بازسازی ساختمان

اختصاص دادن فضای مساوی به هر کودک، یکی از مسائل مهم در اتاق های مشترک است. بازسازی ساختمان قرار دادن تخت ها و میزها به شکل قرینه راه حل خوب و کار آمدی است، که در عین حال شکل زیبایی هم به اتاق می دهد. از طرفی، می توانید اتاق مشترک را به طور یکنواخت و مساوی به وسیله یک کمد یا قفسه تقسیم بندی نمایید و بعد مبلمان و تخت خواب ها را به موازات هم در اتاق بچینید. همین طور ممکن است بالای تخت ها سایبان یا توری (پشه بند) آویزان کنید؛ که هم باعث می شود نور کمی به تخت خواب بتابد و هم این که بچه ها احساس کنند محیطی خصوصی و راحت برای خود دارند.

اولین ایده که به ذهن می رسد قطعا یک قفسه یا ویترین کف تا سقف با طرحی کودک پسند است که یک گوشه از اتاق پر از طرح و رنگ کودک بنشیند و دانه دانه عروسک ها را به آغوشش بکشاند، عموما این قفسه ها رنگ های روشن و شاد دارند که کودک را جذب خود می کند، همچنین این قفسه ها و ویترین ها می توانند دارای کشوهایی باشند که به شما درطبقه بندی و نظم دهی اتاق  کودک کمک می کنند.

به تنهایی اش احترام بگذارید
اتاق را طوری دکور کنید که بتوانید بدون نگرانی کودک را برای چند دقیقه در آن تنها بگذارید. برای این کار باید تمام وسایل تیز و خطرناک را از او دور کنید و مطمئن باشید کودک نمی‌تواند در اتاق بلایی سر خودش بیاورد. به علاوه بالش و پتوهای سنگین که ممکن است باعث خفگی کودک شوند را نیز موقع بازی از دسترس او دور نگه‌دارید. کمی دوری از شما حتی اگر برای چند دقیقه باشد، به کودک اجازه می‌دهد خودش را کشف کند. بازسازی ساختمان در عین حال چند دقیقه یک بار به او سر بزنید تا از سلامتش مطمئن شوید.

اسباب‌بازی‌های فرزندتان را دور از دسترس نگذارید. این کار باعث می‌شود کودک بتواند هر وقت هر وسیله‌ای را که خواست بردارد و با این روش حس استقلال را در خود تقویت کند. تمام وسایلی که لمس آن‌ها برای کودک خطرناک نیست را در جایی قرار دهید که بتواند به راحتی آن‌ها را انتخاب کند و بدون کمک شما آن را بردارد. این کار علاوه بر حس استقلال، حس کشف و تلاش برای به‌دست آوردن را هم به کودک می‌دهد.

حتما شما هم می دانید که بیشتر آسیبی که به کودکان وارد می شود ناشی از زمین خوردن آن ها است. اما اگر فضایی که کودک در آن ها حضور دارد، دارای کفپوش مناسب و ایمن برای کودک باشد این آسیب ها به حداقل خود می رسد. به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به شما کفپوش های مناسب برای کودکان را معرفی کنیم. این کفپوش ها می توانند در هر کدام از فضاهای داخلی بازسازی ساختمان خانه شما اجرا شوند، اتاق نشیمن یا اتاق کودک فرقی نمی کند.

حتما شما هم می دانید که بیشتر آسیبی که به کودکان وارد می شود ناشی از زمین خوردن آن ها است. اما اگر فضایی که کودک در آن ها حضور دارد، دارای کفپوش مناسب و ایمن برای کودک باشد این آسیب ها به حداقل خود می رسد. به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به شما کفپوش های مناسب برای کودکان را معرفی کنیم. این کفپوش ها می توانند در هر کدام از فضاهای داخلی خانه شما اجرا شوند، اتاق نشیمن یا اتاق کودک فرقی نمی کند.

استفاده از تاتامی به عنوان کفپوش اتاق کودک
تاتامی ها هم یکی دیگر از کفپوش هایی هستند که برای اتاق کودک و یا فضاهایی که کودکان از آن ها استفاده می کنند، بسیار مناسب است. تاتامی ها بافتی نرم دارند، تنوع رنگ آن ها را تبدیل به کفپوش هایی جذاب کرده است. تاتامی ها کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست لطیف کودکان مشکلی ایجاد نمی کنند. معمولا این تاتامی ها به صورت تایل های مربعی شکل و در ابعاد مختلف وجود دارند.

پی بردن صاحب خانه به هوش استفان سینت انج، او را در سالهای اخیر مورد توجه تلویزیون و مجلات قرار داده است. این موضوع با طراحی صمیمانه، قابل دسترسی و خلاقانه همراه بوده و طرح او را قابل دسترس برای همه قرار داده است. مهم نیست بازسازی ساختمان که آنها چه کسی باشند؛ اهل کجا هستند یا بودجه ی آنها چقدر است. سینت انج به عنوان یک همسر، پدر و صاحب خانه نیازهای زندگی خانوادگی را می داند. او می گوید : ” من همان چیزهایی را روی یخچالم دارم که هر کسی دارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com