بازسازی ساختمان

در زیر پنجره های اتاق خواب کودک تان می توانید کنسول های دیواری و یا شلف هایی پتینه سرتاسری نصب کنید و روی آن ها را از عروسک ها پر کنید، اصلا این شلف ها می توانند دور تا دور اتاق را پر کنند، چه اشکالی دارد نواری از عروسک های زیبا دور تا دور اتاق خواب کودک تان باشد؟

بچه ها با شخصیت محبوب کودکیشان تا ابد انس می گیرند، درست مثل همه ی ما که با شخصیت های محبوبمان تا به امروز زندگی کرده ایم، ممکن است در میان روزمرگی هایمان گاهی از یادمان برود قهرمان دوران کودکیمان که بود و چه می کرد اما گاهی دوست داریم برای لحظه لحظه های خود آنها را داشته باشیم حتی در طراحی دکوراسیون سالن غذاخوری مان!

وقتی نوبت به طراحی اتاق خواب می رسد، به نظر می رسد متنوع ترین زمینه ها را می توان در اتاق خواب کودکان پیدا کرد. اتاق کودکان در خانه یکی از خاص ترین و متفاوت ترین اتاق های خانه محسوب می شود. جایی است که می توانید رنگ آمیزی های شاد، اسباب بازی های دوست داشتنی، طرح ها و پرده های جالب و هنرهای دیواری چشم گیر را مشاهده کنید.

به گزارش پرشین وی دیوارهای اتاق خواب کودکان تقریبا هیچ وقت سفید و ساده نیست ، بلکه اغلب به رنگ های شاد نقاشی شده و حاوی استیکرهای بانمک است و یا آنکه با نقاشی های دیواری زیبا مزین می شوند.

شما می‌توانید یک کتابخانه برای کودک خود بسازید، اما قبل از هر چیز کتاب‌هایی ساده و دارای تصویرسازی خوب به او هدیه بدهید. هیچ‌گاه به او یک کتاب عمومی و با کاغذهای کلفت ندهید. کتابی برای او بخرید که واقعا زیبا باشد، کتابی که او از داشتنش خوشحال باشد و بخواهد آن را به دیگر دوستانش نشان دهد.

کتابخانه مخصوص کودکان باید بی‌نهایت زیبا باشد. یک کتابخانه با طراحی خوب می‌تواند کودک را به خواندن کتاب تشویق کند و کتاب خواندن تبدیل به عادتی همیشگی برای او شود. چیزی که مهم است ساختن کتابخانه‌ای است که با شخصیت کودک شما هماهنگ است.

یک مبل راحتی برای بزرگسالان وقتی یک وسیله کاربردی است که به هنگام نشستن احساس راحتی کنن ، ولی برای یک کودک این وسیله فقط برای نشستن نیست و او روی آن می پرد یا غلت می زند و یک وسیله تفریحی نیز هست. طراحی وسایل کودکان زمانی کاربردی است که کودکان جزئیات جالبی را در آنها پیدا کنند یا به عنوان مثال با آن صحبت کنند. یک میز تحریر زیبا و ظریف اگر نقش و رنگ براق و درخشان و غیر معمول روی آن نباشد برای کودکان کوچک جالب و جذاب نیست، برعکس نقش و نگار و رنگ های روی اثاثیه اتاق برای کودک بسیار جذاب و جالب است. اثاثیه معمول پتینه اتاق کودک مثل یک قفسه خسته کننده یا یک جعبه در بسته اسباب بازی ها برای کودک جالب نیست واین یعنی کاربردی نیست.آن قفسه‌های چوبی مخصوص اسباب‌بازی که داخل آن‌ها سطل‌های پلاستیکی با رنگ‌های روشن جا داده شده است و شما آن‌ها را معمولا در مهد کودک‌ها یا مراکز پیش‌دبستانی می‌بینید فقط مخصوص این مکان‌های اداری و تجاری نیستند، بلکه شما هم می‌توانید در اتاق خواب کودک خود از آن‌ها استفاده کرده و وسایل بازی آن‌ها را در این قفسه‌ها قرار دهید. برخی از والدین ممکن است خودشان دست به کار شده و چنین قفسه های زیبا با کارکردی شگفت انگیز را بسازند، اما اگر در این کار مهارت ندارید می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه‌های وسایل کودک خریداری کنید.

۸. آویزهای دیواری کاربردی در اتاق خواب
میخ‌های دیواری که معمولا در انبارها یا کارگاه‌ها دیده می‌شود وسایل کاربردی و جذابی هستند که می‌تون آن‌ها را به اتاق خواب کودک اضافه کرد. به جای این‌که آن‌ها را همینطوری ساده به دیوار بزنید، آن‌ها را به رنگی دربیاورید که با طراحی اتاق کودک شما در هماهنگی باشد. این میخ‌ها فضایی را روی دیوار فراهم می‌کنند که می‌توانید وسایل مختلفی را به آن‌ها آویزان کنید و چون همه چیز در معرض دید کودک است دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن چیزی در اتاق او وقت خود را تلف کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه را بهتر است با توجه به سن و سال و نیاز فرزند خود انجام دهید تا فرزند شما در اتاق خوابش احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشد, در ادامه انواع ایده های کاربردی و خلاقانه برای طراحی اتاق خواب های دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com