بازسازی ساختمان

یکی دیگر از اکسسوری های نظم دهنده برای فضای اتاق کودک شما سطل ها هستند، پتینه سطل های آهنی و یا حتی پلاستیکی با رنگ های شاد تهیه کنید و اسباب بازی های بچه ها را در آن جای دهید. حتی می توانید  چند سطل با رنگ های مختلف تهیه کنید و لوازم و سایل کودکانتان را تفکیک کنید.

اگر این امکان وجود دارد که یکی از اتاق های منزل و یا گوشه ای از یکی از اتاقها را به کودک اختصاص داد، باید قبل از تولد کودک، مکان ویژه وی را آماده ساخت و اگر لازم است که اتاق رنگ شود، زمان کافی برای خشک شدن آن را در نظر گرفت. در صورت امکان، آفتاب گیرترین و دلبازترین و بی سر و صداترین اتاق را باید به او اختصاص داد. دیوارهای اتاق باید سفت و محکم باشد و خرده های گچ و خاک و سنگ از آن ریزش نکند و خطر فرورفتن آنها در پاها و دست های وی وجود نداشته باشد. پرده های اتاق باید کاملاً در محل خود سفت و محکم شده و از جنسی باشد که در اثر کشیدن کودک پاره نشده و از محل خود خارج نگردند. باید از گذاشتن اشیای لوکس و تجملی و مازاد بر احتیاج، در اتاق کودک خودداری شود.

طراحی اتاق کودک و انتخاب اثاثیه کودکان باید شخصیت کودک را منعکس کند؛ رنگ های به کار رفته برای دکوراسیون اتاق کودک، طرح تخت و اکسسوری های او، اسباب بازی ها و حتی قفسه کتاب بهتر است سرگرم کننده، راحت، بی خطر و خوشایند کودک باشد؛ برای این منظور والدین می بایست بدانند کودک آنها چه نوع طرح، دکوراسیون و چه نوع اثاثیه و وسایلی احتیاج دارد؛ گروه دکوراسیون معتقد است: “یک کودک طرح مینیاتوری بزرگسال نیست، کودکان در سنین مختلف از شیر خوارگی تا کودکی و بزرگسالی نیازهای متفاوتی دارند که باید در طراحی فضای اتاقشان دیده شود.”

وقتی فضای اتاق خواب کودک شما محدود است، بسیار مهم است که وسایلی را برای این اتاق انتخاب کنید که دارای کارکردهای چندگانه‌ای باشند. در اکثر موارد، تخت‌خواب بزرگ‌ترین وسیله‌ای است که در اتاق خواب کودک قرار می‌گیرد. انتخاب پتینه  تخت‌خواب‌هایی که در فضای زیرین خود دارای کشو و در تخته پشتی خود دارای قفسه هستند باعث می‌شود تا فضاهای نگهدارنده اتاق کودک شما به حداکثر برسد.

۱۰. وسایل دکوری را به نمایش بگذارید
اگر دختر خردسال شما به نشان دادن وسایل دکوری خاص و زیبای خود علاقه دارد، و یا پسربچه شما کلکسیونی از وسایلی خاص در اتاق خواب خود دارد و مایل است که آن‌ها را به نمایش بگذارد، سعی کنید این وسایل خاص را در جا خوبی در اتاق به نمایش بگذارید تا سلیقه و روحیه فرزند شما کاملا مشخص شود و چون فرزند شما به این وسایل علاقه زیادی دارد از دیدن آن‌ها لذت می‌برد و هر گاه بخواهد این وسایل در دسترس او هستند. علاوه بر این، این وسایل به اتاق خواب فرزند شما زیبایی اضافه می‌کنند.

تزیین دکوراسیون اتاق کودکان یکی از جذاب ترین و جالب ترین وظایف در مبحث طراحی داخلی است. تزیین دکوراسیون اتاق کودک این فرصت را ایجاد می کند تا از طرح های خلاقانه و و آنچه واقعا خواسته درونی است، استفاده بشود.

تم فانتزی اتاق کودک را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین اتاق کودک دانست که در آن طراح، والدین و خود کودک دقیقا همان چیزی که در دل دارند را برای دکوراسیون انتخاب می کنند.

ویژگی ای که نمی توان از آن در هیچ مکانی دیگری مانند اتاق خواب بزرگسالان به راحتی انجام داد. برای مثال اگر خانواده تشکیل داده اید یا در دوره جوانی و میانسالی بسر می برید هر چقدر هم که به قهرمانان داستان ها و فیلم های محبوبتان، علاقه داشته باشید بازهم نمی توانید به گذشته بروید و از پوسترهای آنها در اتاق خود استفاده کنید.

بهتر است در کنار فراهم نمودن ابزارهایی برای آزادسازی هیجانات پسرانه به مکان پتینه استراحت آنان نیز توجه ویژه ای نمایید، زیرا محیطی راحت برای ریکاوری انرژی روزانه مورد نیاز هر فرد در خانواده است.

برخی از ایده های به ظاهر گران قینت نه تنها بسیار کاربردی و زیبا هستند بلکه با ارائه کاربرد های متفاوت می توانند تاثیر چشمگیری در هزینه طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک و یا نوجوان شما داشته باشند.

برای هوش و ذکاوت کودک خود احترام قائل شوید، از آن ها بخواهید پتینه که طرح روی دیوار اتاق خود را انتخاب کنند، طرح روی دیوار آن ها می تواند نگرش آن ها به دنیای اطراف را تحت تاثیر قرار دهد در نتیجه در انتخاب آن دقت کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com