بازسازی ساختمان

تا به حال به بازی شازده کوچولوهایتان نگاه کرده اید؟ وقتی که گوشه ای نشسته اند و عروسک های قد و نیم قدشان را ردیف کرده اند و برایشان قصه ای که شب پیش خوانده اید با آب و تاب کودکانه ی خودشان تعریف می کنند و در دنیایی خیالی قدم می زنند. برای قصه گویی هایشان فضایی خاص مشخص کنید دو صندلی و یک میز و دیوار نقاشی شده از شازده کوچولو و روباه محبوبش می تواند بیش از بیش قدرت تخیل آن ها تقویت کند.

 

اما باید بدانیم که رنگها تاثیرات متفاوتی روی بدن و ذهن انسان می‌گذارد برای همین انتخاب رنگ اتاق خواب کودک اهمیت زیادی پیدا می‌کند. هیچ پدر مادری نمی خواهد کودکش دچار اختلالات رفتاری شود پس باید به همه نکات ریز برای انتخاب رنگ اتاقش دقت کنند.در این مطلب تاثیر رنگ‌های مختلف را روی شخصیت کودک به طور خلاصه می گویم و امیدوارم اگر قرار باشد رنگ اتاق کودکتان را انتخاب کنید فقط به سلیقه خودتان فکر نکنید.

اگر برای گرم کردن اتاق از بخاری استفاده می شود، می توان مطمئن بود که دی اکسید کربن در اتاق جمع نمی شود و از این بابت خطری کودک را تهدید نمی کند. فقط برای جلوگیری از سوختگی کودک که ممکن است به خاطر کنجکاوی به بخاری نزدیک شود، باید با نصب نرده های حفاظتی و در فاصله مناسب، از نزدیک شدن او به بخاری جلوگیری نمود. در صورتی که از شوفاژ یا بخاری استفاده می گردد، باید حتماً پتینه با دستگاه بخور برقی، هوای اتاق را مرطوب کرد.

● تختخواب کودک باید دارای چه شرایطی باشد؟

▪ تختخواب باید به شکلی باشد که کودک هنگام غلتیدن از تخت به پایین نیفتد. تختخواب باید دارای کف محکمی باشد و اشیای تیز و برنده که باعث زخمی شدن نوزاد می گردند، در آن به کار نرفته باشند. طبیعی است اگر رعایت نکات ایمنی در ساخت تختخواب معمول شود و از استحکام و زیبایی نیز برخوردار باشد، بهتر است؛ اما اصل را باید بر مبنای نیاز کودک قرار داد.

اتاق کودک فضای خاصی است که برای طراحی کاربردی نیازمند صرف وقت و دقت بیشتر است. زیرا اتاق کودک اولین فضای داخلی شخصی اوست. خاطرات و وابستگی ها، برای همیشه با کودک می ماند. بنابراین والدین باید بهترین موقعیت زندگی ممکن با بیشترین راحتی و جذابترین طراحی، همراه با وسایل کاربردی و محرک رشد جسمی و ذهنی کودک را بر اساس بودجه خانواده و علایق کودک فراهم آورند. هدف از طراحی اتاق کودک یا نوجوان به وجود آوردن یک اتاق راحت و زیبا بر اساس علایق والدین نیست. دکوراسیون داخلی کاربردی بر اساس طبیعت کودک برای اکتشاف و فعالیت ها و ترجیحات اوست، تا یک فضای مناسب برای وسایل و بازی و رشد او فراهم کند.

روکش تخت خواب و پرده در اتاق کودک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بیشتر بچه ها دوست دارند که پرده اتاق خواب شان با رو کش تخت آن ها به سلیقه شخصی آنها باشد. اکثرشان طرح هایی از قهرمانان داستان ها را دوست دارند. انتخاب این مورد را به کودک دلبندتان بسپارید. اگر کودک شما هم قهرمانان کارتون ها را دوست دارد مطلب طراحی اتاق کودک با تم کارتونی را به شمل پیشنهاد می کنیم.

شاید در نگاه اول تختخواب یکی از مهمترین مبلمان فضای اتاق خواب باشد اما باید بگوییم که عنصر کلیدی دیگری که بعد از تخت در دکوراسیون اتاق خواب باید حضور داشته باشد پاتختی است. اگر فضای دکوراسیون اتاق خواب شما کوچک است به سادگی می توانید با کمک شلفی همانند تصویر فضایی را به عنوان پاتختی برای قرار دادن ساعت، تلفن و با حتی جزییات دکوری کنار تخت خود داشته باشید.

جادوی هنر را ببینید! دیوارهایی که با هنرهای ایجاد شده از نقاشی، کاردستی کودک خودتان یا تصاویری از روزهای اول زندگی فرزند تزیین شده باشد، زیبایی فضا را چند برابر می کنند. برای این منظور می توانید از تابلوهای رنگی زیبا برای قاب کردن هنر و نقاشی کودک خود استفاده کنید تا انرژی بیشتری به فضا ببخشید.

نیازی نیست که یک هنرمند تمام عیار باشید، کافی است کمی به دنبال ایده های خلاقانه برای وسایل تزیینی اتاق کودک خود باشید. چسباندن و آویزان کردن کاغذ رنگی، تکه های پارچه یا هر وسیله خرده ریز دیگر می تواند جرقه ای در ذهن تان ایجاد پتینه کند. وقتی فرزند شما بدانید که هنر شنا همیشه در کنارش است، احساس امنیت بیشتری را احساس می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com