بازسازی ساختمان

رنگ آبی و سبز در رنگ نما

آبی و سبز ترجیحا بیش از سایر رنگ‌ها توصیه می‌شوند چون آرامش‌بخش بوده و به خواب رنگ نما بهتر کودک کمک می‌کند. در عین حال می‌توان از اشیای زردرنگ مانند آباژور در اتاق او استفاده کرد. رنگ زرد، فعالیت و فکر کردن را برای کودک ساده‌تر می‌کند و خلاقیت را در او افزایش می‌دهد. 3. انتخاب تخت مناسب کودکان مرتبا در حال رشد بوده و تخت آنها ممکن است کوچک و تنگ باشد. حین خرید تخت جدید به این مساله دقت کنید و آن را برحسب سن کودک به گونه‌ای انتخاب کنید تا حداقل برای 5 سال آینده قابل استفاده باشد. نکته‌ای که بسیار مهم است اینکه باید تخت کودکان را به نحوی قرار داد که سر به سمت شمال یا شرق باشد. در ضمن هرگز نباید تخت کودکان را زیر پنجره گذاشت. اگر چند کودک در یک اتاق می‌خوابند، نیز موضوع تفاوت نمی‌کند. بهتر است تخت‌های آنها به همین ترتیب چیده شود و در حد امکان هر گوشه به تخت یک کودک اختصاص داده شود. در ضمن رویه تشک کودک را باید از پارچه‌های طبیعی به رنگ روشن ملایم انتخاب کرد.

تعویض قسمت رویی این دراور باعث می شود که شما یک وسیله خانه به درد بخور داشته باشید. به خودتان سخت نگیرید که برای نوزاد اثاثیه خاصی تهیه کنید، وقتی که شما به سادگی می توانید وسایل موجود را با شرایط اتاق کودک تطبیق دهید. یک آینه باریک زیر قفسه بالایی، زمانی که سطح رویی را عوض می کنید، مشرف بر نوزاد می شود. در این حالت یک ردیف محافظ برای افزایش سطح ایمنی باید اضافه شود. تغییر سطح رویی و انتخاب جنسی که برای مبلمان پاسیو یا گلخانه استفاده می شود، باعث می شود که هم در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد و هم ماندگار باشد- رنگ نما همچنین مانع از آن می شود که بعضی خراب کاری های مختصر منجر به استفاده از ماشین لباس شویی شود.

تزئین اتاق کودک باید مهیج و فانتزی باشد. اولین چیزی که باید در دکوراسیون بندی اتاق کودکتان به آن توجه داشته باشید، این است که این تزئینات باید مطابق با سن و روحیه کودکانتان انجام گیرد. نباید اتاق فرزند 3 ساله تان را مثل اتاق دختر 13 ساله تان تزئین کنید. البته منظور این نیست که باید هر سال با بالا رفتن سن فرزندتان تزئین اتاق او را به هم بزنید. منظور این بود که باید اتاق کودکان را با توجه به گروه سنی آنها دکوربندی کنید.

تشویق کودکان به جمع‌آوری و نمایش عکس‌های خانوادگی باعث تقویت محبت او به خانواده خواهد شد. بچه‌ها می‌توانند نمایشگاه عکسی را مطابق با سلیقه‌شان و در اتاق خود‌شان ترتیب دهند. تقویت این حس باعث می‌شود تا در دوران بلوغ و نوجوانی به والدین، اقوام و دوستانشان اهمیت بیشتری داده و مهربان‌تر باشند.

برای اینکه اتاق کودکان در آینده هم مورد استفاده قرار گیرد، بهتر است مبلمانی ساده و  رنگ نما کاربردی برایش تهیه کنید. توجه کنید که اگر در مبلمان، چوب به‌ کار رفته است، حتما لایه تثبیت‌کننده سیلر نیز به آن زده شده باشد.

قفسه‌ای بدون در و با اندازه‌ای قابل تنظیم در اختیار کودک بگذارید تا چیزهایی مانند اسباب‌بازی، ماکت ماشین و هواپیما، کتاب و دفتر، وسایل ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم نقاشی و چیزهایی از این قبیل را در آن نگهداری کند. البته توجه داشته باشید که این قفسه‌ها باید روی دیوار ثابت شده ‌باشند تا اگر کودک از آن بالا رفت، قفسه‌ها بر روی او نیفتند. همچنین از نصب قفسه‌هایی که در‌های شیشه‌ای دارند نیز بپرهیزید.

از تاثیر کف پوش ها بر روحیه کودک تان غافل نشوید. وجود کفپوش های رنگی باعث می شود اتاق برای کودک جذاب تر باشد و بخواهد که زمان بیشتری را در اتاق خود سپری کند. می توانید کف پوش ها را خودتان با سلیقه خود رنگ امیزی کنید. بهتر است رنگ نما برای این کار نظر کودک تان را هم بپرسید و از او بخواهید در این کار با شما همکاری کند. مطمئن باشید با این کار او بیش از پیش از اتاق خود لذت خواهد برد.

فرهنگ عمومی افراد بر نوع و چگونگی دکوراسیون اتاق کودک تاثیرگذار است. در اصل دکوراسیون اتاق کودک نباید تنها بر اساس آنچه برای کودکان جالب و خوشایند است شکل بگیرد؛ بلکه موارد دیگری نیز باید هنگام طراحی این فضا در نظر گرفته شود. برای مثال، مواردی از قبیل نیازهای سال های بعد کودک که با سرعت در حال رشد است یا اینکه آیا اتاق متعلق به دو کودک است یا یک کودک از موارد تاثیرگذار در نحوه دکوراسیون این فضا هستند. در دکوراسیون یک اتاق کودک، علاوه بر توجه و رسیدگی به نیازهای اولیه کودک از قبیل خوردن و خوابیدن، باید به نیازهای مهم رنگ نما درونی او نیز توجه شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com