بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان اتاق بچه ها

با این همه، اگر اتاق خواب بچه ها خیلی کوچک است، از تخت های دو طبقه بهره بگیرید. توجه بازسازی ساختمان داشته باشید که این نوع تخت خواب ها را نیز با روتختی و بالش یک شکل بیارایید؛ تا هم بتوانید اتاق کودکان را زیباتر جلوه دهید و هم بین دو کودک تفاوتی قائل نشده باشید. طرح و رنگ نیز در چنین اتاق خوابی مهم است. بهترین حالت این است که فرزندان شما تفاوت سنی زیادی نداشته و از یک جنس باشند؛ که بنابراین برای انتخاب رنگ مناسب مشکلی نخواهید داشت و با توافق هر دو کودک یک رنگ دلخواه آنان را بر می گزینید؛

اگر در اتاق کودک تان صندلی های چوبی دارید، روی این صندلی ها را هر دفعه با یک عروسک پر کنید، با این کار هم جا برای نگه داری عروسک ها دارید و هم اتاق خواب کودکتان فضایی پویا و فعال خواهد داشت. گذاشتن عروسک ها روی صندلی باعث می شود تا حس بودن کسی در اتاق برای آن ها القا شود، ضمن آن که عروسک ها برای کودکان معنای خاصی دارند، پس سعی کنید تا این عروسک ها در تعامل کامل با کودک تان باشند.

معمولا کاراکترهای کارتنی و فیلم های مورد علاقه کودکان طرح های روتختی و کاغذ دیواری اتاق خواب کودک هستند که در ست کردن اینها باید دقت کنید که به عنوان مثال اگر روتختی که شما انتخاب کرده اید عکس و طرح شلوغ دارد کاغذ دیواری مناسب برای آن کاغذی تقریبا ساده و با طرح های کمتر است چرا که به گفته ی روانشناسان کودک در اتاق با لوازم و طرح های بسیار شلوغ و درهم احساس امنیت کم تری می کند.

استفاده از تاتامی به عنوان کفپوش اتاق کودک
تاتامی ها هم یکی دیگر از کفپوش هایی هستند که برای اتاق کودک و یا فضاهایی که کودکان از آن ها استفاده می کنند، بسیار مناسب است. تاتامی ها بافتی نرم دارند، تنوع رنگ آن ها را تبدیل به کفپوش هایی جذاب کرده است. تاتامی ها کاملا ضد بازسازی ساختمان حساسیت بوده و برای پوست لطیف کودکان مشکلی ایجاد نمی کنند. معمولا این تاتامی ها به صورت تایل های مربعی شکل و در ابعاد مختلف وجود دارند.

قاب عکسی از چهره خندان والدین را در اتاق خواب کودکبگذارید. این کار نه تنها کودک را از بسیاری از مشکلات روحی و عاطفی که ممکن است او را در بزرگسالی تهدید کند، مصون می‌دارد، بلکه موجب می‌شود تا کودک هر زمان چشم باز می‌کند چهره خندان پدر و مادر خود را که در واقع ارکان اصلی زندگی او را تشکیل می‌دهند، در مقابل خود ببینید.

• تخت کودک را به عریض ترین دیوار اتاق خواب تکیه بدهید. مراقب باشید که کودک از روی تختش در اتاق را ببیند. بهتر است دیواری که برای تکیه دادن تخت کودکتان انتخاب می‌کنید، مقابل دستشویی یا حمام نباشد چون می‌تواند سلامت کودکتان را به مخاطره بیندازد.

همیشه ایده های زیادی برای طراحی اتاق بازی کودک وجود دارد صرف نظر از اینکه هزینه های طراحی چقدر خواهد شد در  باید برای بازی کودکان اتاقی در نظر گرفته شود که فقط مخصوص آن ها باشد، ممکن است مانند بسیاری از خانه ها اتاق بازی و اتاق خواب کودک یکی باشد که در این صورت در طراحی اتاق بازی کودک باید مکانی برای خواب و استراحت او نیز تدارک دیده شود. در این مطلب شما را با طراحی شگفت انگیز و زیبای اتاق بازی کودک آشنا می سازیم که در آن از ایده های بکر و زیبایی برای ایجاد محیطی شاداب و پر انرژی و در عین حال ایمن استفاده شده است.

همیشه یک کاری دارم که برای خانه انجام دهم و سعی می کنم بهترین چیزها را به بازسازی ساختمان خانه بیاورم. ” او در زمینه ی کار فیلم و طرح خود برای کمک به صاحب خانه ها، خانه ای را خلق کرد که مطابق با شخصیت آنها باشد و درعین حال فضای مناسبی برای زندگیشان فراهم کند. با یک طراحی خوب در خانه می تواند زندگی انسان را تغییر دهد.

اگر بعد از همه این کارها باز هم با حجم بالای عروسک های کودک تان مواجه شدید، دیگر عنصر دکوری به دکوراسیون داخلی اتاق اضافه نکنید ولی به جای آن از خود همان لوازم و مبلمان داخل اتاق استفاده کنید، مثلا می توانید عروسک ها را  بازسازی ساختمان مرتب و منظم روی تخت کنار هم قرار بدهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com