بازسازی ساختمان

رنگ نما برای یک محیط شاد

طراحی جالب اتاق کودک و انتخاب محیط شاد برای او یک محیط شاد و محرک و راحت رنگ نما را ایجاد می کند. یک کودک بخصوص خردسال در دنیای باشکوه تر و درخشان تری زندگی می کند، رنگ ها و طرح های مورد نظر و ترسیمی بزرگسالان، برای کودکان بیش از حد یکنواخت است؛ یک کودک می تواند با اثاثیه و دکوراسیون مورد نظر و مربوط به بزرگسالان نیز زندگی کند ولی برای کودکان کوچک درک این مسئله مشکل است که آنها بدون اکسسوری و اثاثیه کودکانه و دوست داشتنی در اتاقشان ، در دنیای خودشان زندگی کنند.

پیش از دبستان متفاوت از اتاق نوجوان است. یک دلیل مهم برای توجه به دکور اتاق کودک و راحتی وسایل آن این واقعیت است که محل زندگی، راحتی و نظم و ترتیب اثاثیه کودک، طبیعت و عادات او را تحت تاثیر قرار می دهد؛ برای مثال برای کودکی که بسیار فعال است به کار بردن رنگ قرمز به عنوان رنگ غالب در اتاقش، باعث افزایش بیش از حد فعالیت وی و اختلال در فعالیت های طبیعی او از جمله خواب رنگ نما خواهد شد، همچنین در مورد چنین کودکی ایجاد فضای ایمن برای فعالیت ها و تخلیه انرژی او، آینده بهتر و آرامتری را برای او و درگیری کمتری برای والدین فراهم خواهد کرد.

تخت نوزاد نباید در معرض مستقیم وسایل گرمایشی و سرمایشی قرار داشته باشد. رسیدن یکباره دمای سرد یا گرم به کودک خواب او را مختل می‌کند. هم‌چنین بهتر است تخت دور از پنجره اتاق قرار گیرد تا سر و صدای بیرون کمتر به کودک برسد. هم‌چنین از نظر قواعد فنگ‌شویی تخت نوزاد را باید جایی قرار دهید که در اتاق توسط کودک دیده شود اما نه اینکه تخت را دقیقا روبروی در قرار دهید. دیده شدن در اتاق به کودک احساس آرامش و امنیت می‌دهد.

اگر دکوراسیون اتاق کودک خود را از نوع تمدار (موضوعی) در نظر گرفته اید، اعمال تغییرات بعدی در دکوراسیون آن اتاق دشوار خواهد بود؛ اما اگر هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودک، این موضوع را که در آینده باید آن را تغییر دهید مد نظر اشته رنگ نما باشید و بیشتر از رنگ های خنثی برای زمینه استفاده کنید، تغییرات بعدی برای شما آسان تر خواهد بود.

یک میز بازی می تواند سال ها بعد به یک میز تحریر برای کودک تبدیل شود. از این رو همواره با نگاهی به آینده و هوشمندانه به خرید وسایل اتاق کودک بپردازید تا هم از لحاظ اقتصادی و هم لحاظ زمانی بتوانید صرفه جویی کنید. تعویض رنگ دیوارها و تغییر در طراحی نورپردازی خانه، از جمله استفاده از دیمر، در به روز کردن دکوراسیون اتاق کودک بسیار موثر است.

اگر دوست دارید در دکوراسیون اتاق کودک خود تغییراتی بدهید و در ضمن نگران هزینه های زیاد آن هستید بهتر است به دنبال راه هایی باشید تا با کمترین هزینه، بیشترین تغییر و زیبایی را به اتاق کودک خود هدیه کنید.

کوسن های رنگارنگ به کمک شما می آید
استفاده از کوسن های رنگارنگ زیبایی خاصی به اتاق کودک شما می دهد. دقت داشته باشید بهتر است از کوسن هایی با رنگ های شاد و تند برای اتاق کودک استفاده کنید. این نوع کوسن ها، هم در بازار موجود است و هم خود شما می توانید رنگ نما با صرف اندکی وقت، چندتایی از آنها را بدوزید.

از اسباب بازی ها کمک بگیرید
برای تزئین اتاق کودک خود از اسباب بازی ها هم استفاده کنید. برای اتاق دختر خانم ها عروسک ها بهترین گزینه هستند؛ حتی می توانید عروسک های پنبه ای و نرم را با نخ نامرئی از سقف آویزان کنید. با این کار بدون خرج کردن مقدار زیادی پول، دکوراسیون اتاق را به شکلی زیبا و دلنشین عوض کرده اید. برای اتاق پسرها هم می توانید از توپ های رنگارنگ یا چیزی مانند آن استفاده کنید.

این ایده ها به قدری کاربردی و ساده هستند که اگر والدین قدری حوصله و سلیقه به خرج دهند و برای دکور اتاق فرزند خود به آن فکر کنند، به راحتی خودشان می توانند از پس آن بر بیایند؛ حتی اگر برای سازماندهی بیشتر یا بهتر انجام شدن آن به رنگ نما طراح یا دکوراتور حرفه ای هم مراجعه می کنند می توانند آنچه در مورد آن فکر کرده اند و می پسندند را از طراح خود بخواهند.

• برخی از ویژگی‌ها را افراد در هر سنی می‌پسندند. مثلا، افراد در هر سنی که باشند از کودک یا مسن، مبلمان و وسایل راحت، فضایی سازمان یافته و مرتب با نورپردازی زیبا و مجهز به سیستم تهویه مناسب و ایده‌آل را دوست دارند و در چنین فضایی احساس رضایت و آرامش می‌کنند. بنابراین برای اینکه تمام اعضای خانواده شما در تمام قسمت‌های خانه احساس آرامش و راحتی کنند، باید این موارد رنگ نما در دکوراسیون اعمال شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com