بازسازی ساختمان

رنگ ها و نقش ها در پتینه

بازسازی ساختمان داتیک

فضای بازی کودکانتان را جدی بگیرید این فضا باید پر از رنگ و نقش باشد، این رنگ ها و نقش ها به خوبی بر خلاقیت او تاثیر می گذارد، از شازده کوچولوی خود بپرسید چه ترکیب رنگی را دوست دارد، دوست دارد نقش شخصیت محبوبش کجای دیوار اتاقش باشد با این کار به خوبی می توانید فضایی رویایی و ایده آل برایش بسازید.

دکور صورتی کامل مثل این عکس ممکن است در نگاه اول زیبا به نظر برسد اما به شدت خسته کننده می‌شود. بهترین راه ترکیب رنگ صورتی با رنگ های دیگر است.

صورتی همیشه در همه جای زمین یک رنگ دخترانه به حساب می‌آمد. دلیلش هم پتینه این است که صورتی یک رنگ آرام‌بخش است و احساسات انسان را برمی‌انگیزد. با همه اینکه یک رنگ کاملا آرامش بخش است میزان زیاد آن باعث افزایش عصبانیت و هیجان کاذب می‌شود. این رنگ را با رنگ‌ سفید برای اتاق دختر کوچولو ترکیب کنید.

برای تختخواب کودکان تشک فنری توصیه نمی شود.معمولاً از تشک هایی که مستقیماً در روی چوب بست تخت قرار می گیرد، استفاده می کنند. این نوع تشکها را می توان از بازار خریداری نمود و اگر مادر بخواهد خودش آن را تهیه کند، بهتر است از روتشکی پنبه ای یا از پارچه های قابل شستشو استفاده نماید و آن را به اندازه ابعاد تخت و ضخامت کافی بدوزد و داخل آن را از الیاف گیاهی پر کند.

● لحاف مناسب برای پوشاندن نوزاد باید دارای چه شرایطی باشد؟

▪ بهتر است به جای لحاف از پتوهای پشمی یا پنبه ای سبک ملحفه شده به نسبت موقعیت جغرافیایی محل زندگی کودک استفاده شود. نوزاد در اوایل تولد، باید در رختخوابی گرم و راحت بخوابد و کاملاً پوشیده باشد. لازم نیست برای گرم کردن او از چندین روانداز مختلف که روی بدن کوچکش سنگینی کرده و مزاحم او باشند، استفاده کرد.هرگز نباید از لحاف پر قو استفاده کرد؛ زیرا هم خیلی گرم است و هم امکان دارد وقتی کودک خیلی بزرگتر شد، آن را روی صورت خود بکشد و دچار اختلالات تنفسی شود.

طراحی اتاق کودک پیش از دبستان متفاوت از اتاق نوجوان است. یک دلیل مهم برای توجه به دکور اتاق کودک و راحتی وسایل آن این واقعیت است که محل زندگی، راحتی و نظم و ترتیب اثاثیه کودک، طبیعت و عادات او را تحت تاثیر قرار می دهد؛ برای مثال برای کودکی که بسیار فعال است به کار بردن رنگ قرمز به عنوان رنگ غالب در اتاقش، باعث افزایش بیش از حد فعالیت وی و اختلال در فعالیت های طبیعی او از جمله خواب خواهد شد، همچنین در مورد چنین کودکی ایجاد فضای ایمن برای فعالیت ها و تخلیه انرژی او، آینده بهتر و آرامتری را برای او و درگیری کمتری برای والدین فراهم خواهد کرد.

صندلی‌ها و نیمکت‌هایی در بازار وجود دارند که در فضای زیرین خود دارای فضاهای نگهدارنده هستند. این نشیمن‌ها هم می‌توانند فضای خوبی برای نشستن کودکان باشند و هم فضای خوبی برای قرار دادن وسایل مختلف آن‌ها فراهم می‌کنند همچنین می توانید از یک اهالی فن بخواهید تا این نیمکت ها را متناسب با اتاق کودکان در زیر پنجره یا هر جای مناسب دیگری بسازند. مبل های راحتی عکس بالا نیز از مبل هایی است که بسیار راحت و مناسب اتاق کودک است.

همه پدر و مادرها از احساس منتقل کردن کودکانشان از گهواره به تخت خواب پتینه آگاهند، نشانه هایی وجود دارد که کودکان نوپا آمادگی آن را دارند که از ننو یا گهواره به تخت بروند. برای مثال اگر کودکی سعی در بالا رفتن از گهواره دارد، بنابراین بهتر است آن را به عنوان یکی از نشانه های هشدار دهنده در نظر بگیرید!

گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد ولی تخت های در سطح زمین کاربردی ترین و مطمئن ترین تخت ها برای کودکان نوپا است. این مدل تخت ها در واقع مانند یک تشک هستند که در سطح بسیار نزدیکی به زمین قرار دارند و بسیاری از والدین با خیال راحت تر می توانند بچه ها را روی آنها بخوابانند و نگران افتادن بچه ها از روی تخت نیستند.

لازم نیست برای زیبا کردن اتاق کودک خود هزینه های گزاف بپردازید و با جمع کردن تعداد وسایل اضافی و بی مصرف اتاق کودکتان را به انباری از اشیای لوکس و فانتزی تبدیل کنید. سعی کنید تنها وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید و با صرف کمی خلاقیت پتینه و سلیقه هم خود و هم کودکتان از مکانی رویایی و همراه با آرامش لذت ببرید. در این مطلب برای شما ایده هایی مطرح میکنیم که امیدواریم سودمند باشند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com