بازسازی ساختمان

بازسازی و رنگ اتاق کودکان

اختصاص یک گوشه به محل کار لازم است در اتاق کودکان قسمتی به میز تحریر اختصاص رنگ نما داده شود. این قسمت باید فضایی جدا از فضای خواب باشد. پس ترجیحا یک گوشه از اتاق را به تخت و سمت مقابل را به میز تحریر اختصاص دهید. هر یک از این قسمت‌ها باید نوری مخصوص به خود داشته باشند. 5. اختصاص یک گوشه به محل بازی در کنار تخت‌خواب و میزتحریز لازم است یک سمت اتاق را نیز به محل بازی کودک اختصاص داد. در این گوشه می‌توانید سبد اسباب‌بازی‌ کودک را قرار دهید تا او حین بازی در همان سمت بنشیند و تمام اتاق را با اسباب‌بازی‌ها شلوغ نکند. 6. تلویزیون و رایانه ممنوع تاکید می‌کنیم باید یک سمت اتاق کودک را به محل اسباب‌بازی اختصاص داد اما هرگز در اتاق کودک، تلویزیون، رایانه یا پلی‌استیشن قرار ندهید. از لحاظ فنگ‌شویی نیز وجود سیم‌های برق، رایانه، ویدیو، تلویزیون و تلفن در اتاق کودکان صحیح نیست. 7. شب خواب الزامی است همیشه باید سعی کنید با فرارسیدن شب نوری در اتاق کودک روشن بگذارید تا او به راحتی و بدون ترس بتواند از اتاق خارج شده یا به آن وارد شود. تاریکی گاهی سبب ترس و گریه کودکان می‌شود.

آرامش، یک حس درونی است اما وقتی از آرامش در دنیای بیرونی حرف به میان می‌آید، دکوراتورها می‌گویند آرامش آدم‌ها از اتاق خوابشان شروع می‌شود. می‌پرسید چرا؟ روشن است، چون اتاق خواب هر شخص یعنی فضای خصوصی‌ زندگی‌اش، که اگر متناسب با نیازهای روحی و جسمی‌ او آراسته شده باشد، فعالیت‌های روزمره را برایش آسان می‌کند و باعث می‌شود آدم با آرامش بیشتری در فعالیت‌های روزانه‌اش حضور رنگ نما پیدا ‌کند. اما قبل از اقدام به دکوراسیون اتاق خواب، لااقل باید به این 3 سؤال پاسخ داد:

آیا جرات گفتنش را داریم؟ ایرادی ندارد که مبلمان نفیس خود را نقاشی کنیم. شما قعطاً احساس فوق العاده خوبی خواهید داشت زمانی که اسباب اثاثیه آنتیک منزل شما شبیه وسایل امروزی شود. این دراور کلاسیک با استفاده از رنگ منیزیمی به حالت کنونی در آمده است؛ دراور دیگر هم با یک لایه رنگ سبز ملایم پوشیده شده – البته نه همان رنگی که در گذشته ها استفاده می شد بلکه رنگی که با سایر اجزا هماهنگی داشته باشد. برای اینکه رنگ ماندگاری داشته باشد، پیشنهاد ما این است که از نقاشی با لعاب نیمه شفاف استفاده شود. زیبایی واقعی؟ یک رنگ آشفته رنگ نما نمی تواند سبک قدیمی آنرا مخفی نگه دارد، یعنی اینکه افسون مربوط به آنتیک بودن وسایل کاملاً در نظر گرفته نمی شود.

برای آراستن اتاق کودک به رنگ توجه ویژه نشان دهید و حتماً نظر او را نیز جویا شوید. چنانچه در و دیوار یا کمد و تخت‌خواب فرزندتان را با رنگ‌های مورد علاقه ی وی رنگ‌آمیزی نمایید، ضمن این‌که برایش فضایی شاد و مفرح خلق خواهید کرد، به کودک نیز ثابت می‌کنید که برای اظهار نظرش ارزش قائلید و هر آنچه او دوست بدارد، شما نیز تأیید می‌کنید.

درتصویر این مقاله ، خلاقیت‌ها و طرح‌های ابتکاری چند پدر و مادر را مشاهده می‌کنید که چگونه با دستان توانای خود محیطی دلچسب برای کودکان دلبند خویش فراهم آورده‌اند. باشد تا شما نیز در حد توانایی و بودجه‌ای که در اختیار دارید، به فرزندتان شادی و روح حیات را هدیه دهید.

تشویق کودکان به جمع‌آوری و نمایش عکس‌های خانوادگی باعث تقویت محبت او رنگ نما به خانواده خواهد شد.تقویت این حس باعث می‌شود تا در دوران بلوغ و نوجوانی به والدین، اقوام و دوستانشان اهمیت بیشتری داده و مهربان‌تر باشند.

اختصاص دادن بخشی از اتاق به سرگرمی‌ها و فعالیت‌های روزانه کودک، باعث شکوفایی استعدادش می‌شود. به‌طور مثال می‌توانید روی یکی از دیوارها، تابلویی از جنس چوب‌پنبه نصب کنید تا فرزندتان بتواند نقاشی‌ها و پوسترهای مورد علاقه‌‌اش را با پونز بر روی آن نصب کند. این امر موجب می‌شود تا او بتواند هر روز بر روی دیوار اتاقش، مجموعه‌ای از چیزهای مورد ‌علاقه‌ا‌ش را ببیند. به دلیل آنکه بچه‌ها به طور ذاتی به گردآوری اشیا و جمع کردن عکس‌های مورد نظرشان علاقه‌مند هستند، می‌توانید با نصب این تابلو، جایی برای این کار برایشان ایجاد نمایید. همچنین با استفاده از این روش از ریخت و پاش‌های اضافی هم جلوگیری خواهید کرد.

برای تزئین اتاق کودک دلبندتان نیازی نیست هزینه زیادی را بپردازید ، همین که سعی کنید به وسایل موجود در اتاق آن ها جان ببخشید و آن ها را با رویاهای کودک تان هماهنگ کنید ، کافی است. به طور مثال می توانید از جوراب های کودک تان برای رنگ نما پایه های میز و صندلی اتاقشان استفاده کنید و مطمئن باشید کودکتان ساعت ها با دیدن این صحنه لبخند به لب خواهد داشت و از آن لذت خواهد برد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com