بازسازی ساختمان

رنگ نما برای محل زندگی

پیش از دبستان متفاوت از اتاق نوجوان است. یک دلیل مهم برای توجه به دکور اتاق کودک و راحتی وسایل آن این واقعیت است که محل زندگی، راحتی و نظم و ترتیب اثاثیه کودک، طبیعت و عادات او را تحت تاثیر قرار می دهد؛ برای مثال برای کودکی که بسیار فعال است به کار بردن رنگ قرمز به عنوان رنگ غالب در اتاقش، باعث افزایش بیش از حد فعالیت وی و اختلال در فعالیت های طبیعی او از جمله خواب خواهد شد، رنگ نما همچنین در مورد چنین کودکی ایجاد فضای ایمن برای فعالیت ها و تخلیه انرژی او، آینده بهتر و آرامتری را برای او و درگیری کمتری برای والدین فراهم خواهد کرد.

10.   اگر برای دو فرزندتان یک اتاق خواب مشترک دارید فضارا بهینه سازی کنید. این اتاق بزرگ دونفره است و برای اینکه از فضا استفاده بهینه کنید و بیشتر آن را به بازی کودکان اختصاص دهید، می توانید از تخت دوطبقه استفاده کنید. برای اینکه کودکان فرم اختصاصی خود را داشته باشند، روتختی و رنگ و طرح آنها را مجزا و متفاوت از هم انتخاب کنید. در قسمت خواب، رنگ های دیوار و کف و چهارچوب باید ملایم تر باشد تا هنگام خواب به کودک آرامش ببخشد.

گاهی فراموش می کنیم این اتاق برای کودک است و به راحتی درون آن را از تزیینی ها و بوفه هایی که بیشتر شباهت به ویترین دارد تا کمد لباس و وسایل کودک، مملو می کنیم. بی شک این روش فضا را برای بازی و آسایش آن ها ناامن خواهد کرد.

بچه ها علاوه بر بازیگوشی های طاقت فرسای شان روحی بسیار لطیف و معصومانه دارند، بیایید آن ها را از تنها سرمایه دوران طفولیت شان که کنجکاوی، دویدن و جنب و جوش های کودکانه است محروم نکنیم و فضایی امن، کوچک، ساده، دلباز و شاد را در رنگ نما همان اتاق ایجاد کنیم و از قرار دادن وسایل نوک تیز، شکستنی و تزیینی های بی مورد به خصوص خطرساز اجتناب کنیم.

برای زمینه دکوراسیون از طیف های ملایم رنگ ها استفاده کنید و سپس با استفاده از اشیاء و عناصر دیگر از قبیل اسباب بازی ها، تابلوهای نقاشی و… با رنگ های تند و زنده به دکوراسیون اتاق جان دهید و آن را جذاب و پرتحرک کنید.

استفاده از رنگ های موقتی ایده ای بسیار خوب در دکوراسیون اتاق کودک است؛ زیرا سلیقه کودک روز به روز در حال تغییر است. این رنگ ها تا حد زیادی دکوراسیون اتاق کودک را منعطف می کند و می توان با تغییر شرایط، رنگ دکوراسیون اتاق را نیز به راحتی تغییر داد.

هنگام انتخاب رنگ به جنس آن نیز دقت کنید و رنگی را برای اتاق فرزندتان انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود و انواع لک ها به آسانی از روی آن برطرف شود.

شاید باورتان نشود اما چیدمان اتاق خواب کودک دلبند شما، از محل قرار گرفتن تخت گرفته تا انتخاب بهترین وسایل تزیینی و دیوارکوب ها و…، تاثیر مستقیم در رفتار خوب و درسخوان شدن او در آینده دارد. متاسفانه معمولا والدین به این نکات اهمیت زیادی نمی دهند.
به ۶ نکته مهم در مورد نحوه چیدمان اتاق خواب کودک اشاره می کنیم:
۱ ) قاب عکسی از چهره خندان والدین را در اتاق خواب کودک بگذارید. این کار نه تنها رنگ نما کودک را از بسیاری از مشکلات روحی و عاطفی که ممکن است او را در بزرگسالی تهدید کند، مصون می دارد، بلکه موجب می شود تا کودک هر زمان چشم باز می کند چهره خندان پدر و مادر خود را که در واقع ارکان اصلی زندگی او را تشکیل می دهند، در مقابل خود ببینید.

بهترین خانه‌ها، خانه‌هایی هستند که نه تنها در اتاق خواب، سرویس بهداشتی و فضای بازی طراحی شده برای کودکان، بلکه در سرتاسر خانه از کودکان استقبال شود و جایی برای آنها باشد. امروزه تغییرات زیادی در حال و هوای خانه‌ها ایجاد شده و فضاها از حالت‌های رسمی و خشک گذشته به سمت محیط‌هایی راحت‌تر و غیررسمی‌تر رفته‌اند. برای مثال، اتاق‌های پذیرایی رسمی و پرتکلف جای خود را به اتاق‌های نشیمن گرم و خودمانی داده‌اند که اعضای خانواده ساعاتی از روز را در آن جا دور هم جمع می‌شوند.

والدین و کودکان می‌توانند از یک فضا به طور مشترک استفاده کنند. مثلا با قراردادن یک میز و صندلی کودکانه و سبک که به راحتی قابل حمل باشد، در یک اتاق نشیمن، می‌توانید فضا را برای استفاده کودک‌تان نیز آماده کنید. همچنین با در نظر گرفتن فضاهای ذخیره‌سازی متعدد و توکار، این موقعیت پیش می‌آید که هم اشیاء و وسایل مورد استفاده بزرگسالان و هم اسباب‌بازی‌های کودکان به شکل سازمان یافته‌ای رنگ نما در دسترس اعضای خانواده قرارگیرند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com