیون حتی در این گونه مسائل هم می تواند به کمک شما بیاید. کافی است با ترفندهای دکوراسیونی مختلف آشنا شوید و به وسیله آن ها؛ از آسیب دیدن کودک عزیزتان هنگام بازی جلوگیری کنید. اگر می خواهید با این ترفندها آشنا شوید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

امروزه در تزیین منازل, از انواع مدل کاغذ دیواری استفاده می شود. در انتخاب این مدل ها باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. کاربرد فضای مورد نظر از جمله مهمترین فاکتورهای انتخاب کاغذ دیواری می باشد. مدل های کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی یا نشیمن با مدل کاغذ دیواری اتاق خواب تفاوت دارد.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی با توجه به فضای آن و نحوه دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی انتخاب می شود. این در حالی است که در انتخاب کاغذ دیواری اتـاق خواب علاوه بر توجه به دکوراسیون داخلی اتاق خواب, باید به روحیات افرادی که از آن استفاده می کنند نیز توجه شود. به عنوان مثال برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک باید به روحیات کودکانه توجه بسیاری شود.

اولین ایده که به ذهن می رسد قطعا یک قفسه یا ویترین کف تا سقف با طرحی کودک پسند است که یک گوشه از اتـاق پر از طرح و رنگ کودک بنشیند و دانه دانه عروسک ها را به آغوشش بکشاند، عموما این قفسه ها رنگ های روشن و شاد دارند  بازسازی ساختمان که کودک را جذب خود می کند، همچنین این قفسه ها و ویترین ها می توانند دارای کشوهایی باشند که به شما درطبقه بندی و نظم دهی اتاق  کودک کمک می کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com