بازسازی ساختمان

اما چنانچه یک دختر و یک پسر دارید، کارتان اندکی مشکل می شود. در چنین شرایطی، بازسازی ساختمان بهترین تصمیم این است که فضای اتاق مشترک را با رنگ های آبی، سبز و زرد یا رنگ های خنثی نظیر کرم و سفید بیارایید. هم چنین برای بافت های پارجه ای از نقش حیوانات مثل ماهی، ستاره دریایی و انواع پرندگان یا از عناصر طبیعی، همانند درخت و گل و ستاره استفاده کنید؛ به طوری که تداعی کننده محیط صرفا دخترانه یا پسرانه نباشد. کاغذ دیواری ها برای اتاق مشترک کودکان هم به همین گونه است. بدین ترتیب، به سادگی می توانید محیطی دلنشین برای عزیزانتان فراهم آورید و هر دو کودک را راضی نگه دارید.

کودک شما ممکن است دوست داشته باشد از کمدش بالا برود. مراقب کمدهایی که کشوهای پایینی آن‌ها می‌توانند برای کودک شما به پله تبدیل شوند، باشید و به درهای آن‌ها قفل کشو بزنید، چون حتی اگر کودک شما از کمد بالا نرود، بازهم ممکن است دستش لای در کشوها بماند. صندلی‌های بلند و صندلی‌هایی که امنیت ندارند و ممکن است کودک شما با فشار کوچکی آن‌ها را روی خود بیندازد، از اتاق خارج کنید. به علاوه مراقب باشید که تمام وسایل مبلمان مثل کمدها و قفسه‌ها محکم به دیوار پیچ شده‌اند و احتمال افتادن آن‌ها روی کودک وجود ندارد.

برای خرید وسایل اتاق نوزاد باید این مساله را در نظر بگیرید که نوزاد رشد بسیار سریعی دارد و اگر در انتخاب وسایل دقت نشود قبل از اینکه فرسوده شوند دیگر قابل استفاده نیستند؛ بنابراین رنگی که برای اتاق نوزاد انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد بازسازی ساختمان که برای او تا چند سال آتی زیبا و جذاب به نظر برسد.

همچنین می توانید از تختخواب هایی استفاده کنید که به راحتی به طول آنها اضافه می شود و نرده های محافظ آنها قابل برداشتن است و یا کشوهایی که از سطح روی آنها برای تعویض پوشک نوزاد استفاده می شود. بعد ها می تواند به عنوان جا لباسی و غیره استفاده شود.

اگر دو فرزند دارید بهتر است از تخت‌های دو طبقه تا حد ممکن استفاده نکنید، چرا که کودکان نیاز دارند فضای باز و راحتی بالای سرشان داشته باشند و تخت‌های دو طبقه این امکان را از کودکی که در طبقه اول می‌خوابد، می‌گیرد و همین موضوع می‌تواند در آینده باعث فشار عصبی در او شود. کودکی که در طبقه بالا می‌خوابد نیز از آنجا که یک فضای خالی در زیر محل خوابش وجود دارد احساس ناامنی می‌کند و همین حس می‌تواند در بزرگسالی تاثیرات بدی در روحیه اش بگذارد.

• گوشه مناسبی از اتاق را به مکانی برای مطالعه اختصاص دهید. در گوشه‌ای از اتاق کودک خود میز و صندلی و چراغ مطالعه‌ای بگذارید و به او بفهمانید که مکان مناسب برای مطالعه و درس خواندن، همان است. به این ترتیب به او نشان می‌دهید بازسازی ساختمان که چقدر درس خواندن و مطالعه برایتان اهمیت دارد.

تماشای ایده های زیبای به کار رفته در طراحی اتاق بازی کودک برای بسیاری از ما جذاب و دوست داشتنی است اما حتما روش طراحی اتاقی بی نظیر با هزینه کم و یا فضای محدود نیز ذهن شما را به خود مشغول کرده است. بگذارید صادقانه بگویم که هدف از قرار دادن تصاویر این طراحی، شگفت زده کردن و یا طراحی اتاق بازی مشابه در منزل شما نیست. هدف ما بخشیدن ایده ها و الگوهایی برای طراحی های متفاوت برای اتاق بازی کودکان است اینکه بدانیم کودک ما چه نیازهایی در اتاق بازی خود دارد و ایجاد بستری با انرژی و شاداب و نیز ایمن برای اتاق کودک چگونه صورت می گیرد. در این طراحی ضمن استفاده از ایده های نو و ایجاد محیطی شاداب، حفظ ایمنی نیز تا حد زیادی در دستور کار قرار گرفته است. رنگ صورتی رنگ اصلی مورد استفاده در این طراحی است که به خوبی با سایر عناصر ترکیب شده، استفاده از یک درخت داخلی، چراغ هایی به شکل گل، ایجاد قفسه و نیز طراحی پله برای تخت، محیطی شگفت انگیز و پر انرژی را به وجود آورده است. در ادامه تصاویر این طراحی زیبای اتاق بازی کودک را با هم مشاهده می نماییم.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی با توجه به فضای آن و نحوه دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی انتخاب می شود. این در حالی است که در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب علاوه بر توجه به دکوراسیون داخلی اتاق خواب, باید به روحیات افرادی که از آن استفاده بازسازی ساختمان می کنند نیز توجه شود. به عنوان مثال برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک باید به روحیات کودکانه توجه بسیاری شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com