بازسازی ساختمان

یک ارابه ی قدیمی می تواند فضای اتاق کودک شما را دگرگون کند و از طرفی هیجان بیشتری به محیط اتاق کودک شما می دهد. نگاهی به انبارتان باندازید و از کودکتان بخواهید وسیله ای که بیشتر با آن ارتباط برقرار می کند را برای این منظور انتخاب کند، با این کار خلاقیت کودک شما دو چندان می شود، شاید او یک دیگ یا قابلمه را انتخاب کند! چه ایرادی دارد آن را بیرون بیاورید و با هم رنگ کنید و بگذارید کنج اتاقش بدرخشد! با این کار تا ابد خاطره ی خوشی از کودکی های خود به یادگار خواهد داشت.

قطعا انتخاب مدل کمد کودک مانند هر وسیله ی دیگری که برای کـودک خود تهیه می کنید پتینه باید مورد بررسی و تفکر قرار گیرد. اینکه کودک شما نظم و انضباط را همواره در طول زندگی حفظ نماید تا حدود زیادی به میزان علاقه ایجاد شده در درون کودک شما برای ایجاد و حفظ نظم بازمی گردد. شاید سوال کنید مدل کمد کودک تا چه حدی می تواند در ایجاد و علاقه نظم در کودک شما تاثیر گذار باشد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. فرض نمایید کودک شما برای برقراری نظم مجبور به جمع آوری تمام وسائل بازی خود شود و آن ها را درون یک سبد ریخته و داخل کمد خود قرار دهد. این کار شاید برای کوتاه مدت و با تشویق عملی باشد اما هرگز در دراز مدت تاثیر گذار نخواهد بود و کودک شما با میل به حفظ وسایل بازی و جان بخشی به آن ها دوست نخواهد داشت تا وسایل و لوازم بازی خود را از دسترس خارج نماید. برای رفع این مشکل کافیست مکانی مناسب بر روی کمد کودک طراحی شود تا وسایل بازی کـودک به صورت منظم و قابل مشاهده و در دسترس کودک باشد تا با این کار به حفظ نظم و چینش وسایل خود علاقه مند شود. در ادامه چند مدل کمد کودک زیبا با طراحی مناسب برای دکوراسیون اتاق کودک را با هم مشاهده می نماییم.

کفپوش اتاق کـودک باید از نوع قابل شستشو و از رنگ های شاد و نقش های زیبا که به فراوانی در بازار موجود است انتخاب شود. اگر کف از نوع پارکت است باید اقدامات لازم جهت پیشگیری از خراب شدن آن انجام گیرد. بهتر است در اتاق کودک فرش پهن نشود؛ زیرا علاوه بر اینکه گرد و خاک را در خود نگه می دارد، زمانی که کودک شروع به راه رفتن کرد، پایش به آن گیر کرده و مرتباً زمین می خورد.
● برای دیوارهای اتاق کودک، از چه نوع پوشش هایی می توان استفاده کرد؟

▪ روی دیوارها را می توان با کاغذ دیواری قابل شستشو پوشاند. همچنین می توان به جای کاغذ دیواری، دیوارها را با انواع رنگ های روغنی قابل شستشو رنگ آمیزی نمود و اگر به علت هزینه رنگ آمیزی روغنی، انجام این کار در سطح تمام دیوارها مقدور نیست، حداقل تا ارتفاع یک متر را می توان رنگ زد.

۴.جعبه‌های چوبی برای تزئین اتاق کودک
در زمان حاضر جعبه‌های چوبی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار وجود دارند. خواه این جعبه‌ها را از جمعه‌بازارها یا دسته‌دوم فروشی‌ها بخرید یا یک جعبه نو بخرید، این وسایل دکوری کاربردهای زیادی در اتاق خواب فرزند شما خواهند داشت و فضاهای نگهدارنده متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اضافه کردن چرخ به سطح زیرین این جعبه‌ها باعث می‌شود تا فرزند شما به راحتی بتواند آن‌ها را در اتاق جابه‌جا کند. این امر مزیت بسیار خوبی در دوران خردسالی فرزند شما است.

اگر به دنبال یک دکوراسیون اتاق کودک به سبک سرزمین پریان برای دختر کوچولوی خود هستید پس بهتر است این مطلب را دنبال کنید چرا که می توانید از مجموعه مدل دکوراسیون های اتاق کودک زیر ایده های بسیار خوبی بگیرید.

به گزارش پرشین وی از ستاره های شناور گرفته تا چلچراغ و مبلمان زیبا، تمام این اتاق ها سرشار از رویاهای شیرین است و کوچولوها می توانند در محیطی سرشار از حس عشق و خوشبختی احاطه شوند.

در این مطلب با ۵ نمونه از زیباترین دکوراسیون های اتاق کودکان آشنا می شویم که در آنها خلاقیت و رنگارنگ بودن حرف اول را می زند. این اتاق ها تماما با استفاده از عناصری بدیع و سرگرم کننده تزیین شده اند. به همین خاطر است که هر پدر و مادری آزرو دارد فرزندش در چنین اتاق خوابی رشد کند تا به رشد ذهنی و ایجاد تفکر خلاقانه در کودک خود کمک کرده باشند.

برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که استفاده از رنگ های سفید و صورتی، فضای بسیار شیرین و دوست داشتنی را در اتاق ایجاد کرده است. بروی دیوارهای این اتاق از پوسترها شخصیت های انیمیشن معروف Toy Story استفاده شده که هر پتینه کدام در فریمی متفاوت قرار گرفته اند. این اتاق زیبا توسط معمار مسلمان مصری طراحی شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com