بازسازی ساختمان

سبز رنگ آرام و دلپذیر است که کم پیش می‌آید در مورد ان اشتباه کنید. رنگ سبز با طبیعت و سلامتی گره خورده و احساس خوب و آرام بخشی به بدن می دهد. سبز تمرکز را بالا می‌برد و برخی مطالعات نشان داده است که رنگ سبز تمایل به یادگیری و خواندن را بیشتر می‌کند. این رنگ برای اتاق کودک گزینه بسیار مناسبی است اگر بخواهید یک کودک زرنگ و درس خوان و عاشق طبیعت داشته باشید.

 

▪ اگر کودک از آن دسته اطفالی است که هنگام خواب بیش از حد حرکت می کنند، می توان با سنجاق یا گیره، ملحفه را به اطراف تشک وی محکم بست. این وسیله از باز شدن دائم روی او و کنار رفتن پتو جلوگیری خواهد کرد. سعی شود از پشه بند مخصوص در فصل تابستان استفاده گردد. باید از قرار دادن تختخواب کودک در کنار پنجره که احتمال سقوط او را میسر می سازد، خودداری نمود.

یک مبل راحتی برای بزرگسالان وقتی یک وسیله کاربردی است که به هنگام نشستن احساس راحتی کنن ، ولی برای یک کودک این وسیله فقط برای نشستن نیست و او روی آن می پرد یا غلت می زند و یک وسیله تفریحی نیز هست. طراحی وسایل کودکان زمانی کاربردی است که کودکان جزئیات جالبی را در آنها پیدا کنند یا به عنوان مثال با آن صحبت کنند. یک میز تحریر زیبا و ظریف اگر نقش و رنگ براق و درخشان و غیر معمول روی آن نباشد برای کودکان کوچک جالب و جذاب نیست، برعکس نقش و نگار و رنگ های روی اثاثیه اتاق برای کودک بسیار جذاب و جالب است. اثاثیه معمول اتاق پتینه کودک مثل یک قفسه خسته کننده یا یک جعبه در بسته اسباب بازی ها برای کودک جالب نیست واین یعنی کاربردی نیست.

۷.جعبه‌های کلاه های زیبا در اتاق خواب کودک
جعبه‌های گرد کلاه بسیار جذاب و سودمند هستند و در دوره‌ای که فرزند شما کم سن و سال است می‌توان در آن‌ها وسایل کوچک را قرار دارد، و وقتی سن او بیش‌تر شد این جعبه‌ها فضای خوبی برای نگهداری از یادگاری‌ها و قاب عکس‌ها می‌شوند. این جعبه‌ها را در جمعه‌بازارها یا دسته‌دوم فروشی‌ها می‌توانید پیدا کنید، البته اکثر آن‌ها قهوه‌ای روشن هستند و شما پس از خرید آن‌ها باید به خوبی آن‌ها را تمیز کرده و آن‌ها را به رنگی درآورید که با طراحی کلی اتاق کودک شما در هماهنگی باشد.

1نوزادان تنها می تواند سیاه و سفید، سفید و خاکستری را ببینید. همزمان با تکامل دید در آنها، اولین رنگی که توانایی تشخیص آن را دارند، قرمز است، با این حال، خیلی بهتر است که از استفاده از رنگ قرمز در اتاق کودک اجتناب شود چون وقتی تنها این رنگ را تشخیص بدهند این عامل میتواند در کودک سردرگمی ایجاد کند .تشخیص رنگهایی با تن نرمتر مثل گروه های رنگی آبی ها ، سبزها و صورتی ها به طور تقریباً یکنواخت در چشم کودک ایجاد میشود. پس استفاده از این رنگها بیشتر توصیه میشود.

حفظ امنیت کودک نکته بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شوید. او مدت زمان بسیار زیادی را در اتاقش تنها خواهد بود بنا براین از به کار بردن وسایل نوک تیز و آتش زا در اتاق کودک دلبندتان بپرهیزید، حتی اگر زیبا و تزئینی باشد.

همیشه الزامی نیست که پاتختی های شما کنار تخت شما قرار داشته باشند، گاهی در طراحی و دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک نیاز است قوانین را بشکنید. با استفاده از یک شلف ساده در فضای بالای تخت به سادگی می توانید فضایی را رای قرار دادن لوازم مورد نیاز خود در نزدیکی تخت خواب تعبیه کنید، استفاده از چراغ خواب های دیواری به استفاده ی بیشتر از فضای شلف شما کمک بسیاری خواهد کرد.

یکی از راهکارهایی که به کمک آن می توان تفاوت و خاص بودن را به دکوراسیون اتاق کودک اضافه کرد، استفاده از نقش، طرح و الگوهای متفاوت درون فضا است. کوسن های رنگی با نقش های زیبا، فرش های گل گلی و مانند آنها می تواند طراحی اتاق کودک را به سمتی پیش ببرد که فرزند شما درون آن احساس شادابی و سرزندگی کند و بداند که فضای دنج او هیچ جای دیگری پیدا نمی شود.

به جای اینکه از یک رنگ برای دیوارپوش استفاده کنید،کمی خلاقیت به خرج دهید و رنگ های متعددی را به دیوار اتاق کودک بزنید. خطوط عمودی و افقی در روی دیوار شاید به نظر ساده برسد، ولی می تواند تحول خوبی را در اتاق کودک بوجود بیاورد. پتینه مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب پیشنهاد می کند حتی می توانید با استفاده از رنگ اثری هنری روی دیوار بوجود بیاورید و آن را قاب کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com