بازسازی ساختمان

بازسازی اتاق بچه ها و کف اتاق

بازسازی ساختمان داتیک

بعضی بچه ها عادت دارند روی زمین لم می دهند و تکالیف مدرسه شان را انجام می دهند. بازسازی ساختمان این کار فشار زیادی به عضلات و استخوان ها وارد می کند و در طولانی مدت می تواند سبب بروز مشکلات اسکلتی و عضلاتی شود. به همین خاطر توصیه می شود کودکان هنگام درس خواندن و انجام تکالیف مدرسه از میز و صندلی مناسب استفاده کنند. لازم است در اتاق کودکان قسمتی به میز تحریم اختصاص داده شود این قسمت باید فضایی جدا از فضای خواب باشد. پس ترجیحا یک گوشه از اتاق را به تخت و سمت مقابل را به میز تحریر اختصاص دهید. هر یک از این قسمت ها باید نوری مخصوص به خود و به میزان مناسب داشته باشند.

بسیاری از ما برای اینکه یک فضای مناسب در اتاق فرزندانمان ایجاد کنیم، دچار مشکل هستیم. همیشه به این فکر می کنیم که کدام وسیله و کدام رنگ را برای اتاق کودکانمان در نظر بگیریم تا آنها در آن احساس آرامش کنند. اتاق فرزندانمان فضای خصوصی آنهاست. وقتی فرزندمان کودک است، مجاورت اتاق آنها با اتاق بزرگترها یکی از ضرورت هاست. اگر تعداد اتاق های شما در خانه بیش از دو عدد است، سعی کنید اتاقی که نزدیکتر به اتاق شماست را برای آنها انتخاب کنید. وقتی آنها کمی بزرگتر شدند و شما کمی آسوده خاطر شدید، می توانید اتاقی که برای آنها انتخاب کرده بودید را به اتاق کار، انباری و یا اتاق مطالعه تغییر دهید. البته این تنها برای خانه هایی با بیش از دو اتاق خواب صادق است.مدرسه کودکان را با دنیای دیگری آشنا می کند. آنها را از نظر شخصیتی و مسؤولیت پذیری دچار تغییر و تحول می کند. در نتیجه اتاق آنها هم باید در این تغییر شخصیتی آنها تغییر کند.

برای کودکانی که به مدرسه رفته اند و هر روز زمانی را برای انجام تکالیف و کارهای مدرسه اختصاص می دهند هم نیاز به فضایی جداگانه است. همانطور که برای محل کارتان میز و صندلی مخصوصی انتخاب می کنید، برای اتاق کودکتان هم باید این کار را انجام دهید. انتخاب میز و صندلی مناسب موجب کاهش خستگی، به هم خوردن کمتر حواس و تمرکز بیشتر در کار می شود.

اتاق تنها قسمت خانه است که کودک احساس می کند متعلق به خودش است. این فضا همه دنیای کوچک او را برایش عینیت می بخشد: شخصیت، سلیقه ها و علایق. او باید در برابر این مسائل احساس راحتی و آزادی کند. اما در بیشتر موارد هر کودک به تنهایی نمی تواند اتاقی برای خود داشته باشد. در این صورت وظیفه پدر و مادر سخت تر می شود؛ زیرا باید با ظرافت دو یا سه قسمت را برای هر بچه در اتاق آماده کنند. در نتیجه هر کدام از آنها قلمرو خود دارند با این تفاوت که در کنار هم هستند.

این جداسازی را می توان با روش های مختلفی انجام داد که رایج ترین آنها پرده، دیوار متحرک و کرکره است. همچنین می توان رنگ دیوارها و فرش های هر قسمت را تغییر داد تا این مرزبندی واضح تر باشد. اگر قصد دارید برای خواهر و برادر اتاق را آماده کنید، بازسازی ساختمان بهتر است از رنگ های متفاوت مثل صورتی و سبز برای هر بخش استفاده کنید.

نور مستقیم و درخشان برای نوزادان مناسب نیست. به همین دلیل برای تلطیف نور خورشید در روز از پرده های نازکی که نور را از خود عبور داده اما از تندی آن می کاهند برای پنجره های اتاق نوزاد استفاده کنید و در شب برای تامین نور اتـاق از چراغ هایی که نور را به سقف می تابانند برای ایجاد نور غیرمستقیم و کافی بهره بگیرید. نور اتاق کودک در طول شب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که نوزادان اغلب در طول شب نیاز به تغذیه دارند و اتـاق نوزاد باید در شب از میزانی از نور بهره مند باشد تا ضمن آنکه مادر را به انجام امور معمولی چون تغذیه کودک یا تعویض پوشک او قادر می سازد موجب بیداری کامل و هوشیار شدن نوزاد نیز نشود. استفاده از کلیدهای تایمردار که مقدار نور را تنظیم می کنند یکی از بهترین راه های پاسخگویی بر این نیاز است. در غیر این صورت می توان از چراغ خواب های کوچک نیز برای تامین این مقدار نور سود برد.

دومین نکته ی قابل اهمیت، نورپردازی در اتـاق است. بچه ها در هر سنی که باشند از دیدن نور ماه لذت می برند. می توانید از لامپ یا چراغی استفاده نمایید که متمایل به رنگ ماه باشد. یا از چراغ های مختلف که دارای اشکال متفاوت و جدیدی هستند استفاده کنید، مثل چراغی با طرح گل که حباب آن کمی کدر باشد، بدین ترتیب نور بازتاب زیبایی در اتاق کودک خواهد داشت. در برخی مواقع بچه ها دوست دارند که از رقص نور بازسازی ساختمان در اتـاق شان استفاده کنند؛ چه اشکالی دارد، در صورت امکان از چراغ هایی استفاده کنید که دارای قابلیت تغییر رنگ باشند..

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com