بازسازی ساختمان

کودکان معمولآ دوست دارند در مورد اینکه که اتاقشان چگونه دیده می‌شود، بحث کنند. آنها نکات مهمی بیان می‌کنند و نظراتی در باره رنگ اتاق و دیوارها و مبلمان مناسب خود را ارئه می‌کنند و می‌خواهند در مورد آنها تصمیم پذیری شود. بدینگونه کودکان فرضیه طراحان را قطعی خواهند کرد. این فرضیه اساس طراحی خواهد بود که تصور کودکانه، اشکال معماری و شاخص مخصوص به خود را بر میانگیزد، مثل آنچه که ، اینگونه توسط کودک بیان می‌شود: شبیه به ماهی است، سر و چشم دارد، مثل قایق است اما بدون پارو.

با کودک خود صبحت کنید و فعالیتهای مورد علاقه او را بیابید و توجه نمائید او از چه چیزهائی لذت می برد. از صفات منحصر بفرد او به دقت مطلع شوید و بیابید که دوست دارد محیطش چگونه آراسته شود.
کودکان باید کمک کنند تا محیط خود را بیا فرینند، بدین گونه آنها یاد می گیرند، مسئولیت پذیر بوده و برای بثمر رساندن کیفیت استعداد و جودی خود کوشش نمایند.
مقیاس و مبلمان : طراحی فضا ی منطبق با شرایط کودکان به طور قطع بستگی به شناخت کافی از ویژگی های رشد آنان دارد. خصوصیات جسمی و روانی کودکان در مراحل مختلف رشد، اساس برنامه ریزی فضا و طراحی برای آنان است. اندازه میز و صندلی، کمد های اسباب بازی و نیز ارتفاع مناسب دستگیره درها، دستشوئی ها، شیر ها و… ضروری است. اگر فضا و عناصر آن متناسب با اندازه های کودکان باشد، آن ها به سادگی می توانند از فضا ها و وسایل مربوط به خود استفاده کنند. قطعات متنوع مبلمان، نیمکت، میز و صندلی، تابلوها، قفسه ها و غیره ای که با مقیاس و در حد و اندازه آنان ساخته می شود، اغلب برای هر بازی شکل ویژه ای بخود می گیرند.

ضمن طراحی و برنامه ریزی برای دکوراسیون اتاق کودکان علاوه بر اموری که ذکر شد توجه به ایمنی نیز نباید فراموش شود. همواره باید به وسایلی که در دسترس نوزاد یا کودک نوپا قرار دارند از قبیل آنچه از درون تخت برای کودک قابل دسترسی است بازسازی ساختمان دقت و توجه داشت. همچنین سطح کف اتاق نباید از مواد لیز و لغزنده باشد و پریزهای برق که در ارتفاع کم نصب شده اند باید با استفاده از وسایل مخصوص موقتا مسدود شوند.  تعویض قسمت رویی این دراور باعث می شود که شما یک وسیله خانه به درد بخور داشته باشید. به خودتان سخت نگیرید که برای نوزاد اثاثیه خاصی تهیه کنید، وقتی که شما به سادگی می توانید وسایل موجود را با شرایط اتاق کودک تطبیق دهید. یک آینه باریک زیر قفسه بالایی، زمانی که سطح رویی را عوض می کنید، مشرف بر نوزاد می شود. در این حالت یک ردیف محافظ برای افزایش سطح ایمنی باید اضافه شود. تغییر سطح رویی و انتخاب جنسی که برای مبلمان پاسیو یا گلخانه استفاده می شود، باعث می شود که هم در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد و هم ماندگار باشد— همچنین مانع از آن می شود که بعضی خراب کاری های مختصر منجر به استفاده از ماشین لباس شویی شود.

این نکته البته در مورد نوزادان به طور کامل مصداق ندارد، مگر این که بخواهیم علائق شخصی خودمان را به کودک نیز منتقل نماییم. این تفکر هم در جای خود ارزشمند است، زیرا کودک ما از همان بدو تولد با ارزش های خانوادگی آشنا می شود. برای مثال پدر و مادری که به کتاب و کتابخوانی علاقه مندند، در اتاق نوزاد خود کتابخانه ای در نظر می گیرند. مسلماً در این مورد مثال های زیادی می توان آورد، حتی ممکن است خود شما نیز با چنین موضوعی برخورد کرده باشید؛ ولی باید به خاطر داشت که دادن خط فکری به کودکان نمی تواند زیاد ادامه داشته باشد.

پادشاه فصل ها پشت در خانه هایمان منتظر مانده است. شاید حضورش را از رنگ پریدگی آفتاب بعد از ظهر یا خنکی صبح احساس کرده باشید. پس بهتر است خوش آمدگویی به این عزیز از راه رسیده را با یک خانه تکانی پاییزه آغاز کنید. نگران نباشید، قرار نیست با انواع مواد شوینده به جان در و دیوار بیافتید، تنها کافی است با ایجاد تغییرات جزیی در چیدمان اتاق ها، جایی هم برای نمادهای فصل باشکوه پاییز بازسازی ساختمان در خانه باز کنید.
هر فصل مقتضیات خاص خود را دارد و ضمن ایجاد تنوع بصری که می تواند مایه نشاط افراد شود، کارکرد بهتری نیز برای وسایل به وجود می آورد. انجام یک سلسله کارها و تغییرات ساده و کم هزینه فضای منزل شما را متنوع و هماهنگ با تغییرات آب و هوا می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com